Que pasa pro, the grass is even greener than here?Mitä helvettiä? Ei oo uanlainer.
Que pasa pro, the grass is even greener than here?Mitä helvettiä? Ei oo uanlainer.
Alun peri Järvenpääläisenä sulle Hyvinkää City Boy, se on bärtsi jos Kalliota meinaat (ja tähän kaikki suukkohymiöt tms.)
Onko muitakii jotka ajattelee kun näkee mielenkiintoisen naisen et miltähän se näyttää haarat levällään, onkohan sillä sheivattu, tykkääköhän se doggy stylesta ja miltä se näyttää nelinkontin ja niinpoispäin. Käytän hyvin paljon ajatustyötä tämmöseen.
Ai sulla on semmonen fetissi. Olisitko sä niinkun käskevänä vai alistuvana osapuolena tässä saappaiden lipittelyssä? Kuuluuko tähän myös muita nahka-asuja?Mutta niiden sijasta mietin, että suostuisiko se antamaan saappaansa mun nuoltavaksi.
Ai sulla on semmonen fetissi. Olisitko sä niinkun käskevänä vai alistuvana osapuolena tässä saappaiden lipittelyssä? Kuuluuko tähän myös muita nahka-asuja?
Käskevänä osapuolena, ei nahka-asuja. Muuten alasti, mutta jalassa mustat ratsastussaappaat joita nuolisin. Yksinkertaista, mutta kaunista, niin kovin kaunista.
Kannattaa sen verran kattoa ettei suoraan tallilta oo tulossa, saattaa meinaan olla hieman paskaa niissä kengissä.
Tietysti jos tykkää, niin ei sitten oo väliä.
Ootko sä kokeillu kertoo sun mieltymyksiä nykyiselle/entisille naisille?Jos mä joskus pääsisin oikeasti tohon tilanteeseen, ni en siinä vaiheessa alkais perääntymään paskan takia. Noin muuten olet toki oikeassa.
Ootko sä kokeillu kertoo sun mieltymyksiä nykyiselle/entisille naisille?
Rahallahan tietenkin saa nuolla saappaita vaikka all night long. Siinä on vaan omat kynnyksensä.
Minäkin olen kerran mäyrän nähnyt vuosia sitten. Olin pyörällä sieniretkellä vähän kauempana. Sienten keruun jälkeen istahdin kannon päälle keräämään vähän voimia ennen kuin aloin polkea kotiin. Istuin vissiin jonkin aikaa kun alkoi kuulua rytinää metsästä. Ensin luulin että joku ulkoiluttaa koiraa mutta sitten tajusin ettei se ollut todennäköistä keskellä metsää. No sieltä tulla rytisteli mäyrä, aisti ehkä minut ja painui takaisin metsään. Monet sanoo että näin supikoiran mutta tiedän että se oli mäyrä, sen verran hyvin sen näin.Minä näin toissapäivänä ensimmäistä kertaa livenä mäyrän, kun olin matkalla Raision suunnasta kotiin päin pyörätiellä. Siellä se metsäkaistaleen keskellä tarkkaili minua ja minä sitä, kunnes mäyrä pujahti takaisin metsikköön. Hienon näköinen eläin, ja varsin harvinainen nähdä.
Jukka-Poika saattaisi, poikansa nimi on Hampus niin hyvin kävisi. Tosin nyt kun googletin Hampuksen niin ilmeni että se on ihan oikea nimi, ei mikään pilviveikon keksimä hassuttelu.Kuka oikeasti nimeää lapsensa Tulikukaksi? Tai jos on vaihtanut nimeään, niin miksi? Ihan aikouiten oikeasti (inhoan muuten tuota sanontaa, nyt oli pakko), miksi?
Friiltä tulee yöaikaan ainakin itselle erittäin kiinnostavia rikosdokkarisarjoja. Hero sen sijaan on melko turha "täytekanava" joka ei lähetä juuri mitään järkevää.
Taidat asua puutalossa. Niin sitä vaan tarvitsee 2018 ihmetellä että miten ne osasikaan aikanaan rakentaa sellaisia taloja missä oli mm. maakellarit mitkä pysyi viileinä kesälläkin ja miten se puutalo pysyykään kesällä viileänä ja talvella lämpimänä. Sitten ollaan isoissa kivitaloissa mitkä sitoo auringon lämpöä ja hohkaa sitä sisälle jopa öisin ja ihmiset läkähtyy.Monet on täällä kertoneet kärsivänsä kuumuudesta. Itse on vielä kokenut tukahduttavaa kuumuutta näinä päivinä, lämmintä kyllä on ollut. Eikä tämä nyt ole mitään vähättelyä ja vittuilua niille joilla on oikeasti kuuma. Varmaan kuumuudesta kärsimättömyys osittain johtuu siitä että asumme maalla omakotitalossa. Maalla on vissiin himpasen viileämpää kuin kaupungissa. Omakotitalossa saa hyvin läpivetoa ja ilma vaihtuu mukavasti yön aikana kun on (ehkä) vähän viileämpää. Lenkillä kyllä tulee kunnolla hiki ja naama punaiseksi. Eilen istuin reilun tunnin auringossa mitään tekemättä niin kyllä silmien ympärillä, otsassa ja ylähuulessa oli hikikarpaloita vaikka istuin vain paikallani.
Kyllä minä muistan kun asuin kaupungissa ja asuntoon paistoi aurinko suurimman osan päivää. Neljänkymmenen neliön asunto lämpeni hyvin päivän aikana vaikka oli kaikissa ikkunoissa verhot. Yöllä sai kyllä vaihtoilmaa parvekkeen ovesta mutta yleensä piti lähteä töihin kun asunto alkoi olla "inhimillisen" lämpöinen. Esimerkiksi vuonna 1999 oli lämmintä kesällä. Menin välillä kylmästä suihkusta juuri pestyn (kostean) lakanan alle kun asunnossa oli niin kuuma.
Kyllä asumme puutalossa, juuri ennen sotia rakennetussa. Alin kerros (tämä on ns. 2,5 kerroksinen) on suurimmaksi osaksi maan alla ja siellä on viileää niin kesällä kun talvella. Tällä hetkellä sisällä olohuoneessa on 23,9 astetta ja kun yöksi jättää ikkunat auki niin lämpötila laskee jonkin verran aamuksi. Mutta kyllä sympatiani ovat niiden puolella jotka kärsivät kuumasta eivätkä voi paeta mihinkään.Taidat asua puutalossa. Niin sitä vaan tarvitsee 2018 ihmetellä että miten ne osasikaan aikanaan rakentaa sellaisia taloja missä oli mm. maakellarit mitkä pysyi viileinä kesälläkin ja miten se puutalo pysyykään kesällä viileänä ja talvella lämpimänä.
Juu, vanhemmillani täysin vastaava tilanne, tosin talo rakennettu myöhemmin, mutta rintamamiestalo nimellä kulkee. Kyllä ne jotain osasi aikanaan.Kyllä asumme puutalossa, juuri ennen sotia rakennetussa. Alin kerros (tämä on ns. 2,5 kerroksinen) on suurimmaksi osaksi maan alla ja siellä on viileää niin kesällä kun talvella. Tällä hetkellä sisällä olohuoneessa on 23,9 astetta ja kun yöksi jättää ikkunat auki niin lämpötila laskee jonkin verran aamuksi. Mutta kyllä sympatiani ovat niiden puolella jotka kärsivät kuumasta eivätkä voi paeta mihinkään.