Mä kävin kokelaan kanssa myös kävelyllä. Ei saatu kun vettä niskaan.Me käytiin rouvan kanssa äsken kävelylenkillä katsastamassa jonkin matkan päässä sijaitsevia hakkuuaukioita. Korvasieniä yritettiin vilkuilla, mutta ei ollut vielä saaliin aika, kuten hieman uumoiltiinkin.
Kun suomalaisilla meni joskus liki 50 vuotta sitten jääkiekossa huonosti, niin isä puhui, että nyt on vaara pudota "Tyynenmeren sarjaan". Varmaan sekin on näissä postauksissa mukana.Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
No jos Salmingin Vegas-ketjun gamecasteille löytyy, niin miksei noillekin. Pitääkin käydä tutustumassa.Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
Täytyy sanoo että mä en käsitä miten Salming saa tuotettua niin paljon tekstiä yksittäisestä pelistä. Vähän ehkä jopa ihailen herran omistautuneisuutta Knightsin seuraamiselle.No jos Salmingin Vegas-ketjun gamecasteille löytyy, niin miksei noillekin. Pitääkin käydä tutustumassa.
Onneksi en seuraa Vegasia. Olisi ignoressa, koska tuo tulva ihan oikeasti haittaa luettavuutta ja seuraajana olisin itse nähnyt samat tilanteet telkkarista. Analyysi on aina mielenkiintoista, mutta tilanne tilanteelta? Ei kiitos.Täytyy sanoo että mä en käsitä miten Salming saa tuotettua niin paljon tekstiä yksittäisestä pelistä. Vähän ehkä jopa ihailen herran omistautuneisuutta Knightsin seuraamiselle.
Oho, no siellä tosiaan on näppäimistöä hakattu pari päivää putkeen jotta saadaan kansalle raporttia mm. naisten 3. divisioonan peleistä, ja on siellä vissiin poikienkin 3. divisioonaa ja miesten 4. divisioonaa perattu. Itse pääsin hyvin eläytymään mm. Hong Kong - Pohjois-Korea pelin raportin kautta jännittäviin loppuhetkiin, kun jäähyjen värittämässä pelissä Hong Kong roikkui pitkään tasapelissä mutta sitten kuitenkin ihan pelin lopussa Pohjois-Korean tähti Mi Gyong Ro teki sen 2-1 -voittomaalin Pohjois-Korealle.Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
Kylläpäs hengästytti edes yrittää lukea tuota ketjua. Ihailtavaa omistautumista asialle ainakin.Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
Meikäläisen lähibaarin terassilla voi bongailla siiderivalaita.Pari delfiiniä bongattu tästä omalta terassilta.
Tuo on kyllä tuttu laji kotona Myyrmäessäkin.Meikäläisen lähibaarin terassilla voi bongailla siiderivalaita.
Kieltämättä vähän erikoista TK:n yhtäkkinen katoaminen ilman mitään ennusmerkkejä. Siihen asti kuitenkin tykitteli viestiä entiseen tapaan.Mulla on kova ikävä Turhista. Jos ei edes tuleva Hyvinkään Tahkon kauden alku aktivoi miestä, saatoimme menettää hänet pysyvästi.
Itekki vähä ihmetyttää, viimeksi kun oli rikepisteiden takia viikon penaltissa ilmoitti YV:llä, nyt ei ole vastannut joten pieni huolikin, onko kaikki ok.Mulla on kova ikävä Turhista. Jos ei edes tuleva Hyvinkään Tahkon kauden alku aktivoi miestä, saatoimme menettää hänet pysyvästi.
Olisiko vain suuttunut modeille tai koko palstalle. Piti instasta vilkaista että sinne tulee vieläkin joka päivä normaalisti postaus.Itekki vähä ihmetyttää, viimeksi kun oli rikepisteiden takia viikon penaltissa ilmoitti YV:llä, nyt ei ole vastannut joten pieni huolikin, onko kaikki ok.
Olisi kiva nähdä tutkimus siitä, kuinka paljon älypuhelimet ovat vaikuttaneet ihmisten keskittymiskykyyn. Tylsiä hetkiä ei enää elämässä voi olla.Tein pikaisen havainnon kävellessäni rautatientorin metrolaiturilta junalaitureille, noin 40 vastaantulevaa tuijotti älypuhelintaan rullaportaissa tai kävellessä. Ihmiset ovat todella koukussa. Nyt olen itse junassa älypuhelin kädessä kirjoittamassa tätä viestiä.