Joo pitää alkaa etsimään pitkät kalsarit kaapista.Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.
Joo pitää alkaa etsimään pitkät kalsarit kaapista.Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.
Sormiväreillä?Maalasin oven.
Koko kädellä lätkin menemään.Sormiväreillä?
Itsehän käytän hanskoja maalatessani. Ovat ihan kätevät kun kädet eivät sotkeudu maaliin.Koko kädellä lätkin menemään.
On niin kiire, ettei kerkiä hanskoja käteen laittaa.Itsehän käytän hanskoja maalatessani. Ovat ihan kätevät kun kädet eivät sotkeudu maaliin.
Suosittelen.
Vedä käteen, mulla alkoi loma. Jo perjantaina, enkä vedä käteen. Hanskoja. Kun ne on aina tiellä.On niin kiire, ettei kerkiä hanskoja käteen laittaa.
Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.Maalasin oven.
Minä nöyrästi kiitän.Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.
Kerkesitkö muuten nähdä Tommy Leen IG-kuvaa omasta "jäsenestään"? Tulipahan vain mieleen...Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.
No en. Eikä kiinnosta.Kerkesitkö muuten nähdä Tommy Leen IG-kuvaa omasta "jäsenestään"? Tulipahan vain mieleen...
Se näytti kulliaan. Kiinnostaako nyt?No en. Eikä kiinnosta.
Story of my life. Liian homo ollakseen hetero ja liian hetero ollakseen homo.Vitun hetero!
Oletko liian homo ollaksesi hetero?Liian homo ollakseen hetero ja liian homo ollakseen hetero.
Näin isoisänä voisin noin sanoa.Oletko liian homo ollaksesi hetero?
Viittasin siihen kun kirjoitit tuon saman lauseen kahdesti vaikka vissiin korjasitkin sitä jossain välissä :)Näin isoisänä voisin noin sanoa.
25 alkaa olla lämmin. Lähes kaikki alle tuon on kylmää. Nytkin täällä mökillä kaverit sanoo että yöksi ikkunoita auki että viilenee. Enkös mä just kieltänyt ettei ilpua laiteta päälle viilentämään? Sisällä on 24, yöksi lupaa alta 10. Toppatakkissa en suostu nukkumaan.Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
Harmi että teillä on tuollaisia ihmisiä lähipiirissä. Ovat kyllä ilkeitä ja ajettelemattomia. Itse käytän hyvin paljon pitkiä lahkeita ja hihoja jopa kesäkuumalla eikä se ole koskaan ketään haitannut enkä ole saanut kuulla vittuilua. Itse kun en aistiyliherkkyyden takia siedä kovin hyvin viimaa iholleni. Varsinkin kaikki ilmastoidut tilat saa minut kietomaan takkia ympärille. Ja muutenkin haluan että "herkkä ihoni" on suojattu mahdollisimman hyvin ettei siihen kosketa kenenkään muun iho tai muu ärsyke.Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne.
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.Viikatteen keikka meni myös sinänsä hyvin että mitään levottomuuksia ei ollut. Porukkaa oli tullut keikalle ihan kivasti mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisi puhuttu yleisöryntäyksestä. Ja hyvin Viikate kyllä soitti myös heidän hittejäänkin, Pohjoista viljaa, Viina, terva ja hauta, Sysiässä, Kuu kaakon yllä, Kuolleen miehen kupletti ja Kavaljeeri. Nämä kaikki ainakin kuultiin keikalla.