Juu kävin itsekkin googlaamassa, myönnän virheeni. Varsinkin koska ko. jaksossa mitä katsoin sen hetken oli joku Venäjä teema. Ei aiheuttanut positiivisia viboja. Eikä minulla ole mitään venäläisiä ohjelmia vastaan, tuossa vaan lyhyessä ajassa sain kuvan että se oli sellaista pro Russia settiä, eikä siis mitään oikeaa keskustelua.Samannäköinen vanhempi herrasmies vetää siellä haastatteluohjelmaa, mutta ei ole Bätmän. Ilmeisesti toimittaja Tapani Ruokanen. AlfaTV:n ohjelmistoon näyttää kuuluvan noita hihhuliohjelmia, mutta ei ihan siinä mitassa kuin TV7:lla. Isojen mediatalojen huomatessa, että uusia kuninkaallisia ja niiden nimiä ei muisteta edes kulmakunnan suosituimmassa karaokekapakassa, päätti Alfalfa napata Tangomarkkinoiden televisioinnin itselleen.
Korjaan: se Bätmänin näköinen kaveri on Arto Luukkanen ja ohjelman nimikin Dosentti. Ei ihme, että hämää. :)
Tämä Luukkanen ei kyllä herätä hirveästi suoria muistikuvia, joke Venäjän tutkija, pitää varmaan minun nöyrtyä ja katsoa jotain jaksoa hetki pidempään ennen kuin totaalisesti tuomitsen. Jaa muistanhan mä ton että sen piti olla Haataisen vieraana Venäjästä ja sitten se ohjelma hyllytettiin. Ilmankos ei ole ihmeellistä sanottavaa ko. herrasta.
Viimeksi muokattu: