Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 857
  • 66 843

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onpahan tullut käveltyä enemmän kuin aikoihin. Jalat yllättäen tottumattomuuttaan aika kipeät. Eipä nyt Suomessa ole voinutkaan lenkkareissa tai sandaaleissa aikoihin kävelylenkkejä tehdä.

Huomenna pääsee taas vaihtamaan maisemaa edemmäs rannikko ja pois tästä pahimmasta turistirysästä, vaikka ei tässäkään sinänsä mitään vikaa ole. Kyllä tänne Fugeen pääsee vielä ensi viikonlopuksi takas ennen sunnuntai-illan lentoa kotiin päin.
 

Alejandro

Jäsen
Alakerrassa asuvalla nuorella häiskällä on ainakin viisi kaveria kylässä, mikä hieman ihmetyttää, koska hänen kämppänsä on yhtä suuri kuin omani eli suunnilleen 30-neliöinen.
Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa neljä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.

Ja kaikilla oli hauskaa!
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa nelkä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.

Ja kaikilla oli hauskaa!
Minulla oli opiskeluaikana jossain 10 neliön solukämpässäkin 5 ihmistä kylässä yöpymässä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Noin tunnin päästä tulee muuten täyteen vuosi siitä, kun tapasin nykyisen puolisoni ensimmäistä kertaa. Voisi sitä vuosipäivää huonommassakin paikassa viettää kuin Fuengirola.
Onnittelut kummallekin näin etukäteen. Ihan passelin paikan olet valinnut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onpas kiva kattella NBA:n runkosarjan päätöskierrosta Ruudusta kun pelit tulee viel näin eurooppalaisin ihmisten aikaan. Ja mikä parasta, Orlando Magic voitti päätösmatsinsa ja pelaa playoffeissa. Ou jeah!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tultiin Elviriaan Marbellan lähelle. Ihan kivan huoneiston oli rouva meille varannut. Täällä kyllä raha haisee, mutta onpahan rauhallista Fugen jälkeen.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240415_182515_Facebook~3.jpg
    Screenshot_20240415_182515_Facebook~3.jpg
    115 KB · kertaa luettu: 84

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole muutamaan vuoteen seurannut lätkän MM-kisoja, mutta näyttää meininki olevan jo se, että NHL-pelaajien lisäksi myös Euroopassa pelaavia tähtiä kieltäytyy kisakutsusta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään oli taas vuorossa hieman normaalia pitempi kävelylenkki eli suunnilleen kuusi kilometriä pitkä pätkä, joka kulki suurimmaksi osaksi Vantaanjoen vartta. Kovasti oli joessa vettä, muttei onneksi enää jäätä. Melojat ja uimarit loistivat poissaolollaan, mikä oli toki ymmärrettävää. Tuohon lenkkiin vierähti hieman yli tunti eikä taaskaan tarvinnut pysähtyä vetämään henkeä kesken kaiken, vaan olin liikkeessä lähes koko ajan. Pari kertaa oli pakko seisahtua ottamaan kuvia joesta, mutta siinäpä ne sitten olivat.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Me käytiin rouvan kanssa äsken kävelylenkillä katsastamassa jonkin matkan päässä sijaitsevia hakkuuaukioita. Korvasieniä yritettiin vilkuilla, mutta ei ollut vielä saaliin aika, kuten hieman uumoiltiinkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Me käytiin rouvan kanssa äsken kävelylenkillä katsastamassa jonkin matkan päässä sijaitsevia hakkuuaukioita. Korvasieniä yritettiin vilkuilla, mutta ei ollut vielä saaliin aika, kuten hieman uumoiltiinkin.
Mä kävin kokelaan kanssa myös kävelyllä. Ei saatu kun vettä niskaan.

Katotaan kuin äijän kanssa käy viikonloppuna, joutuu mökille keväthommiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vapaa keskustelun ylimpänä ketjuissa puhetta sähköautoista ja tekoälystä, mutta myös Beatles kaivettu pölyn alta. Tätä on Jatkoajan keskustelupalsta.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
Kun suomalaisilla meni joskus liki 50 vuotta sitten jääkiekossa huonosti, niin isä puhui, että nyt on vaara pudota "Tyynenmeren sarjaan". Varmaan sekin on näissä postauksissa mukana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No jos Salmingin Vegas-ketjun gamecasteille löytyy, niin miksei noillekin. Pitääkin käydä tutustumassa.
Täytyy sanoo että mä en käsitä miten Salming saa tuotettua niin paljon tekstiä yksittäisestä pelistä. Vähän ehkä jopa ihailen herran omistautuneisuutta Knightsin seuraamiselle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täytyy sanoo että mä en käsitä miten Salming saa tuotettua niin paljon tekstiä yksittäisestä pelistä. Vähän ehkä jopa ihailen herran omistautuneisuutta Knightsin seuraamiselle.
Onneksi en seuraa Vegasia. Olisi ignoressa, koska tuo tulva ihan oikeasti haittaa luettavuutta ja seuraajana olisin itse nähnyt samat tilanteet telkkarista. Analyysi on aina mielenkiintoista, mutta tilanne tilanteelta? Ei kiitos.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Löytyyköhän noille Thusbergin jättipitkille divisioonien mm-kisapostauksille lukijakuntansa? Tulipahan vaa mieleen
Oho, no siellä tosiaan on näppäimistöä hakattu pari päivää putkeen jotta saadaan kansalle raporttia mm. naisten 3. divisioonan peleistä, ja on siellä vissiin poikienkin 3. divisioonaa ja miesten 4. divisioonaa perattu. Itse pääsin hyvin eläytymään mm. Hong Kong - Pohjois-Korea pelin raportin kautta jännittäviin loppuhetkiin, kun jäähyjen värittämässä pelissä Hong Kong roikkui pitkään tasapelissä mutta sitten kuitenkin ihan pelin lopussa Pohjois-Korean tähti Mi Gyong Ro teki sen 2-1 -voittomaalin Pohjois-Korealle.

Hauskasti Thusberg ekassa tämän putken viestissään pahoittelee, että ei ehdi nyt kuin ihan pintapuolisesti vain kirjoittelemaan näistä turnauksista valitettavasti, ja sitten sen jälkeen tulee parisenkymmentä parin vuorokauden ajalta pitkin öitä kirjoiteltuja maratonpostauksia joissa käydään läpi jokainen yksittäinen peli, sarjataulukon kehittymiset kierrosten välissä ja vähän jotain ennakkoasetelmiakin oli vissiin joissain viesteissä hahmoteltu.

Käykää ihmeessä tutustumassa, ei tuommosta tietoa noista eksoottisimpien maiden peleistä löydy varmaan mistään muualta koko internetistä.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös