Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 247
  • 66 858

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aivan saamarin huvittavaa miten rikkinäinen puhelin, saatikka joidenkin naisten ajatusmaailma toimii. En halua yleistää, mutta ei miulle ole koskaan tullut aiemman uran aikana sellaisia tilanteita miesten kanssa kuten nyt naisten kanssa työskennellessä.

Aiemmin ravintoloiden keittiöissä työskennellessäni työkaverit ovat olleet lähinnä miehiä. Tarjoilijat suurimmalta osin toki naisia. Nyt vanhainkodin keittiössä olen 7 hengen työporukan ainoa mies, ja päällikkö tuolle porukalle. Mie olen paljon vaihtanut paikkaa, jossa työskentelen, ja tämä työkavereiden tiedossa.

Rouva, joka on samassa paikassa hoitajana aloitti lisäkeikkojen teon oman työn ohella. Ei sillä, että rahan tarve vaatisi, mutta mielenkiinnosta nähdä muitakin paikkoja ja mitä olisi tarjolla. Todella hyvät palkat muuten noilla keikkalaisilla! Tuo kun tuli julki, niin hirveä kysely, onko vaihtamassa työpaikkaa, ja toki olivat kyselleet, olenko itse lähdössä kanssa. Rouva oli heittänyt, että katselee @Krepo kin mol sivuja.. Nyt tämä kehittynyt akkojen puheissa siihen pisteeseen, että olen kuulemma lähdössä muualle. Itse en ole mitään tuohon viittaavaa sanonut itse. Ei miulla mitään hinkua muualle ole edes. Vihdoin pääsee käsiksi 38 vuosittaiseen lomapäivän, joka ravintola alalla ihan mahdottomuus. Palkkakin hyvällä tasolla. Toki itse en ole viitsinyt heidän itse kehittelemältään totuudelta katkaista siipiä kun on niin absurdia kuunnella tuota mouhoamista. Vain naiset huh huh!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On niin kiire, ettei kerkiä hanskoja käteen laittaa.
Vedä käteen, mulla alkoi loma. Jo perjantaina, enkä vedä käteen. Hanskoja. Kun ne on aina tiellä.
Mutta jos ootte ostamassa kesämökkiä, niin ostakaa suht valmis. Tätä saatanan turaamista ollu taas tämäkin kesä, lomaa vaan pari viikkoa. Ja koko ajan joutuu rakentamaan. Vaikkei shaatana edes osaa, omasta päästä tulee sovitukset ja on sitten sen näköisiäkin. Isäukkovainaalla menis hermot näihin mun tekeleisiin. Oliskin neuvomassa, mutta ei auta. Rumaa tehdään, mutta kovalla raivolla....
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.
Kerkesitkö muuten nähdä Tommy Leen IG-kuvaa omasta "jäsenestään"? Tulipahan vain mieleen...
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oonkohan minä sitten liian homo ollakseni homo? Hmm.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aika onnistunut reissu Helsinkiin takanapäin. Kaikki meni suunnitelmien mukaisesti, ei ollut mitään häikkää tai vastoinkäymisiä. Nautin kyllä tästä retkipäivästä Helsingissä ja sehän se pääasia on, tuntee olonsa mukavaksi.

Aikataulun olin myös etukäteen suunnitellut hyvin. Ei ollut täyteenkään ahdettu ohjelmaa vaikka pari tuntia tuossa tuli luppoaikaa kun odottelin Viikatteen keikkaa. Mutta sekin aika meni rattoisasti ja en tiedä, jos se tyhjä aika olisi ollut myös aktiviteettia täynnä niin olisi voinut olla jo liian raskas reissu.

Viikatteen keikka oli kyllä omasta mielestäni loistava. On aina mukavaa mennä suosikkibändien keikalle, tietää jo etukäteen pitävänsä musiikista lähes sata varmasti. Tuo Viikate kun tuppaa soittamaan helvetin hyvää musiikkia, musiikkia joka uppoaa minuunkin ihan pirun hyvin. Jotain biisejä oli soittolistalla sellaisia mitä en ollut kuullut ennen mutta nekin toimi, kyllä tuon soittolistan Viikatteen esittämänä mieluusti kuunteli läpi.

Viikatteen keikka meni myös sinänsä hyvin että mitään levottomuuksia ei ollut. Porukkaa oli tullut keikalle ihan kivasti mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisi puhuttu yleisöryntäyksestä. Ja hyvin Viikate kyllä soitti myös heidän hittejäänkin, Pohjoista viljaa, Viina, terva ja hauta, Sysiässä, Kuu kaakon yllä, Kuolleen miehen kupletti ja Kavaljeeri. Nämä kaikki ainakin kuultiin keikalla.

Oli niin mahtava keikka. Ja keikkaa ennen söin Kauppatorilla fish and ship ja tätä ennen olin kahden tunnin ajan uinut ja saunonut Sea Pool Altaalla. Aamupäivän ja iltapäivän kun vielä täytti Korkeasaaren retki niin olihan tämä reissupäivä taas mielenkiintoinen ja mukava. Kannatti lähteä reissuun. Onhan se hyvä käydä maamme pääkaupungissakin välillä kääntymässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
25 alkaa olla lämmin. Lähes kaikki alle tuon on kylmää. Nytkin täällä mökillä kaverit sanoo että yöksi ikkunoita auki että viilenee. Enkös mä just kieltänyt ettei ilpua laiteta päälle viilentämään? Sisällä on 24, yöksi lupaa alta 10. Toppatakkissa en suostu nukkumaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne.
Harmi että teillä on tuollaisia ihmisiä lähipiirissä. Ovat kyllä ilkeitä ja ajettelemattomia. Itse käytän hyvin paljon pitkiä lahkeita ja hihoja jopa kesäkuumalla eikä se ole koskaan ketään haitannut enkä ole saanut kuulla vittuilua. Itse kun en aistiyliherkkyyden takia siedä kovin hyvin viimaa iholleni. Varsinkin kaikki ilmastoidut tilat saa minut kietomaan takkia ympärille. Ja muutenkin haluan että "herkkä ihoni" on suojattu mahdollisimman hyvin ettei siihen kosketa kenenkään muun iho tai muu ärsyke.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikatteen keikka meni myös sinänsä hyvin että mitään levottomuuksia ei ollut. Porukkaa oli tullut keikalle ihan kivasti mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisi puhuttu yleisöryntäyksestä. Ja hyvin Viikate kyllä soitti myös heidän hittejäänkin, Pohjoista viljaa, Viina, terva ja hauta, Sysiässä, Kuu kaakon yllä, Kuolleen miehen kupletti ja Kavaljeeri. Nämä kaikki ainakin kuultiin keikalla.
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.

Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.

Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.

Juu, ei siellä keikalla nyt ihan älyttömästi porukkaa ollut. Paljon enemmänkin olisi mahtunut mukaan väkeä. Minulla kun ei ollut mitään vertailukohtaa ja en osaa niin hyvin arvioida niin en osannut sanoa määrästä kauhean hyvin mitään. Kyllä minua vähän ihmetytti että sen verran vähän oli porukkaa keikalla, lavan edessä permannolla ei oikein ollut ketään. Tai no, muutama kuitenkin.

Keikka oli silti kyllä hyvä, suorastaan loistava. Mutta siitä olen jo muutaman sanan tänne palstalle kirjoitellutkin. Jotkut Viikatteen biiseistä kuitenkin sellaisia että niitä suorastaan lähes rakastaa kuunnella. Vai onko rakkaus liian voimakas sana? Voiko melodioita rakastaa? Mutta kuitenkin, nautin tiettyjen biisien kuulemisesta vihdoin livenä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.

Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.

Ei siinä: arvostan, että kävit katsomassa. Viikate oli mahtavaa musiikkia Kuu kaakon yllä -levyyn asti. Sitten se meni siihen Kouvostoliitto-pelleilyyn, ja levy on jumittanut samaa pastissiraitaa toistakymmentä vuotta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Osallistuin äsken levyraatiin. Oli aika karmea kokemus olla paikalla kuuntelemassa kaksi ensimmäistä toivottua kappaletta. Aloin melkein voimaan pahoin. Ne kun olivat Laila Kinnusen Kesän muisto ja Kisun uneen aika vaipuu. Tällaiset levyraadit voi olla rankkoja kokemuksia kun ihmiset ehkä musiikkimakunsa ja toisilta tietämättään toivoo kappaleita soitettavaksi.

Listalle voi päätyä mitä tahansa kappaleita oikeastaan ja kaikki ei ole sinulle itsellesi mieleisiä. En ollut aiemmin edes noita kahta kappaletta kuullut mutta minun mielestäni melkoista sontaa, mutta oli paha rasti kun oli pakko kuunnella kappaleet loppuun asti. Otti koville. Ja jäin miettimään ja ihmettelemään kuka kuuntelee tällaista musiikkia tänä päivänä? Että toivottujen kappaleidenkin joukkoon nuo päätyy. Olettaen että ei ollut vittuilumielessä toivottu.

Itse ehdottamani kappale tuon voittikin. Se oli Haloo Helsingin Reiviluola. Ainoa kappale jolle noista viidestä annoin täydet viisi pistettä oli kuitenkin Vesku Loirin tunnetuksi tekemä Naurava kulkuri. Tähän vaikutti paljon se että elämme tällaista aikaa ja tuon voin ottaa pienenä kunnian osoituksenakin.

En minä pahalla toisten musiikkiehdotuksia arvostellut mutta oli pakko vielä jonnekin purkaa pahaa oloaan. Itse kun en kyllä noin hidastemposiakaan kappaleita pysty muuten kuuntelemaan kuin mitä nämä Lailan ja Kisun kappaleet olivat. Musiikissa pitää olla sellaista menevyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös