Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- paraikaa tekohengityksessä
Jouduin ihan googlettamaan mikä on npc. Kaikkea sitä...Aloin työskentelee nuorten kanssa ja oon saanut kuulla olevani "npc", mut se on varmaan vain ihan "banger" juttu.
Jouduin ihan googlettamaan mikä on npc. Kaikkea sitä...Aloin työskentelee nuorten kanssa ja oon saanut kuulla olevani "npc", mut se on varmaan vain ihan "banger" juttu.
Keski-Uusimaalla oli 1990-luvulla tapana sotkea puhekieleen slangisanoja, koska se tuntui silloin niin coolilta. Nykyään tuollaista pidettäisiin kaiketi junttina tai ainakin vanhahtavana tapana, sillä niin merkittävään asemaan ovat englanti, somali sekä muut kielet nousseet.Nykynuoret tääl lähijunas on puhuvinaan kai suomea mutta väliin eksyy kuitenkin englanninkielisiä ilmaisuja kuten self-awareness ja five stages of grief :D
Miten he tietää Non Player Characterin? Pelaako paljonkin roolipelejä?Aloin työskentelee nuorten kanssa ja oon saanut kuulla olevani "npc", mut se on varmaan vain ihan "banger" juttu.
Puhuin vantaalaisena skloddina stadin slangia ihan sujuvasti 70-luvun alussa. Siinä ei ollut mitään coolia, kaikki muutkin puhuivat samaa kieltä. Olihan sitä puhuttu jo edellisen vuosisadan lopulla. Kielimuuri kyllä iski pahasti päin pläsiä perheemme muutettua Hämptoniin.Keski-Uusimaalla oli 1990-luvulla tapana sotkea puhekieleen slangisanoja, koska se tuntui silloin niin coolilta.
Tuo on ihan meemi netissä ja sillä dehumanisoidaan ihmisiä joilla on erilainen mielipide jostain asiasta.Miten he tietää Non Player Characterin? Pelaako paljonkin roolipelejä?
@pepsi nyt heti pois sieltä ja annat ihmisten kulkea! Toimintaohjeet voi katsoa sieltä jatkoajan keskustelupalstan ketjusta, missä kerrotaan miten liukuportaissa kuuluu matkustaa.Pepsi on vallannut rautatieaseman metron liukuportaat. Tulee ihan 80-luvun Neuvostoliitto mieleen.
Tässä syyllistytään nyt valitettavasti tuotemerkin henkilöllisyyden arvuutteluun.@pepsi nyt heti pois sieltä ja annat ihmisten kulkea! Toimintaohjeet voi katsoa sieltä jatkoajan keskustelupalstan ketjusta, missä kerrotaan miten liukuportaissa kuuluu matkustaa.
Tekonaurukulttuuri. Mukahauskaa. Kukaan ei sano mitään hauskaa ja 6 vatipäätä hekottaa parin minuutin välein.
Eikös se Nova ole soittolistaa pahimmasta päästä.Kerrostaloasuminen, naapurit ja musiikki. Ymmärtäisin jos soittolistalta luukutetaan musiikkia, mutta tämä kuuntelee Radio Novaa...
Onnenpyörä on ideanpoikasena mulla, mutta hajuakaan miten sen toteuttais.Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Oisko vaikka koillis-Hakali-visaa? Tai länsi-Siltasaari? Monopoliakin olis kiva pelata. Voiko sitä pelata täällä Jatkoajan keskustelupalstalla? Hmm, täytyypä kesällä yrittää kehitellä.
Minulla olisi yksi konsepti, joka saattaisi jopa tänään toteutua. Hieman on menoja tälle päivälle, mutta vedetään ilman aikataulupaineita.Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Oisko vaikka koillis-Hakali-visaa? Tai länsi-Siltasaari? Monopoliakin olis kiva pelata. Voiko sitä pelata täällä Jatkoajan keskustelupalstalla? Hmm, täytyypä kesällä yrittää kehitellä.
Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Markon mielestä kirjeen hukkuminen postiin on aiheuttanut hänelle ylimääräisiä kuluja. Hän vei asian kuluttajariitalautakunnalle, mistä odottaa ratkaisua.
– Minun mielestäni jostain päin pitäisi korvauksia saada.