Alle 180g per päivä. Laihtuisin tästä tuulennussimasta vinkuheinästä vielä lisää.Kahdella kympillä saisi muuten Tapolan Mustaa makkaraa n. 2,517kg, jos siis pitäisi kahden viikon ruoat ostaa sillä kahdella kympillä.
Alle 180g per päivä. Laihtuisin tästä tuulennussimasta vinkuheinästä vielä lisää.Kahdella kympillä saisi muuten Tapolan Mustaa makkaraa n. 2,517kg, jos siis pitäisi kahden viikon ruoat ostaa sillä kahdella kympillä.
Hernaria saattaisi saada tarpeeksi, että kahdesti päivässä söisi.20 kiloa perunoita. Suolaa pitäisi löytyä etukäteen ettei ihan ankeaksi mene, mutta ilmeisesti jos pitää syödä vain yhtä vihannesta/juuresta niin peruna on paras vaihtoehto.
Suolaa pitäisi löytyä etukäteen ettei ihan ankeaksi mene
Sit osan antaa vielä itää niin voi istuttaa parvekkeelle kukkaruukkuun.20 kiloa perunoita. Suolaa pitäisi löytyä etukäteen ettei ihan ankeaksi mene, mutta ilmeisesti jos pitää syödä vain yhtä vihannesta/juuresta niin peruna on paras vaihtoehto.
Mulla on Avril Lavignen bändin kitaristin plektra. Jäähallissa joskus siinä lavan edessä piti siirtää pari pikkutyttöä sivuun että sain sen ekana. Olivat varmaan jotain faneja. Mä taas vanha juoppo, joka tuli vaan katsomaan että kuka hemmetti tuolla oikein hoilaa.Jaha, reilusti nelinumeroisen määrän keikkoja se vaati, mutta vihdoin on kokoelmissa todistetusti gig worn-plektera. Maija Vilkkumaan käyttämä. Näytti että olisi pudonnut edemmäksi, mutta kun edessä olevat tyypit katselivat jalkoihinsa sitä löytämättä, niin vilkaisin alaspäin ja siinähän se oli jaloissa. Harmi, kun ei ole mitenkään personoitu vaan ihan perus-ESP-plektra.
Aiemmat kaksi on Michael Monroen Tavastian keikalta muutaman vuoden takaa poimittu Steve Conten plektra. Oli maassa keikan jälkeen, niin ehkei ollut soitettu sillä. Ja July Talkin plektra G LIvelabista. Oli vain gig-issued, sillä päätyi jalkoihini muistaakseni sellaisen kuvion jälkeen, että yleisön seassa seikkaillut naislaulaja piti tyhjää lasia päänsä päällä ja mieslaulaja yritti osua siihen tangosta poimimallaan plektralla. Ei osunut.
Vaikka keikkoja on itselläkin takana suht koht paljon, niin ei ole kuin Hybrid Childrenin plektra ja Twist Twistin rumpukapula. Sitä kun on aina ollut lyhytkasvuinen rokkipoliisi takaosassa, niin eihän niitä tulekkaan kohdalle.Jaha, reilusti nelinumeroisen määrän keikkoja se vaati, mutta vihdoin on kokoelmissa todistetusti gig worn-plektera. Maija Vilkkumaan käyttämä. Näytti että olisi pudonnut edemmäksi, mutta kun edessä olevat tyypit katselivat jalkoihinsa sitä löytämättä, niin vilkaisin alaspäin ja siinähän se oli jaloissa. Harmi, kun ei ole mitenkään personoitu vaan ihan perus-ESP-plektra.
Aiemmat kaksi on Michael Monroen Tavastian keikalta muutaman vuoden takaa poimittu Steve Conten plektra. Oli maassa keikan jälkeen, niin ehkei ollut soitettu sillä. Ja July Talkin plektra G LIvelabista. Oli vain gig-issued, sillä päätyi jalkoihini muistaakseni sellaisen kuvion jälkeen, että yleisön seassa seikkaillut naislaulaja piti tyhjää lasia päänsä päällä ja mieslaulaja yritti osua siihen tangosta poimimallaan plektralla. Ei osunut.
Vaikka keikkoja on itselläkin takana suht koht paljon, niin ei ole kuin Hybrid Childrenin plektra
Minulla ei ole kuin Tomi Koivusaaren itsensä tuoma kiertuepaita Japanista. Nyyh.Mulla on kanssa (tai luulisin ainakin, että on edelleen jossain tallella). Muistaakseni neonkeltainen tai vihreä. Saatu Jasselta joskus 90-luvun puolivälissä Kouvolan Brankkarin keikalta.
No, ei mullakaan oo kuin Voutilaisen Lauralta saatu lentopusu, kun ne (Laura ja bändi) Kuusamo-hotellilta tekivät lähtöä ja mää huikkasin, että "Hyvä Laura, hieno keikka!"Minulla ei ole kuin Tomi Koivusaaren itsensä tuoma kiertuepaita Japanista. Nyyh.
Mähän olen saanut ihan Lomanin Teuvolta pusun! Onkohan veli @Krepo nyt kateellinen?No, ei mullakaan oo kuin Voutilaisen Lauralta saatu lentopusu, kun ne (Laura ja bändi) Kuusamo-hotellilta tekivät lähtöä ja mää huikkasin, että "Hyvä Laura, hieno keikka!"
Täytyy sanoa, etten välttämättä pusua haluaisi. Ihailen Teuvoa enemminkin ujosti ja kaukaa.Mähän olen saanut ihan Lomanin Teuvolta pusun! Onkohan veli @Krepo nyt kateellinen?
Tuli se minullekin kuten entiselle pääministerille tietoa. Pyytämättä ja yllätyksenä.Täytyy sanoa, etten välttämättä pusua haluaisi. Ihailen Teuvoa enemminkin ujosti ja kaukaa.
Ottiko eteen?Mähän olen saanut ihan Lomanin Teuvolta pusun! Onkohan veli @Krepo nyt kateellinen?
Minäpä Jorma Uotiselta!Mähän olen saanut ihan Lomanin Teuvolta pusun! Onkohan veli @Krepo nyt kateellinen?
Pakko vähäsen jotain elvistellä, kun muutkin. 2012 kesällä Espan puistossa Anthony Kiedis tuli ihan mun iholle katsomaan mun tatuointia ja sitten se jatkoi leikkimistä lapsensa ja vaimonsa kanssa.Minäpä Jorma Uotiselta!
Toihan on ihan normikauraa. Ei tuo ole mitenkään Humble brag -ketjun kamaa.Minäpä Jorma Uotiselta!
Menen takaisin metsän reunaan.Toihan on ihan normikauraa. Ei tuo ole mitenkään Humble brag -ketjun kamaa.
On meillä hauska Liiga tuo SM-Liiga
Kun IFK menee jumboksi on näky komea
...
Omistaisimpa Peltosen Jokeri-paidan, vaan ei ole kuin Tomi Mäen ja Selänteen paidat. Itsemoderoin viestini johonkin.Oot kateellinen. Ihan turha kommentti tämä. Raportoin. Ignoroin. Lähetän kaikille yyveen. Itsemoderoin. Tykkään.
Omistaisimpa Peltosen Jokeri-paidan, vaan ei ole kuin Tomi Mäen ja Selänteen paidat. Itsemoderoin viestini johonkin.