banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Iisoppi en koskaan käytä ilmastointia, no ehkä saatanan kuumassa autossa, mutta tuun aina kipeäksi semmoisen laitteen lähellä.
Viime yönä nuori ystäväni kuoli sairauskohtaukseen. Vetää vakavaksi.
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.
Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.
Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
Enpä nyt varsinaisesti kutsuisi Allas Sea Poolia bileravintolaksi, ainakaan keikkojen aikaan. Ne kuitenkin loppuvat samoihin aikoihin kuin klubien keikat yleensä alkavat ja artistikirjokin on vuosien varrella ollut kaikka 70-luvun progesedistä keskisuuriin kansainvälisiin rock-bändeihin. Joku "kesä-Tavastia" ennemminkin.Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.
Ei siinä: arvostan, että kävit katsomassa. Viikate oli mahtavaa musiikkia Kuu kaakon yllä -levyyn asti. Sitten se meni siihen Kouvostoliitto-pelleilyyn, ja levy on jumittanut samaa pastissiraitaa toistakymmentä vuotta.
Ei vielä jöpötä ollenkaan?Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"
Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Ilta on vielä nuori, joten mitä tahansa voi tapahtua. Olemme jännän äärellä.Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"
Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Onneksi tuo melu ei kuulu tänne Ogeliin. Voi pitää ikkunoita auki kellon ympäri ja ainoa tasainen jyskytys, mikä kuuluu, on junien liikennöinti viereisellä radalla.Pikkasen perseestä toi Flow-festarien melu ja vittumainen jumputus. Kestää vielä klo 2 asti yöllä. Aamulla töitä. Miksi pitää järjestää keskellä kaupunkia, Suomen turhimmin asutun kaupunginosan vieressä.
Mulla on sellainen muistikuva, että kyllä se Nykäsen muistolähetys näkyi television puolella.Joo ja ylipäätään Yleisradio veti ohjelmakarttansa uusiksi sen vuoksi että saivat heti tuoreeltaan muistolähetyksen. Esimerkiksi Matti Nykänen sai lähetyksen "vain" Areenaan, mutta Veskun poismeno huomioitiin ihan TV1:llä.
Varmaan joku ohjelma on tullut telkkaristakin, mutta Yle siis näytti heti aamulla joskus yhdeksän jälkeen Areenassa jonkun tunnin mittaisen ohjelman.Mulla on sellainen muistikuva, että kyllä se Nykäsen muistolähetys näkyi television puolella.
Saattoi olla joskus klo 10 tai klo 11 aikoihin tui Nykäsen muistolähetys. Eli ei tainnut tulla siis suorana.Varmaan joku ohjelma on tullut telkkaristakin, mutta Yle siis näytti heti aamulla joskus yhdeksän jälkeen Areenassa jonkun tunnin mittaisen ohjelman.
Oikein hyvää huomenta.Huomenta höpönassut!
Meillä on sen verran antiikkinen asumus, että sähkö tulee pistorasiasta. PS. En tarvitse yyvetä asian tiimoilta.Ilkka Kivimäki: Sähkö ei tule töpselistä, eikä velka sovi ylläpitoon
Kotitalouksille, poliitikoille ja bisneksille on luvassa säästöliekin ääressä värjöttelyä, kirjoittaa Talouselämän vieraskolumnisti Ilkka Kivimäki.www.talouselama.fi
Meillä kyllä sähkö tulee töpselistä. Yksärillä voi kysyä lisää jos on vaikeuksia päästä samaan.
Pöllittekö siis rappukäytävän, naapurin tai ylipäänsä jonkun toisen pistorasiasta jatkojohdolla teille sähköä?Meillä kyllä sähkö tulee töpselistä. Yksärillä voi kysyä lisää jos on vaikeuksia päästä samaan.
Mulla oli sama eilen. Piti käynnistää koko läppäri uudestaan että alko pelittämään.Nyt tuli vähän foliohattufiilis:
Nettiyhteys katkeaa käytännössä heti kun laitan Chromecastin kautta Discovery+:n päälle. Käytännössä kohta pari tuntia tehnyt tätä, saattaa toimia normaalisti pitkiäkin aikoja mutta heti kun lyö tuon yhteyden käyntiin niin katkeaa.
Pakko olla jotain sattumaa, vai mitä helvettiä?