Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 040
  • 66 843

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Perkele kun tuli aamulla säikähdettyä pahemman kerran. Hieman huolimattomasti minäkin ajoin pyörälläni ja en muistanut katsoa tuleeko kerrostalon parkkialueelta autoja.

Minun huonoksi onnekseni sieltä sattui tulemaan auto ja meinasi seurata yhteentörmäys. Oli jo niin että tuntui että en ehtisi saamaan pyörästäni vauhtia pois ja törmään autoon. Mutta jollain ihmeen kaupallakin yhteentörmäys pystyttiin välttämään, ja selvisimme säikähdyksellä. Varmaan molemmat pelästyi melkoisesti.

Sen verran seurasi tuosta että tien reunalla olevia puun oksia vasten jouduin ajamaan mutta siitä selvisin kyllä. Mitä nyt oksat tulivat naamaa vasten. Huh, huh.

Pitäisi minunkin ajaa pyörälläni varovaisemmin.
Sulla oli suojelusenkeli tarakalla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Parin viikon kuluttua järjestän parille ystävälleni rouvineen Italia teemaisen illan. Lasagnea ja focacciaa varten tilattu reseptit italialaiselta entiseltä työkaverilta. Italiassa työskennellessään oli pastakokkina michelintähti ravintolassa, joten reseptit pitäisi olla priimaa, toteutus sitten, saa nähdä.

Musiikkilistaakin pitäisi tehdä tuota varten, ja tuota varten otetaan ehdotuksia. Rockia ja kesäistä meininkiä. Itselläni italialaisen musiikin tuntemus kun rajoittuu pitkälti Måneskiniin, Sabrinaan, Alexiaan ja Mahmodiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on aika hyvä, onnellinenkin fiilis. Olen tällä hetkellä täällä järven rannalla erään rantakahvilan ilmaismusiikkikeikalla. Ja musiikki on yllättävän hyvän kuulloista vaikka onkin ilmaiskeikka. Soittavat vähän hidastetummalla temmolla klassikkoiskelmäbiisejä. Näitä on kivaa ja nautinnollista kuunnella näissä maisemissa varsinkin. Kyllä täällä viihtyy.

Täällä olen vielä jonkin aikaa ja sitten lähden tuonne jonkun matkan päähän ja toiseen kesäkahvilaan ja toiselle ilmaiskeikalle. Kyllähän tässä tämä perjantai kuluu.

Kyllä se varmaan ihan totta on että musiikki on hyvänkuulloista livenä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt on aika hyvä, onnellinenkin fiilis. Olen tällä hetkellä täällä järven rannalla erään rantakahvilan ilmaismusiikkikeikalla. Ja musiikki on yllättävän hyvän kuulloista vaikka onkin ilmaiskeikka. Soittavat vähän hidastetummalla temmolla klassikkoiskelmäbiisejä. Näitä on kivaa ja nautinnollista kuunnella näissä maisemissa varsinkin. Kyllä täällä viihtyy.

Täällä olen vielä jonkin aikaa ja sitten lähden tuonne jonkun matkan päähän ja toiseen kesäkahvilaan ja toiselle ilmaiskeikalle. Kyllähän tässä tämä perjantai kuluu.

Kyllä se varmaan ihan totta on että musiikki on hyvänkuulloista livenä.
Toi kuulosta nyt veli Vilperi sen verta terveeltä kotiseutumatkailulta että anna palaa ja nauti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eikö jääkiekkokin ole parasta paikan päällä? Näin monet on täällä väittäneet.

Meikäläinenkin väittänyt siis tietää tämän ja olen varmaan myös tännekin joskus näin kirjoittanut. Kyllä alkoi jo kaipaamaankin myös livemusiikkia, olen tainnut viimeksi keikalla ollut siellä J.Karjalaisen keikalla viime kesänä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annoin meille eksyneelle kärpäselle kaikki mahdollisuudet lähteä rauhanomaisesti kämpästä pois, mutta ei kelvannut. Sähkökärpäslätkällä en onnistunut lähettämään kaveria kärpästen taivaaseen, joten hän sai nyt maistaa Dyson V7 Triggerin tehoa. Pääsi mulkku sellaiseen karuselliin, että näyttää olevan ainakin taju kankaalla. Seuraava osoite onkin sitten Helsingin viemäriverkosto. Suomalainen voittaa aina.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pitkän tauon, liki parin vuoden jälkeen, viritin kotiviinipanoksen. Enpäs muistanutkaan olevan niin mukavaa puuhailua- ei päämäärä, vaan itse matka, ainakin omasta mielestäni. Omena-päärynän makuista (toivon mukaan) tulee. Tuossa se pönttö mukavasti vierellä ruplattaa. Sorretun voima jyllää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Harvemmin luen mitään väärin, mutta tämän otsikon luin muka varmana, että tunnista kakka -kisa.

Minä taas luin hälytyksistä, että "tunnista kuka -kisa"

Se olikin tunnista kukka -kisa eikä tunnista tukka.
On tämä nyt monella tavalla tavalla ns. luettu väärin. Pitäisi varmaan julkaista kisa että monellako tavalla voit lukea väärin "tunnista kukka- kisa". Ei haittaa, kaikki julkisuus on hyvästä... tai siis en ole ihan varma. ;-)
 

Glove

Jäsen
Tuossa on reilun sadan metrin päässä yhdessä rivariasunnossa neljä tai viisi semmosta pinetä räksyttävää koiraa. Haukkuvat kaikki ohikulkijat koko porukalla. Ihmettelen, että ovat vielä tähän aikaan ulkona kun räksytys kuuluu aina välillä. Onneksi taitaa riittää, että laitan tuon oven kiinni niin ei enää räksytys kuulu.
 
K

Kiekkokatsoja

Nice! Hyviä lomia!

Itsellä vielä vajaat kolme viikkoa ja sitten loma. Sanotaanko että nyt jaksaa odotella kyllä kun oli tuo lakko vasta, vuosi sitten tähän aikaan meinasi jo hieman olla kasetti koetuksella.
Jaa luulin että lomasi syyskuussa, kun sitä "kehuit" pian tulevan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tuli sitten käytyä viimein ostamassa tollanen ilmastointilaite. Reilun tunnin on tuossa pöhissyt ja lupaavalta vaikuttaa, kun29.6 asteesta on päästy 27.4 lukemaan eli koen olevani onnekas kun viimeisen laitteen sain.
Oisin vielä onnekkaampi jos olisin tuon hankkinut jo aikaa sitten.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle tulee jotenkin aina haikea olo kun joku mainitsee "Children of Bodom". En nyt voi sanoa että olisin bändin suurin fani ollut tai että se olisi kuulunut kovimpiin (top5) suosikkeihini, mutta joku tuossa bändissä kuitenkin kiehtoi ihan helvetisti ja olihan se Alexi Laiho omanlaisensa hahmo. Ja kova kitaristi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän toista tuntia metsähommissa. Hieman hiki tuli. Onneksi pääsi sen jälkeen suoraan järveen viilentymään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitkän tauon, liki parin vuoden jälkeen, viritin kotiviinipanoksen. Enpäs muistanutkaan olevan niin mukavaa puuhailua- ei päämäärä, vaan itse matka, ainakin omasta mielestäni. Omena-päärynän makuista (toivon mukaan) tulee. Tuossa se pönttö mukavasti vierellä ruplattaa. Sorretun voima jyllää.
On kyllä mukavaa puuhastelua omasta mielestänikin. Itselläni on 0Ihan jonkin verran jäljellä niin vuoden 19,20 ja 21 syksyllä tehtyjä pulloja ja iän kertyessä tuntuvat parantuvan maultaan koko ajan.

Vielä en ole itse yhtään satsia tälle vuodelle tehnyt, vaan odottelen pihan herukoiden ja karvaisten kypsymistä. Mustikkaa toivottavasti saa kerättyä syötimarjojen lisäksi niin paljon, että kotiviiniglögin saisi joulun ajaksi tehtyä. Mustikoita, mustaherukkaa, kanelitankoja, neilikoita, kardemummaa, tähtianiksia, vaniljatanko ja hiven inkivääriä.. Avot!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@vilperi herran kirjoituksista uimareissuaan koskien on tullut Itsellenikin mieleen, jotta josko itsekin kävisi tuossa läheisellä lammella heittämässä talviturkin. Luulisi tuolla veden olevan tarpeeksi lämmintä, jopa minulle. Taidampa siis hakea lähikaupalta repullisen ja suoria polskimaan!
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
@vilperi herran kirjoituksista uimareissuaan koskien on tullut Itsellenikin mieleen, jotta josko itsekin kävisi tuossa läheisellä lammella heittämässä talviturkin. Luulisi tuolla veden olevan tarpeeksi lämmintä, jopa minulle. Taidampa siis hakea lähikaupalta repullisen ja suoria polskimaan!
Ota kaveri matkaan. Yksin ei kannata kekkuloida uimasilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös