Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 379 885
  • 66 968

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pistää pelottamaan itseäkin milloin jotain vakavaa iskee omalle kohdalle.
Tokkopa tämä pelkoosi auttaa, mutta sanon kuitenkin: "se" tulee jos on tullakseen. Nauti elämästäsi nyt ilman pelkoa "siitä". Ja jos "se" iskee niin nauti elämästäsi silloinkin.

Mikä "se"? Se on eri ihmisille eri asia, mutta kaikilla on mielessään jokin paha, joka uhkaa tulevaisuutta eli "se".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt se on täällä... Iso C.
Ei tämä siis ollut mikään syysflunssa @Surukuku vaan ihan aito korona.
No, nyt se on sitten täälläkin... Iso C

PS. Jäi emännältäkin reissu väliin, kun ei vain voi mennä sairaiden vanhusten sekaan tartuttamaan ketään...
 

Liitteet

  • 20221021_122752.jpg
    20221021_122752.jpg
    650 KB · kertaa luettu: 39

Glove

Jäsen
Nuorin lapsistani tuli jälleen viikonlopuksi luokseni. Itse asiassa tuli jo eilen illalla. Eipä tuota paljoa ole ehtinyt nähdä, lähti kouluun ennen kuin heräsin. Iltapäivällä tuli koulusta ja häipyi taas ulos noin viiden minuutin jälkeen. Sitten se taas kävi kotona ehkä kymmenen minuuttia ja lähti uudelleen. Nyt se oli ehkä 15-20 kun ruoka oli valmista, sen se sentään ehti syömään. Ja taas menoksi, saa nähdä millon tulee. Takaraja on kyllä sovittu ja on se aina siihen mennessä tullut kotiin.

Mutta kun tarkemmin muistelee niin tuommoista se oli itselläkin tuossa iässä, ei sitä paljon kotona oltu. Nykyään lapseen saa sentään yhteyden kun sillä on kännykkä, mitä ei minulla nuoruudessa ollut.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tyypit matkii mua... mutta eihän se haittaa kun elämä on... ja yllättää.
Pikaista paranemista sinne.
Kiitosta vaan... kyllä tää alkaa olemaan jo voiton puolella... ehkä <kop, kop>

Yllättävän yht'aikaa tuo meihin iski!? Pisti jo miettimään, oonko minä jotenkin eksynyt sinne lahen seudulle... unissaan tai silleen...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yllättävän yht'aikaa tuo meihin iski!?
Kato kun meillä on jokin henkinen yhteys joka ohittaa välimatkat. ;-)

Mutta täytyy sanoa että itseäkin huvitti tämä ajoitus. Ensin vitutus-ketjussa peesasin sinun syysflunssa vitutusta. Kun itse sain posi-tuloksen koronatestissä niin se testi oli sitten teilläkin päin positiivinen. Nämä on näitä elämässä sattuu juttuja...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kato kun meillä on jokin henkinen yhteys joka ohittaa välimatkat. ;-)

Mutta täytyy sanoa että itseäkin huvitti tämä ajoitus. Ensin vitutus-ketjussa peesasin sinun syysflunssa vitutusta. Kun itse sain posi-tuloksen koronatestissä niin se testi oli sitten teilläkin päin positiivinen. Nämä on näitä elämässä sattuu juttuja...
Eläköön tuo yhteys!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävin aamulla hakemassa mökin terassilta litran avaamattoman jugurttipurkin kun ei jääkaappiin yöksi mahtunut. No eikö perhana purkkiin oli nakerrettu reikä ja joku hiiri vetänyt mahansa täyteen jugurttia. Milloinkohan ilmestyy jotkut mutanttihiiret joka purevat kaljatölkkeihinikin reiän. Sitten alkaa jo oikeasti vituttamaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuopijon Prismalla on semmone parturi kun Rimmaamo. Tirsk. @banaaninviljelijä ainakin luultavasti arvostaa.
V-ttu, ku tuut turmeleen mulle kaikki Savon viattomat firman nimetkin...

PS. Varkauden Prismassa sama Rimmaamo ja nyt, joka kerta, kun kävelen sen ohi, ... niin, mitäpä pitäisi ajatella...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei se voi sama olla, koska jos se olisi sama niin silloin se ei olisi Kuopiossa. Voi olla samaa ketjua mutta eri parturi.

HÖHÖHÖ.
ÄÄÄÄÄHHHH.... sinäkin Brutukseni.... mikä vittu teitä poril... eikäkö... tiiä, mistä ees ootta kotosin... mistään....
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nuorin lapsistani tuli jälleen viikonlopuksi luokseni. Itse asiassa tuli jo eilen illalla. Eipä tuota paljoa ole ehtinyt nähdä, lähti kouluun ennen kuin heräsin. Iltapäivällä tuli koulusta ja häipyi taas ulos noin viiden minuutin jälkeen. Sitten se taas kävi kotona ehkä kymmenen minuuttia ja lähti uudelleen. Nyt se oli ehkä 15-20 kun ruoka oli valmista, sen se sentään ehti syömään. Ja taas menoksi, saa nähdä millon tulee. Takaraja on kyllä sovittu ja on se aina siihen mennessä tullut kotiin.

Mutta kun tarkemmin muistelee niin tuommoista se oli itselläkin tuossa iässä, ei sitä paljon kotona oltu. Nykyään lapseen saa sentään yhteyden kun sillä on kännykkä, mitä ei minulla nuoruudessa ollut.
Jospa tiiettäisiin missä sitä on aikanaan mentykkään.. Onneks ei kännykät kourassa oltu vastassa.

Vihdat korkeintaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuopijon Prismalla on semmone parturi kun Rimmaamo. Tirsk. @banaaninviljelijä ainakin luultavasti arvostaa.
Piti joskus 2000-luvun alkupuolella muuttaa Kuopioon. Olisi ollut ilmainen omakotitalo Päivärannassa ym. ,mutta ei muutettu.
Nyt näin poikamiehenä tulin juuri äskettäin siihen tulokseen, että Kuopioon muutto tulee vahvaan harkintaan, jos vaan saa edullisen kausikortti rimmaukseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin äsken lätkämatsissa. Siinä kävi lopulta huonosti, kun Kärpät voitti jatkoajan jälkeen HPK:n maalein 4-3. Avaimet voittoon olisi ollut ihan taskussa ja HPK johtikin jo 3-1 maalein kun lähdettiin päätöstään mutta lopulta tuli takkiin.

Mutta matsissa varmaan mieleenpainuvinta oli kyllä kun tavattiin pitkästä aikaa erään kaverini kanssa. Oli mukavaa nähdä jälleen niin monien vuosien jälkeen. Jostain vuodesta 2007-2008 lähtien ollaan oltu kavereita eli jo aika pitkäänkin. Mutta elämä heittänyt niin eri suuntiin meitä viime vuosina että ei olla sen vuoksi nähty aikoihin. Tämä kaveri muutti muutama vuosi sitten Lappiin asti ja minulla ollut haasteita mielenterveyden takia.

Joskus muistaakseni vuonna 2013 edellisen kerran ollaan nähty, senkin jälkeen ollaan kyllä aktiivisesti oltu yhteydessä somessa. Onhan sitä ikävä ihan ollut ja nyt tapasimme sitten ensimmäisellä erätauolla kun tämä kaveri oli lähtenyt tänne seudulle miehensä kanssa. Nämä tällaiset jälleennäkemiset on kyllä tunteita nostattavia. Juttu nyt ei välttämättä heti luistanut niin vain, oli ehkä jotain jännitystä tai kankeutta juttelussa. Paljon on kyllä puhuttavaa ja kerrottavaa mutta jonkin sortin alkukankeus vuosien jälkeen pitäisi ehkä ensin murtaa.

Mutta olipa pitkästä aikaa mukava tavata hiukan vanhempi tuttu. Tämä kaverini on siis naispuolinen, minulla aika paljonkin naispuolisia tuttuja kun olen ollut naisvaltaisilla aloilla töissä. Sieltä mukaan tarttunut hyviä naispuolisia kamuja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ennen tuli luettua jokainen mahdollinen Tekniikan Maailma, Tuulilasi, Tieteen kuvalehti ja sen Historia -sisarlehti sekä Tiede -lehti, kun kävin kirjastossa. Nykyisin plärään äärimmäisen harvoin Tekniikan Maailman läpi enkä edes jaksa noita muita lehtiä käydä lukea. Kirjat ovat vieneet kokonaan sydämeni.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Henkittäminen on henkittämistä jossa ilmaa henkitetään sisään ja ulos. Henkittäminen on automaattinen toiminto ihmis-eliöissä.

- Wikipedia (vanha käännös)
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuukausi ilman alkoholia ja tietokonepelejä onkin sitten tullut pelattua, eikä niin kohtuuella.
 

Glove

Jäsen
Onneksi äsken näkemäni uni oli uni, sillä juuri ennen heräämistäni huomasin unessani, ettei minulla ollut kotiavaimia mukana.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sen verran kova vitutus vielä eiliseltä paikallisottelusta, että lupailen tyhmiä.

Jos tänäänkin Ässät ottaa Raumalla kunnolla kuokkaan ja takaapäin, niin tippuu suosikkijoukkueista yksi pois ja Raimoton pitää pienen tauon pelien seuraamisessa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sen verran kova vitutus vielä eiliseltä paikallisottelusta, että lupailen tyhmiä.

Jos tänäänkin Ässät ottaa Raumalla kunnolla kuokkaan ja takaapäin, niin tippuu suosikkijoukkueista yksi pois ja Raimoton pitää pienen tauon pelien seuraamisessa.
Aivan, ei toi nyky-Flyers mikään häävi joukkue ole.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ruokailuketjuja kun lukee alkaa entistä vahvemmin siihen lopputulokseen että pitäisi kehittää jostain joku uuniin pistettävä pata. Pitänee raahautua johonkin kierrätyskeskukseen tutkailemaan mitä löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös