Lisätään tähän vielä yksi:"Laulaja Antti Ketonen sai porttikiellon omaan baariinsa"
"Presidentti Stubbin kissa on kuollut"
IS:n luetuimmissa on vilkas uutispäivä.
Ihmisen pitäisi muuttaa aina viiden vuoden välein. Muuttoa tehdessä sitä kummasti pääsee tavarasta eroon, koska silloin aina tajuaa sen, että miksi ihmeessä olen tätäkin säilyttänyt. Hieno esimerkki oli kun joskus 15 vuotta sitten kun kun itsellä oli pyöreä puinen keittiönpöytä. Olin sitä viemässä kierrätykseen, mutta isäni mielestä koivusta tehtyä pöytälevyä ei kannata heittää pois. No tämä pöytälevy päätyi sitten mökille ja on ollut siitä asti nykäisemättä mökin varaston nurkassa. Huvittaa jokainen kerta kun tämän pöytälevyn näkee siellä varastossa. Kyllä se kannatti sinne peräkärryllä raahata koska onhan se sentään koivua.Tänään tuli taas oltua varastossa tekemässä muuttoa paikasta A paikkaan B. Toiveissa oli, että olisin saanut kaikki hoidettua tänään alta pois, mutta näin ei päässyt käymään, vaan huomiseksi jäi vielä jotain. Onneksi kaikkein raskaimmat hommat on jo tehty, vaikkakin edelleen ihmetyttää se saatanallinen tavaramäärä, joka koppini täyttää. En vaan jaksa kinastella asiasta, joten olkoon ne sitten siellä. Jossain vaiheessa tulen kyllä tekemään asialle jotain, kunhan taloudellinen tilanteeni sen mahdollistaa.
Se oli tämän uutisen mukaan ruokamessujen puolella. Aina niitä kaheleita löytyy yllättävistäkin paikoista.Messukeskuksessa poliisioperaatio, kun joku uhannut toisia. Kyllähän tää oli ihan selkeää, että jossain kohtaa tulee se hetki, kun jollakulla napsahtaa LAPSImessuilla. Nimittäin sen verran hc-tapahtuma etten kellekään täysijärkiselle suosittele.
Se oli tämän uutisen mukaan ruokamessujen puolella. Aina niitä kaheleita löytyy yllättävistäkin paikoista.
![]()
Poliisilla operaatio Messukeskuksessa – tästä oli kyse
Paikalla oli useita poliisipartioita selvittämässä tilannetta.www.is.fi
Ruokamessujen viinipuolelle ja sitten tulikin känkkäränkkäkänni.Se oli varmaan paennut ruokamessujen puolelle sieltä lapsimessuilta :D
Joo samaa olen ihmetellyt. Kaupassa oli viime viikolla jonossa perässäni henkilö, jolla oli päällä t-paita.En tajua, miten porukka pystyy vetämään tuolla ulkona pää, kaula ja kädet paljaana joku kollari päällä. Kuumaveristä porukkaa, kirjaimellisesti.
Ja aina ekana pitää tsekata, että näkikö joku. Sen jälkeen tarkastetaan onko esim. lonkka murtunut tai joku avohaava naamassa.Maanantait on hyvä aloittaa kompuroimalla polvilleen bussissa kun jalka ei näköjään noussut sen vertaa, että keskioven jälkeistä portaasta selvinnyt. No onneksi ei kovin moni nähnyt tätä. :)
No ei tässä näin helpolla päästy, edelleen tauti päällä joten tämä ja huominen sitten huilataan. Ei siinä, mieluummin sitä töissä olisi. Nukkumisestakaan ei tule oikein mitään kun tässä on jo kertaalleen herännyt.Kyllähän sitä tunnollinen työntekijä sairastaa nimenomaan viikonloppuna. Perjantaina oli vähän sellaista pientä flunssan oiretta, mutta koska on etätyömahdollisuus niin tein päivän sitten kotona kun muuten vointi ihan ok. Noh, eilen kuume nousikin sitten lukemiin 38,6 ja olikin aika rapsakka olo. Nyt sitten on onneksi jo laskenut noista lukemista, joten eiköhän sitä ihan normaalisti sorvin ääressä olla huomenna.
Sairastaminen on kyllä ihan perseestä. Olisi paljon ennemmin terveenä töissä, mutta joutuukin sairastamaan kotona. Mulla on aina saikulla huono omatunto siitä etten ole töissä ja samaan aikaan olotila on ihan perseestä.No ei tässä näin helpolla päästy, edelleen tauti päällä joten tämä ja huominen sitten huilataan. Ei siinä, mieluummin sitä töissä olisi. Nukkumisestakaan ei tule oikein mitään kun tässä on jo kertaalleen herännyt.
Jees kiitoksia.Sairastaminen on kyllä ihan perseestä. Olisi paljon ennemmin terveenä töissä, mutta joutuukin sairastamaan kotona. Mulla on aina saikulla huono omatunto siitä etten ole töissä ja samaan aikaan olotila on ihan perseestä.
Eikä edes jatkiksen modeja tunnu kiinnostavan palstaveli Rogerin hyvinvointi...
Pikaista paranemista sinne!
Aloin työskentelee nuorten kanssa ja oon saanut kuulla olevani "npc", mut se on varmaan vain ihan "banger" juttu.Nykynuoret tääl lähijunas on puhuvinaan kai suomea mutta väliin eksyy kuitenkin englanninkielisiä ilmaisuja kuten self-awareness ja five stages of grief :D
Jouduin ihan googlettamaan mikä on npc. Kaikkea sitä...Aloin työskentelee nuorten kanssa ja oon saanut kuulla olevani "npc", mut se on varmaan vain ihan "banger" juttu.