Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 860
  • 68 331

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Puhdista pinnat liasta ja rasvasta"

Pyyhi talouspaperilla erillään lerpattava alue kengästäsi näennäisen puhtaaksi.

"Levitä liimaa toiselle puolelle liimattavasta alueesta"

Truuttaa liimaa suunnilleen sinne minne pitäisi.

"Paina välittömästi kiinni ja pidä kiinni puristimella noin 60 minuuttia"

Tässä vaiheessa tajuat että olisi pitänyt miettiä millä aiot puristaa kenkää kasaan seuraavan tunnin ajan.

"Pyyhi liimaputkilon pää liimasta"

Avaa nopeasti putkilo ja pyyhi liimat pois.

Noh nyt on kenkä sähköurkujen jalan alla painuksissa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on Tapparalsiset vallanneet mun duunipaikankin. Tänään jo kaksi tullut duuniin asuste kaulassaan. Eivätkä osaa edes hävetä. Vähän vihjasi molemmille että onko tuo niin suotavaa.

Toinen niistä on niin paatunut ettei sanomisesta ole mitään apua. Toinen on vielä kehityskelpoinen yksilö.

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Nyt on Tapparalsiset vallanneet mun duunipaikankin. Tänään jo kaksi tullut duuniin asuste kaulassaan. Eivätkä osaa edes hävetä. Vähän vihjasi molemmille että onko tuo niin suotavaa.

Toinen niistä on niin paatunut ettei sanomisesta ole mitään apua. Toinen on vielä kehityskelpoinen yksilö.
Omassa työpaikassani on Ilves selkeästi vahvempi. Toimin siellä HPK:n myyränä. Kyselen aina tappiopelin jälkeen, että "olitko matsissa?", "ei oikein kulkenut vai?".

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aamusella aurinko vielä näyttäytyi (kuva aamun lehden hakureissulta). Nyt on mennyt ihan pilveen joten varmaan tuo auringonpimennys (osittainen) jää sitten tiiraamatta...

Liitteet

• IMG_20221025_084324_HDR.jpg
    IMG_20221025_084324_HDR.jpg
    822,1 KB · kertaa luettu: 52
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ookkosää sittenkin Ipan miähiä? Muitten joukkueittein kannattajilla ei oo asiaa Ipavaltasille mestoille, saatika avata siälä suutaan. Tulkitaan provoiluksi ja mieliä pahotetaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ookkosää sittenkin Ipan miähiä? Muitten joukkueittein kannattajilla ei oo asiaa Ipavaltasille mestoille, saatika avata siälä suutaan. Tulkitaan provoiluksi ja mieliä pahotetaan.
En. Näin edestusjoukkueettomana on paha mennä kettuilemaan. Sala- IFK-laisuuskaan ei näillä esityksillä oikein kanna.

K

Kiekkokatsoja

Perimätieto ja itkijänaiset toimii myös. Ja savumerkit ja vittuilu.
Voihan sitä olla myös hiljaa. Siinä suomalaisilla on pitkä ja hyvä kokemuspohja.
Pitäisikin olla sellaisia jaksoja, jolloin netti ja puhelimet, eivät olisi käytössä. Ehkäpä alussa osaa se ahdistaisi, mutta se tekisi lopulta pään terveydelle hyvää.
Mikähän olisi ok jakson pituus?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voihan sitä olla myös hiljaa. Siinä suomalaisilla on pitkä ja hyvä kokemuspohja.
Pitäisikin olla sellaisia jaksoja, jolloin netti ja puhelimet, eivät olisi käytössä. Ehkäpä alussa osaa se ahdistaisi, mutta se tekisi lopulta pään terveydelle hyvää.
Mikähän olisi ok jakson pituus?
Varsin varteenotettava vaihtoehto! Tyvestä puuhun eli alkuun päivittäin tunnin jaksoja, siitä sitten viikkotasolla päivä. Tavoitteena voisi olla kuukaudessa viikko hiljaa yhtäjaksoisesti. Vanhoille aviopareille, kuten vaimoni ja minä, tuossa nyt ei ole mitään haastetta, mutta nuoremmille sitäkin enemmän...

K

Kiekkokatsoja

Tämä on kuin kotimaisesta elokuvasta. Niissä on aina ainakin yhdet tissit huomiona.
Vielä kun saadaan valokuva kännisestä miehestä, niin sitten on kotimaisen elokuvan ainekset esillä.
@Johnny B. Goode paatko kuvasi?
Eikö niin, sullahan oli jo silloin kerran.. Kuka seuraavaksi, vapaaehtoisia?
@Iisoppi

K

Kiekkokatsoja

Samuli Edelmann mulkkusillaan on yks perusraaka-aine myäs.
Okei, jostakin siis löydettävä Samulin näköinen palstalainen, hänen tulee olla kännissä, tai juoda känniin nopeasti. Sitten vaan kuva esille. Siis naaman kuva, ei *ulkun. Tai no joku tekotatti voi olla otsassa.

Eräs luokkakokous elokuvassa näytelleen näköisen kuva oli jo.
Kuka ohjaa elokuvan? Jos ei muita, niin minä. Mutta mielummin olen elokuvan pirullinen kriitikko.
Tarvitaanko käsikirjoitusta, vaiko ei?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy