Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@vilperi ei ole kirjoittanut viiteen viikkoon, sentään selaa palstaa aktiivisesti. Toivottavasti sulla menee hiljaiselostasi huolimatta ihan hyvin!
Sekö alkuperäinen vai uudempi?Oi että. Battlestar Galactica on Showtimella. Voi tätä onnen päivää! Olen taas nuori 5v tasolla innoissani.
Molemmat löytyvät ja lisäksi minisarja.Sekö alkuperäinen vai uudempi?
Nyt minäkin innostuin, sen jälkeen kun alkuperäinen esitettiin 2000-luvun puolessa välissä jollain kanavalla (Sub?) olen odottanut mahdollisuutta katsoa se uudelleen.Molemmat löytyvät ja lisäksi minisarja.
Innostuksen määrästä päätellen kyseessä lienee se alkuperäinen.
Kyllä, se on normaali suoratoistopalvelu, suomitekstit löytyvät. Hinta taitaa olla n. 7 €/kk, ilmainen kokeilujakso on myös.Showtime itselle ihan vieras, onko se samanlainen palvelu kuin Netflix ym? Onko suomenkieliset tekstitykset?
Nimenomaan alkuperäinen. En mä noista uusintaversioista olisi ollut innoissani.Sekö alkuperäinen vai uudempi?
Mulla kortisonikuurin päättyminen tuo myös oloja. Muistuttaapa mukavasti, ettei kannata aloittaa lasihommia enää.Tuli krapula, mutta en tiedä mistä. Epäilys lääkkeistä.
Siellä on pitkäsarvisten koviksella panot mielessä, yritti jo selkään. Tummemman lajin edustajat odottaa kiltisti vuoroa.
En kyllä haluais olla tuomari tolla lähteellä. Vaikka yllättävän leppoisasti nuo edelleen vaihtaa juomavuoroaMyllytkin lähellä.
Äske raitapaidat tuli sinne ja hääti pitkäsarviset pois.En kyllä haluais olla tuomari tolla lähteellä. Vaikka yllättävän leppoisasti nuo edelleen vaihtaa juomavuoroa
Missä M-Team pelaa ottelunsa? Höntsyjö on tullut pelattua itse Rusalla ja taitavat treenailla siellä. Rusalla sauna lämmitetään niin kuumaksi, että lauteet polttavat perseen karrelle.Huomenna faijan kaa kattomaan divarisalibandya! Kyseessä siis kärkikamppailu M-Team - LNM. Mähän pelasin junnuna itsekin M-Teamissa, mutta tämä on eka kerta kun meen kattomaan edustuksen peliä livenä :)
Samaisella Rusan Arena Centerin siellä päädymmäisellä kentällä.Missä M-Team pelaa ottelunsa? Höntsyjö on tullut pelattua itse Rusalla ja taitavat treenailla siellä. Rusalla sauna lämmitetään niin kuumaksi, että lauteet polttavat perseen karrelle.