Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Liigassa ei oo kun kaks peliä, mutta otteluseuranta on... Varsin eloisa.
Mulla on vähän samantapaista taustaa.- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)
Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)
Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
Mulla on vähän samantapaista taustaa.
3 x viikon pelikielto
1 x ohjeistava yksityisviesti
1 x väliaikainen ja 1 x pysyvä ketjunavauskielto. Nykyään tosin ketjunavausoikeudet ovat mulla taas olemassa.
- 3 x 1 viikon penalti
Mutta vain todelliset kuninkaat ovat vetäneet 1x3 kk, 1x6 kk, ikibanni, paluu palstalle, lopullisesti(?) kenkää.Te ootte ihan poikia vielä.
- 6 x rikepiste
- 3 x 1 viikon penalti
- 5 x 2 viikon penalti
- 5 x 1 kuukauden penalti
- 1 x 2 kuukauden penalti
ja sitten rekisterissä on vielä erinäinen määrä penalteja siltäkin ajalta, kun Modeilta ei vielä tullut viestiä että sinut on nyt hetkeksi teloitettu. Joskus muistan laskeneeni, että aika reippaasti päälle vuoden olen yhteensä ollut telkien takana. Ja silti minusta tehtiin varjomoderaattori! Sehän olisi melkein sama kun Steen Christensenistä tehtäisiin Suomen poliisin ylipäällikkö! Siis käytännössä ihan sama asia!
Mutta vain todelliset kuninkaat ovat vetäneet 1x3 kk, 1x6 kk, ikibanni, paluu palstalle, lopullisesti(?) kenkää.
No, nyt on mullekin sopiva ohje...Tein tänään piimäkakun. Ei oo vaikee....
Piimäkakku
5 dl vehnäjauhoja
2 ½ dl sokeria
1 ½ rkl piparkakkumaustetta
2 tl ruokasoodaa
2 dl juoksevaa margariinia
1 dl luumumarmeladia tai omenasosetta
2 dl piimää
Sekoita kulhossa kaikki ainekset keskenään. Kaada taikina hyvin voideltuun ja korppujauhotettuun 1,8 litran kakkuvuokaan
Paista 175 asteessa 45 - 60 min. Peitä tarvittaessa leivinpaperilla paiston loppuvaiheessa.
Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
Tiikerikakku on aina varma valinta.Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
Tänään aiomme tehdä tyttären (tytär juuri aloittelemassa, minä vielä töissä) kanssa kuivakakku, jossa kinuskikreemi keskellä ja päälle suklaakuorute. En tiedä minkälaista siitä tulee, mutta tehdään nyt kuitenkin. Jos on hyvää ja kaunista, niin laitan kuvan.Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
Vantaan Porttipuistossa toimii Vahinkotavarakeskus, josta voi myös ostaa toisinaan hyvinkin halvalla olutta ynnä muita elintarvikkeita. Se myy vakuutusyhtiöiden vahinkotapahtumista lunastettua vahinkotavaraa sekä jäännös- ja tukkueriä.Tossa Prismassa on jo varmaan viikon ajan ollut kaljoja ja muita sellaisia poistohintaan. Ainakin satasella oon jo ostanut. Normaalisti maksais yli 300.
Luin alkuun vain tämän ja funtsin että nythän se Bansku oikein innostui vanhoilla päivillään uuttakin jälkikasvua yrittämään.Tänään aiomme tehdä tyttären
Joo pari kertaa oon käynyt tuolla, samalla kun siinä Ikeassa heh. Mutta silloin ei sattunut löytymään mitään mulle.Vantaan Porttipuistossa toimii Vahinkotavarakeskus, josta voi myös ostaa toisinaan hyvinkin halvalla olutta ynnä muita elintarvikkeita. Se myy vakuutusyhtiöiden vahinkotapahtumista lunastettua vahinkotavaraa sekä jäännös- ja tukkueriä.
Tuliko hyvä kakku?Tänään aiomme tehdä tyttären (tytär juuri aloittelemassa, minä vielä töissä) kanssa kuivakakku, jossa kinuskikreemi keskellä ja päälle suklaakuorute. En tiedä minkälaista siitä tulee, mutta tehdään nyt kuitenkin. Jos on hyvää ja kaunista, niin laitan kuvan.
Joku päivä takaperin teimme Key Lime Pien. Se oli hyvää se.
On osaa tehdä... Tai siis en edes kyllä koskaan kokeillut tehdä tiikerikakkua. Voisihan se vaikka onnistuakin...Tiikerikakku on aina varma valinta.
Innostuin eilen niin, että rupesin tekemään ao. kakkua, kun noita tarveaineitakin löytyi piparkakkumaustetta lukuunottamatta - sen korvasin inkivääri- ja kanelijauheilla 1:2 -periaatteella.Tein tänään piimäkakun. Ei oo vaikee....
Piimäkakku
...
Tuli, tosin tytär ei muistanut, että meillä on kuivakakkumuotti, joten siitä tuli enemmänkin täytekakku sitten.Tuliko hyvä kakku?