banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ensi vuonna. Tänä vuonna perustetaan kasvimaa.Punainen on tupa, mutta onko teillä perunamaakin?
Ensi vuonna. Tänä vuonna perustetaan kasvimaa.Punainen on tupa, mutta onko teillä perunamaakin?
Onnibussilla pääsee todella edullisesti kauemmaskin tekemään vaikka päiväreissuja. Esim. Lappeenrantaan olen saanut edestakaisin lipun kympillä.Kävin äsken uusimassa museokortin, joten korkeakulttuuriin ja historiaan tutustuminen voi jatkua taas vuoden verran. Autottomana ja köyhänä olen pakotettu tekemään noita tutustumisia täällä pääkaupunkiseudulla, joten voipi olla, että jossain vaiheessa alkavat ympäryskunnissa olevat vaihtoehdot houkuttamaan, mutta toistaiseksi pysyttelen täällä.
Kaveri oli aikanaan ajanut välin Oulu-Kalajoki ja takaisin kahdella eurolla. Tosin liikennöinti rantatiellä oli silloin ihan alussa niin liekkö ollut joku markkinointitempaus.Onnibussilla pääsee todella edullisesti kauemmaskin tekemään vaikka päiväreissuja. Esim. Lappeenrantaan olen saanut edestakaisin lipun kympillä.
Kävin äsken uusimassa museokortin, joten korkeakulttuuriin ja historiaan tutustuminen voi jatkua taas vuoden verran. Autottomana ja köyhänä olen pakotettu tekemään noita tutustumisia täällä pääkaupunkiseudulla, joten voipi olla, että jossain vaiheessa alkavat ympäryskunnissa olevat vaihtoehdot houkuttamaan, mutta toistaiseksi pysyttelen täällä.
Eikö Onnibussista tule ensimmäisenä mieleen ne euron matkat? Menopaluu plus varausmaksu = 3e. Varmaan 30 reissua oon ostanut. Turku ja Tampere on siitä kivoja kun reilu kaks tuntia per suunta. Käy vaikka kuus tuntia pörräämässä kylillä. Talvella ehkä neljäkin riittää. Lahti ja Porvoo on vähän lähempänä. Lappeenrantaankin oon ostanut kaks päiväreissua, mutta oli krapula enkä jaksanut lähteä.Kaveri oli aikanaan ajanut välin Oulu-Kalajoki ja takaisin kahdella eurolla. Tosin liikennöinti rantatiellä oli silloin ihan alussa niin liekkö ollut joku markkinointitempaus.
Pakko kysyä; miksi sakset?Mun työpaikalta saa nyt tällaista Paavo Pesusieni limsaa, niin olihan se puoliläpällä ostettava :D PS. ei tää oo edes mitenkään pahaa. PPS. sinne on tullut myös I Am Fucked Up-merkkistä energiajuomaa (kyllä luitte oikein :D). Sen verran samaistun tohon sloganiin että pitää nekin testata jossain kohtaa.
Öö nyt meni kyllä täysin ohi mitä yritit kysyä :SPakko kysyä; miksi sakset?
Ok, luulin tölkin avaamiseen käyttäneesi.Öö nyt meni kyllä täysin ohi mitä yritit kysyä :S
Edit: eiku joo nii tos pöydällä. Leikkasin aiemmin mehutölkin auki ja jäi vaan tohon.
Olis pitänyt laittaa perään vielä PPPS. sakset ja tölkki eivät liity toisiinsa :DOk, luulin tölkin avaamiseen käyttäneesi.
Älä edes yrittää selittää PPPS:ää koska hävisit jo tämän!!Olis pitänyt laittaa perään vielä PPPS. sakset ja tölkki eivät liity toisiinsa :D
Pukinmäen itäpuolella, Kivikkoon päin olevassa metsässä, kehä 1:n pohjoispuolella näin vähän ennen juhannusta kahtena päivänä jonkun. Koiran kokoinen kissa. Tumma ja lyhytkarvainen. Silmät kiilsi metsän reunassa kun ohi kävelin. Viisi sekuntia tuijoteltiin toisiamme silmiin. Oja vaan oli välissä. Jäin kakkoseksi tuijotuskilpailussa. Sen jälkeen en ole siellä liikkunut. Ennen joka toinen päivä.Voisiko olla jotain cicada3301-juttuja tai muuta eurooppalaista geopokemonkätkentää?
Viemällä tarpeeksi kauas kai toimii ja saa tappaa jos kokee uhaksi, tuo rauhoitus ei ole ihan selvä paperille piirretty viiva.Meinasin astua kyyn päälle viime viikolla, kun en silloin juuri katsellut ympärilleni ja olin varomaton. Niitä on tässä pihapiirissä ja näillä alueilla ollut vuosikymmeniä, eivätkä ne lähde pois, vaikka ajettaisiin viikottain nurmikot, ja pyörittäisiin ja tamppailtaisiin paikallamme kaiken aikaa. Ne eivät lähde pois. Eli kaikki ohjeet kyyn karkottamiseen ovat turhia. Taitavat perkeleet olla myös nykyisin rauhoitettuja, joten niitä ei periaatteessa saisi tappaakaan. Mutta kukas sellaisen jättäisi nirhamatta, jos ne alkaisivat luikertelemaan vaikka ovista sisään. Niinkin on jossain käynyt.