Heh, joku luuli minua Hurrikaani Loimaan faniksi. Piti googlettaa niin kyllähän tuo logo voi äkkiseltään näyttää aika samalta.
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.Tulli sit päätti ottaa mut Ruotsista tullessa tarkistukseen kun oon käyny kerran kuussa siellä laivalla rentoutumassa. Olettivat että saavat musta hyvänkin pokan. En sitten tiedä mikä rekisteri niillä on että osasivat targetoida allekirjoittaaneen kohteeksi koska sattumaa se ei ollut.
Muutama sinko ylimääräistä nuuskaa oli mutta ei tupakkaa eikä muutakaan laitonta.
Voin sanoa että on hyvä ettei ole rikas tyyppi ja ei ole varaa ostella ylimääräistä mut on noi reissut rentouttavia.
Loundgea.Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.
Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
Ok. Mutta mikä tekee tästä laivaelämästä niin kivaa verrattuna jos menisi vaikka maissa Spa-kylpylään? Hinta varmaan? Tykkäätkö käydä sitten vaikka laivan diskossa loppuyöstä?Voitin laivan arvonnasta luxushytin joten siinä se meni. Yleensä käy aina spa osastolla kun 2h sauna, höyrysauna ja poreallas Gabriellalla maksaa klubijäsenille 12,60€ mikä ei ole kallis. Muilla laivoilla kalliimpi mutta yleensä hintansa väärtti.
Tax freesta yleensä juomat
Se tunne kun on matkalla jonnekin. Istua vaikka lattialla ja tuijotella seinää ja fiilistellä ja nauttia. Kaikki ei joo tykkää siitä. Laivoilla on muutenkin iltaisin hyvä fiilis kun ihmiset ympärillä on kännissä.Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.
Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
No joo, sellanen pellemiljoonamainen matkalla tuntemattomaan, mutta mähän jo sanoin, että joo silloin kun olin 15-20.Se tunne kun on matkalla jonnekin. Istua vaikka lattialla ja tuijotella seinää ja fiilistellä ja nauttia. Kaikki ei joo tykkää siitä. Laivoilla on muutenkin iltaisin hyvä fiilis kun ihmiset ympärillä on kännissä.
En ole hirveästi koronan jälkeen risteillyt tai muutenkaan matkustellut. Jotenkin vaan jäänyt. Vasta viikko tai kaksi sitten meni umpeen ilmainen päiväristeily, mikä kyllä vähän harmittaa.
No joo, mutta mä oonkin pettter pano, enkä koskaan kasva aikuiseksi. Elän Mikä-Mikä-Maassa. Helinä-keiju vaan puuttuu, tai olishan tossa yks...No joo, sellanen pellemiljoonamainen matkalla tuntemattomaan, mutta mähän jo sanoin, että joo silloin kun olin 15-20.
Ok. Mutta mikä tekee tästä laivaelämästä niin kivaa verrattuna jos menisi vaikka maissa Spa-kylpylään? Hinta varmaan? Tykkäätkö käydä sitten vaikka laivan diskossa loppuyöstä?
Eli ootkin pettterin pano. Tai noin minä tulkitsin.No joo, mutta mä oonkin pettter pano, enkä koskaan kasva aikuiseksi. Elän Mikä-Mikä-Maassa. Helinä-keiju vaan puuttuu, tai olishan tossa yks...
Vastaan tähän uudestaan, pyyhin brassailuni pois.Laivalla on hauskaa kun maissaoloaika on 5h. Itse löydän laivalta jopa sänkyseuraa jos niikseen on
Vastaan tähän uudestaan, pyyhin brassailuni pois.
Kokemuksesi kuulostaa hyvältä. Mites, mitä sulle kertoi mustalaiseukot kansipaikoilla?
Sinäkö jaksat näitä selvinpäin lukea?! Jos niin se asia aukesi minulle, että ihmiset suoltaa uskomatonta juttua selvinpäinkin.Te siis kirjoitatte näitä selvinpäin, jos niin se asia aukesi minulle, että ihmiset suoltaa uskomatonta juttua selvinpäinkin.
Leprassa asuneena olen ittekin tullut kulmilla hyvin toimeen romanien kanssa. En muista kyllä mitään kauppoja tehneeni tai oltua sillai.Mulla on Romaneista omat kokemukseni. Olen tehnyt kauppoja niiden kanssa ja jopa yhden kanssa ollu joskus sillain.
Tulen toimeen jokaisen kanssa riippumatta sen etnisestä taustasta jos vaan Hän itse on valmis siihen..
Joskus reilu 20 vuotta sitten sain varsinaisen älynväläyksen, kun joku ötökkä oli purrut silmän alapuolelle ja se sitten turposi sekä oli kipeä ja kosketusarka. Päätin kokeilla kylmägeeliä ja sitten ei ollutkaan kovinkaan mukavaa niiden "höyryjen" mennessä silmään. Yksi kerta riitti sitä lajia, enkä suosittele kokeilemaan.Note to my self: muista kun tulet suihkusta ja laitat kylmägeelit selkään. Pese, @vetti, kätesi, ennen kun koskettelet itseäsi edes vahingossa.
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.Juhla Mokka 8,65 ja original lonkero 1,85e täällä kaupassa. No yhteensä taitaa maksaa saman kotona, mutta suhde hieman eri.