hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Mistä voi ostaa FASlapsi -supersankari-keräilykortteja?
Lähetä mulle suoraan rahaa, niin olet itse oman elämäsi FASlapsi-supersankari, jota voit vaikka peilin kautta ihastella.Mistä voi ostaa FASlapsi -supersankari-keräilykortteja?
Montako Vuoden Jatkoaikalais -titteliä sulla on? Mulla on neljä! Tuu sä hakee tää nelinkertaisen Vuoden Jatkoaikalaisen kylpytakki ja tule tänne koko kansan kaapin päälle laittamaan ohjauspelit ja 20 pisteen metsästykset kuntoon, niin mä tuun sinne sun epäilemättä huonon sähkösopimuksesi takia kylmään ohviisiisi jakelemaan näitä viisauksia.Ei noilla näytöillä enää. Sori @FASlapsi Mutta voimme tarjota sinulle Jatkoaika Hall of Fame-kunniagallerian vahtimestarin virkaa. Pyyhit vähän pölyjä ja pidät kunniakirjat järjesteyksessä ja ai niin, huolehdit siitä, että keittimessä on koko ajan kahvia, jos sieltä tulee vaikka uusia voittajia käymään.
Meillä se on humppakuutio, mutta on tuo kasapanoskin hyvä. Kun nuo perhepakkaukset tulivat, niin eräs herrasmies nappasi sellaisen kuormalavalta kainaloonsa matkalla kassalle ja sanoi, että otampa tuollaisen "poijun" matkaan.Kolmen kilon kasapanos valkkarta huutelee mulle seireenin lailla takapenkiltä...
Mä olin kanalinnustuksen lopettajaisissa, ja vedin 4 päivää keittoa. Nyt ei ole maistunut kahteen viikkoon pisaraakaan, malppikin jäi Kainuun korpeen käryämään. Rapulakin oli Kainuun kokoinen.Päivälleen kolme kuukautta tullut oltua alkoholitta. Ei ole näin pitkää taukoa tullut pidettyä melkein kahteenkymmeneen vuoteen.
Onnittelut. Sitten vaan se firma pystyyn.Vihdoinkin.
Aika harvoin pääsee tässä iässä halaamaan samaa vuosimallia olevaa vastavalmistunutta.Vihdoinkin.
Tuli ihan tämä ketju mieleen:Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!
No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.
T. Nynny
Mielellään eilen.Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.
Jouluna mitään ryypätä, töissä ollaan illat.Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.
Sen takia ainakin itse marinoin itseni bulkkilagerilla sisäisesti tänään.Jouluna mitään ryypätä, töissä ollaan illat.