Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 095
  • 66 854

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mistä voi ostaa FASlapsi -supersankari-keräilykortteja?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistä voi ostaa FASlapsi -supersankari-keräilykortteja?
Lähetä mulle suoraan rahaa, niin olet itse oman elämäsi FASlapsi-supersankari, jota voit vaikka peilin kautta ihastella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei noilla näytöillä enää. Sori @FASlapsi Mutta voimme tarjota sinulle Jatkoaika Hall of Fame-kunniagallerian vahtimestarin virkaa. Pyyhit vähän pölyjä ja pidät kunniakirjat järjesteyksessä ja ai niin, huolehdit siitä, että keittimessä on koko ajan kahvia, jos sieltä tulee vaikka uusia voittajia käymään.
Montako Vuoden Jatkoaikalais -titteliä sulla on? Mulla on neljä! Tuu sä hakee tää nelinkertaisen Vuoden Jatkoaikalaisen kylpytakki ja tule tänne koko kansan kaapin päälle laittamaan ohjauspelit ja 20 pisteen metsästykset kuntoon, niin mä tuun sinne sun epäilemättä huonon sähkösopimuksesi takia kylmään ohviisiisi jakelemaan näitä viisauksia.

My god! MINÄ OLEN PALA TÄTÄ NÄYTELMÄÄ!
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Päivälleen kolme kuukautta tullut oltua alkoholitta. Ei ole näin pitkää taukoa tullut pidettyä melkein kahteenkymmeneen vuoteen.
Mä olin kanalinnustuksen lopettajaisissa, ja vedin 4 päivää keittoa. Nyt ei ole maistunut kahteen viikkoon pisaraakaan, malppikin jäi Kainuun korpeen käryämään. Rapulakin oli Kainuun kokoinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos voisin, niin pyrkisin jollain tavalla tekemään tuon Nina Karuston esiintymisen rennommaksi. Potentiaalia on parempaan esiintymiseen ja toisinaan hän sitä väläyttelee, mutta sitten tulee niitä hetkiä, jolloin hän palaa kankeaan alkutilaansa. Harmin paikka, sillä olen alkanut toden teolla lämmetä häneen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lieneekö maassamme huomattu esim. nyt yleensä valppaiden lehtimiesten taholta, että sielullinen naistentautioppi (psykolooginen gynekologia) on edennyt maailmalla aimo harppauksin. Varsin hiljainen on vanhan rahan rakkikoiraporvariston ja patkulien valta-lehdistö muun muassa ulkomailta saamistamme uutisista. Niinköhän ovat "lehtimiehemme" nykyään vain tyytyväisiä syöttiläsporsaita, etteivät tästäkään mitään mainitse? Sitä sopii kysyä.

Tohtori Junckerstürmer Dresdenin yliopistosta on väitellyt vasta ikään h y p o g l y k e e m i s e s t a p u h e l i n l a g i s t a. Tämä naistentauti oireilee seuraavasti: naisella on pivossaan matkapuhelin, ja hän joko ei suvaitse puhua miehelleen, tai jos suvaitsee, hän t i u s k i i tai v i t t u i l e e. Samaan aikaan nainen ei pysty lopettamaan puhelimen r ä p l ä ä m i s t ä tai s e l a i l u a ja harvinaisemmissa ja erityisen ikävissä tapauksissa s w a i p p a i l u a.

Tr. Junckerstürmerin mukaan h y p o g l y k e e m i n e n p u h e l i n l a g i, joka aiheutuu siitä, ettei sairas ole nauttinut tarpeeksi ravinnekirjavaa ruokaa, on uusi kansantautimme. Olemme päässeet esimerkiksi tuberkelibasillin aiheuttamasta keuhkotaudista lähes tyyten, kun penicillium-lääke löydettiin kuuluisan Flemingin taholta, joten uusille kansantaudeille kyllä löytyy sijansa.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nuo tulodesiilit yms aika jänniä. Kuulun nimellisesti 9. desiiliin, mutta kun hesarissa on tällainen laskuri nimeltään "Vertaa tulojasi muihin suomalaisiin" niin yhtäkkiä "Tällöin sinulla on pienemmät tulot kuin 70 prosentilla suomalaisista.". Jos elatusmaksut vielä laskee pois tuosta tuloista niin tienaankin vähemmän ku 80%.

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänää ajattelin laittaa vähän joulua meillä kun vaihdoin liinoja ja laitoin tonttuja. Vaihdoin minä keittiöön verhonkin (ks.liite). Jotenkaan ei homma meinannut lähteä käyntiin. Varmaan siksi että usein koristelu tulee tehtyä vasta aatonaattona ja nyt olin pari päivää etuajassa. Suurimmalla osalla tonttuja (ja muita) koristeita on omat tietyt paikat enkä osaa laittaa niitä muualle. Tietyt liinat sopii tiettyyn paikkaan ja eihän niitä muualle voi laittaa. Olen tapojeni orja... ;-)
 

Liitteet

  • Screenshot_20221221-143558~2.png
    Screenshot_20221221-143558~2.png
    896,2 KB · kertaa luettu: 59

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!

No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.

T. Nynny
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!

No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.

T. Nynny
Tuli ihan tämä ketju mieleen:

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viimeinen piirakanpaistorutistus. Huomenna meidän uuni on varattu kinkulle. Äiti leipoo ja Iisoppi paistaa. Nyt on menossa pelti nro 4. Tämän päivän tuotokset on tilauspiirakoita eli rahaa on tulossa... Ainakin äidille.
 

Liitteet

  • IMG_20221222_110749_HDR.jpg
    IMG_20221222_110749_HDR.jpg
    378,8 KB · kertaa luettu: 33

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Yrität päättää esimerkiksi jonkun suoratoistopalvelun tilaamisen tai poistaa käyttäjätunnuksesi jostain kaupalliselta sivustolta, niin tästä tehdään aina mahdollisimman hankalaa, että ihminen turhautuisi siihen prosessiin ja jättäisi asian sikseen. Sitä "päätä tilaus" tai "poista tunnukseni" nappia harvoin löytää mistään yksinkertaisesta ja helposta paikasta, vaan se usein on piilotettu johonkin ihmeelliseen paikkaan.

Helvetin ärsyttävää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Alkukodin kohdalla maantiellä on kaiteet suojana jyrkistä ojanpientareista. Oli joku nuori tyttö onnistunut saamaan tuliterän iskän Audin kaiteen päälle poikittain. Eikä ollut ensimmäinen auto tälle talvelle sen kaiteen päällä.

Ajelkaahan rauhallisesti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös