hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Kiitos vastauksesta. Raportoin jo Villelle, ettet tykännyt.Kiitos tykkäyksistä.
Ignoroin. Itsemoderoin. Raportoin. Lainaan. Tykkään. Ei tunnu missään!
Kiitos vastauksesta. Raportoin jo Villelle, ettet tykännyt.Kiitos tykkäyksistä.
Ignoroin. Itsemoderoin. Raportoin. Lainaan. Tykkään. Ei tunnu missään!
Ei ole yyveetä tullut vielä?Oot kateellinen. Ihan turha kommentti tämä. Raportoin. Ignoroin. Lähetän kaikille yyveen. Itsemoderoin. Tykkään.
Ei ole yyveetä tullut vielä?
Näyttää olevan K-12 rainaEmmää mikään kauheen ennakkoluulonen oo, mutta veikkaan että tuasa pätkässä nussitaan jonkun verran.
Ei Elastinen ole lähelläkään minunkaan musiikkimakuani, mutta hyviä keikkoja hänellä on. Joku 6v sitten eksyttiin LPR amarilloon kun hänellä oli siellä keikka ja se oli oikein hyvä. Nyt kesällä näin täällä Myyrmäessä uudestaan ja kova oli vieläkin.Tekisipä keikalle mieleni myöskin. Lappeenrannassa nykyisellään aivan onneton tarjonta keikkojen suhteen. Ei juurikaan ole paikkoja joissa keikkoja olisi ja niissä harvoissa artisteja, jotka eivät kiinnosta. Näemmä tänään olisi Elastinen. Voihan virveli sentään.
Sama juttu ystävänpäivän kanssa. Kansainvälisesti rakastavaisten päivä, mutta Suomessa toki eri. Olin 2013 ystävänpäivän aikaan Miamissa. Se ei näkynyt siellä yhtään millään tavalla. Suomessa muka saatanallinen bakkanaalit.Kuinka suosittu halloween on oikeasti Suomessa? Sitä hehkutetaan nykyään kuin yhtä vuoden tärkeintä juhlaa, mutta miten on todellinen tilanne?
Vaikea uskoa, että kaltaiseni nelikymppiset ja sitä vanhemmat juhlistaisivat tätä samalla innolla kuin jotkut nuoremmat tyypit.
Samma här. Ei mun nuoruudessa vaan tällasia halloween-juttuja ollu. Vähän ihmetyttää ja vituttaa nää karkkien kerjääjät. Vaikka olenkin vakaa markkinatalouden kannattaja, niin tää ylikaupallistuminen kieltämättä vituttaa aika paljon. Hetken päästä taas joku Black Friday, ei saatana.Kuinka suosittu halloween on oikeasti Suomessa? Sitä hehkutetaan nykyään kuin yhtä vuoden tärkeintä juhlaa, mutta miten on todellinen tilanne?
Vaikea uskoa, että kaltaiseni nelikymppiset ja sitä vanhemmat juhlistaisivat tätä samalla innolla kuin jotkut nuoremmat tyypit.
Jenkkien kaupallista humppaa. Ei vielä 10v taaksepäin ollut tällaista halloween-buumia kuin nyt. Oma ikäluokka tai pari nuorempaa taisi olla niitä ensimmäisiä jotka sitä edes alkoivat kunnolla juhlimaan, tuntuu siltä. Nyt kaikki teinit vipeltävät tuolla naamiaisasuissa ja bilettävät hassut kasvomaalit naamalla. Ei jotenkaan minun juttu, en koe omakseni.Kuinka suosittu halloween on oikeasti Suomessa? Sitä hehkutetaan nykyään kuin yhtä vuoden tärkeintä juhlaa, mutta miten on todellinen tilanne?
Joo. Minä itse tyydyn olemaan alasti seksimessujen päälavalla. Ei mene rahat hukkaan erikoisehosteisiin.Jenkkien kaupallista humppaa. Ei vielä 10v taaksepäin ollut tällaista halloween-buumia kuin nyt. Oma ikäluokka tai pari nuorempaa taisi olla niitä ensimmäisiä jotka sitä edes alkoivat kunnolla juhlimaan, tuntuu siltä. Nyt kaikki teinit vipeltävät tuolla naamiaisasuissa ja bilettävät hassut kasvomaalit naamalla. Ei jotenkaan minun juttu, en koe omakseni.
Ehkä jotkut kokevat saavansa sillä muuten tylsään ja harmaaseen syksyyn jotain extra-sisältöä.
Mutta kauhua on sitäkin enemmän tarjolla.Joo. Minä itse tyydyn olemaan alasti seksimessujen päälavalla. Ei mene rahat hukkaan erikoisehosteisiin.
Kyllä. Ihmisiä joutui lähtemään ambulanssilla päivystykseen näyn takia.Mutta kauhua on sitäkin enemmän tarjolla.
Kuinka suosittu halloween on oikeasti Suomessa? Sitä hehkutetaan nykyään kuin yhtä vuoden tärkeintä juhlaa, mutta miten on todellinen tilanne?
Mikä lienee halvin ketsuppipullo kaupassa, niin se, ja sitten lopuilla rahoilla perunoita. Jos Matt Damon pärjäsi tuolla ruokavaliolla Marsissa vuosia, niin kyllä sillä pitäisi pärjätä pari viikkoa täällä maassakin.20 kiloa perunoita. Suolaa pitäisi löytyä etukäteen ettei ihan ankeaksi mene, mutta ilmeisesti jos pitää syödä vain yhtä vihannesta/juuresta niin peruna on paras vaihtoehto.
Niin minäkin. Olen tästä vissiin joskus tännekin kirjoitellut. Koen, etten kuitenkaan koskaan ole opetellut "peittämään" katsekontaktin puutetta, katsomalla ihmistä esim. kulmakarvoihin. Mutta kyllä se varmaan sitä "maaskaamista" on kun tapaan katsoa ihmisen pään ohi asiaa joka on juuri heidän pään takana (tai sivulla). Toisin kuin artikkelin Henna niin minä olen rohkeasti kertonut ystäville, kavereille ja töissä että minulla on asperger. Minusta siinä ei ole mitään hävettävää. Ja selittää erikoisuuksia joita minun käytöksessä jotkut kokevat olevan...Luin YLE:n jutun katsekontaktista ja osuu sekä uppoaa. Samaistun.
Jaa ootko joku persaukinen joka juo jotain skumppaa? Itse nautin ainoastaan shampanjaa.Kaks pulloa mitä lie skumppaa aamupalaksi. Kohta pikkurilli pystyssä viinimessuille. Niin tää elämä meitä heittelee.
En tajunnut että sen "40-50 pisteen pelaaja" statuksen kanssa on näin tarkkaa ja herkkää.
Haluan korjata lausuntoani seuraavaksi: Jesse Puljujärvi olisi kaudella 2021-22 mitä todennäköisimmin tehnyt 40-50 pisteen välihaarukkaan osuvan määrän tehopisteitä NHL:n runkosarjassa, jos olisi pelannut täyden 82 ottelun runkosarjan. Sen sijaan että pelasi vain 65 peliä.