Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"

Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.

Ei siinä: arvostan, että kävit katsomassa. Viikate oli mahtavaa musiikkia Kuu kaakon yllä -levyyn asti. Sitten se meni siihen Kouvostoliitto-pelleilyyn, ja levy on jumittanut samaa pastissiraitaa toistakymmentä vuotta.
Enpä nyt varsinaisesti kutsuisi Allas Sea Poolia bileravintolaksi, ainakaan keikkojen aikaan. Ne kuitenkin loppuvat samoihin aikoihin kuin klubien keikat yleensä alkavat ja artistikirjokin on vuosien varrella ollut kaikka 70-luvun progesedistä keskisuuriin kansainvälisiin rock-bändeihin. Joku "kesä-Tavastia" ennemminkin.

Mutta ehkä Viikatteelle yksinään turhan iso paikka - vähän vaikea arvioida paljon eilen oli väkeä paikalla, kun siellä levittäytään aika laajalle alueelle, mutta luulen että kaikki olisi mahtunut hyvin Tavastialle.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"

Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Ei vielä jöpötä ollenkaan?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"

Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Ilta on vielä nuori, joten mitä tahansa voi tapahtua. Olemme jännän äärellä.
 

MegaForce

Jäsen
Pikkasen perseestä toi Flow-festarien melu ja vittumainen jumputus. Kestää vielä klo 2 asti yöllä. Aamulla töitä. Miksi pitää järjestää keskellä kaupunkia, Suomen tiuhemmin asutun kaupunginosan vieressä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pikkasen perseestä toi Flow-festarien melu ja vittumainen jumputus. Kestää vielä klo 2 asti yöllä. Aamulla töitä. Miksi pitää järjestää keskellä kaupunkia, Suomen turhimmin asutun kaupunginosan vieressä.
Onneksi tuo melu ei kuulu tänne Ogeliin. Voi pitää ikkunoita auki kellon ympäri ja ainoa tasainen jyskytys, mikä kuuluu, on junien liikennöinti viereisellä radalla.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vt esimies soitteli tänään aloittaen että on ikävällä asialla. Totesin heti että tiedän mistä on kyse että oon sit 3kk lomautuksella enkä yhtään lyhyempiä pätkiä.

Täytyy sanoo että kerrankin tuli hyvä mieli koska 3kk loma tekee mulle nyt oikeesti henkisesti ja fyysisesti hyvää kun asuminen ja muukin on sillain kunnossa.

Pystyn tekemään päivän safkat parilla eurolla joten ihanaa kun ei tarvi katkeavan kolmivuoron viittä aamua kokea hetkeen kun työaikamuotokin muuttui jakuvasta kolmivuorosta katkeavaan kolmivuoroon. Jotenkin helpottunut olo......

Toivottavasti kestää myös koko 3kk
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Aloitin muutama päivä sitten katsomaan YLE Areenasta TV-sarjaa Halt and Catch Fire, joka kertoo 80-luvun alun tietokoneiden murroksesta. Näin joskus varmaan Canal plussalta ekan kauden, mutta nyt Areenassa on kaikki neljä kautta. Ihan viihdyttävä sarja, IMDB 8,4. Kyllä lämmittää kun oma eka koneeni oli C64.


 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt tuli vähän foliohattufiilis:

Nettiyhteys katkeaa käytännössä heti kun laitan Chromecastin kautta Discovery+:n päälle. Käytännössä kohta pari tuntia tehnyt tätä, saattaa toimia normaalisti pitkiäkin aikoja mutta heti kun lyö tuon yhteyden käyntiin niin katkeaa.

Pakko olla jotain sattumaa, vai mitä helvettiä?
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Joo ja ylipäätään Yleisradio veti ohjelmakarttansa uusiksi sen vuoksi että saivat heti tuoreeltaan muistolähetyksen. Esimerkiksi Matti Nykänen sai lähetyksen "vain" Areenaan, mutta Veskun poismeno huomioitiin ihan TV1:llä.
Mulla on sellainen muistikuva, että kyllä se Nykäsen muistolähetys näkyi television puolella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on sellainen muistikuva, että kyllä se Nykäsen muistolähetys näkyi television puolella.
Varmaan joku ohjelma on tullut telkkaristakin, mutta Yle siis näytti heti aamulla joskus yhdeksän jälkeen Areenassa jonkun tunnin mittaisen ohjelman.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomenta höpönassut!
 

Glove

Jäsen
Huomenta höpönassut!
Oikein hyvää huomenta.

Jos nyt rehellinen olen niin ei tässä aamussa taas ollut kehumista kun univammainen heräsi jo viiden jälkeen. Toki se olisi ollut ookoo jos olisin nukahtanut illalla yhdeksään mennessä, mutta kun sekään ei onnistunut ennen yhtä.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Meillä kyllä sähkö tulee töpselistä. Yksärillä voi kysyä lisää jos on vaikeuksia päästä samaan.
Meillä on sen verran antiikkinen asumus, että sähkö tulee pistorasiasta. PS. En tarvitse yyvetä asian tiimoilta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Meillä kyllä sähkö tulee töpselistä. Yksärillä voi kysyä lisää jos on vaikeuksia päästä samaan.
Pöllittekö siis rappukäytävän, naapurin tai ylipäänsä jonkun toisen pistorasiasta jatkojohdolla teille sähköä?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt tuli vähän foliohattufiilis:

Nettiyhteys katkeaa käytännössä heti kun laitan Chromecastin kautta Discovery+:n päälle. Käytännössä kohta pari tuntia tehnyt tätä, saattaa toimia normaalisti pitkiäkin aikoja mutta heti kun lyö tuon yhteyden käyntiin niin katkeaa.

Pakko olla jotain sattumaa, vai mitä helvettiä?
Mulla oli sama eilen. Piti käynnistää koko läppäri uudestaan että alko pelittämään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ai hemmetti että naurattaa oman somekuplan ukkelioletetut, jotka ei ole varmaan koskaan Helsingissä edes käyneet, saati sitten Flow-festareilla. "S**tanan hipsterit siellä vaan ympäripäissään ovat olevinnaan"
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sitten ihmetellään miksi korona ja muut taudit leviää kun pussaillaan happopäissään menemään.
Fiksu virus kun ei pitsissä kuitenkaan tarttunut (ainakaan minuun). Tietenkin lätkäfanit nauttivatkin vain kiltisti alkoholijuomia, pullo kiersi siististi ringissä ja halailutkin olivat maltillisia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Fiksu virus kun ei pitsissä kuitenkaan tarttunut (ainakaan minuun). Tietenkin lätkäfanit nauttivatkin vain kiltisti alkoholijuomia, pullo kiersi siististi ringissä ja halailutkin olivat maltillisia.
Kannattaa kuitenkin seurata alkaako tulla oireita apinarokosta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näin minä oon käsittänyt ja kaikki ottaa selfien pääministerin kanssa happopäissään.
No ei sitä nyt ilman rohkeaa sieniannosta viitsi edes mennä Flow'hon kun on uhkana törmätä pääministeriin. Olisihan se noloa ottaa selfie pääministerin kanssa selvinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös