Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 467
  • 66 863

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei helvetti taas yks helteen höyräyttämä @abianos tullut tälle palstalle rakastamaan kaikkia. Missä ne kaikki oikeat ihmiset on?

En tiedä, missä te ihmiset ootte? Tulkaa tänne, saatte jäätelöä ja mansikoita. Myös suihku mahdollisuus. Huomatkaa, että ei allergisille. Talossa koirankarvoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tarvittaisiin apua. En tiedä onko sellaista sanaa olemassa kuin puoliläheinen, mutta kuulun jonkinmoiseen lähipiiriin.

Sain juuri kuulla vanhemman rouvan menehtyneen. Täysin yllätys se ei kai ollut vaan minulle kuitenkin. Hautajaisiin en lähde lentämään, mutta adressin haluaisin laittaa.

Siitäkään ei ole tietoa miten sellainen lähetetään, mutta varmaankin helposti onnistuu jostain päin nettiä. Mutta siis se kysymys.

Hän ei kai tavallaan ollut niin sportti-ihminen, mutta kävi paljon IFK:n peleissä kuitenkin. Taisipa kausikorttikin joskus olla. Tai siis olikin.

Voiko adressiin laittaa jotain IFK-juttua vai mennäänkö vain syvästi muistoa kunnioittaen tekstillä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä, missä te ihmiset ootte? Tulkaa tänne, saatte jäätelöä ja mansikoita. Myös suihku mahdollisuus. Huomatkaa, että ei allergisille. Talossa koirankarvoja.

Niin siis kaikki on Tallinnassa keikalla. Pikku hiljaa alkaa laivat siirtää niitä pitkälettisiä rokkihölmöjä pois.

Jään tänne vielä pariksi päiväksi ja parturissakin kävin. Ja suihkussa muuten.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis kaikki on Tallinnassa keikalla. Pikku hiljaa alkaa laivat siirtää niitä pitkälettisiä rokkihölmöjä pois.

Jään tänne vielä pariksi päiväksi ja parturissakin kävin. Ja suihkussa muuten.

No perkele siellähän ne, Tallinnassa Gunnareiden luona. Aloittivat jatkoajan lähteiden mukaan myöhässä, mutta heittivät kovan keikan ilmoille. Mites muuten on, nyt kun jäät sinne, näätkö Legian karsintapeliä mitään kautta? Illalla olis klo 22.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla nitkahti selkä jotenkii ku nousin autosta, ajoin sairaalan pihaan ja soitin sisään et tulkaa hakemaan mut ku en pääse ylös autosta. Piikkiä kehoon ja taas mennään.

Sain muuten äsken niin räjähtävän orgasmin että en muistakkaan millon oisin kokenut samanmoisen, orgastinen kokemus, ihan meinas taju lähtee. Noh, taas mennään....
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mites muuten on, nyt kun jäät sinne, näätkö Legian karsintapeliä mitään kautta? Illalla olis klo 22.

Kyllä sen varmaan jostain näkisi vaan ei puolensuomen Kärpät kiinnosta niin paljoa. Lechia ei ole Legia. Kappe tietenkin, mutta eri orkesteri.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huhhuh, tuli hiki kirjoittaessa tuollaista about asiallista arviota tulevasta kaudesta tuonne yleiselle alueelle. On niin kovin kuuma, mutta pakastimesta otettu kylmä olut - kyllä voi moinen tuote virkistää. Ja toi tölkki hikoilee vähintään yhtä paljon kun mie!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh, tuli hiki kirjoittaessa tuollaista about asiallista arviota tulevasta kaudesta tuonne yleiselle alueelle. On niin kovin kuuma, mutta pakastimesta otettu kylmä olut - kyllä voi moinen tuote virkistää. Ja toi tölkki hikoilee vähintään yhtä paljon kun mie!
Tässä kämpässä ei ole niin tukalan kuuma kuin edellisessä, mutta pohkeista tippui äsken pari hikipisaraa kun pidän jalkoja tossa jonkun vanhan pöytäkoneen päällä. Eikä ole edes krapulaa. Minä urheilijanuorukainen. Uskovainen mies.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä kämpässä ei ole niin tukalan kuuma kuin edellisessä, mutta pohkeista tippui äsken pari hikipisaraa kun pidän jalkoja tossa jonkun vanhan pöytäkoneen päällä. Eikä ole edes krapulaa. Minä urheilijanuorukainen. Uskovainen mies.
No eihän nyt tähän aikaan voi olla krapulaa kun pitäisi olla jo nousussa. Et kai sinä nyt oikeasti ole näillä helteillä selvinpäin ja urheile Jopolla ajellen?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän nyt tähän aikaan voi olla krapulaa kun pitäisi olla jo nousussa. Et kai sinä nyt oikeasti ole näillä helteillä selvinpäin ja urheile Jopolla ajellen?
Anteeksi olettekohan te nyt erehtynyt henkilöstä? Saisinko lasin vettä kiitos.

Jopoilun lisäksi myös masturbeeraus harrasteena.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä on nyt jotain niin väärää, että minun käsityskykyni ei riitä sen ymmärtämiseen.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä oon nyt vetäny hyvät päiväkännit ja haluaisin tulla tänne palstalle kertomaan omia faktojani ties mistä asioista ja nimimerkestä...

Bannien uhan ansiosta en uskalla sanoa nyt yhtään mitään.

Hyvää keskiviikkoista kesäpäivää kaikille.'

edit. Vai onko nyt vasta tiistai?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä oon nyt vetäny hyvät päiväkännit ja haluaisin tulla tänne palstalle kertomaan omia faktojani ties mistä asioista ja nimimerkestä...

Bannien uhan ansiosta en uskalla sanoa nyt yhtään mitään.

Hyvää keskiviikkoista kesäpäivää kaikille.'

edit. Vai onko nyt vasta tiistai?
Aika nynnyä tollanen, kyllähän nyt tosimies tykittäisi pikku känneissä meneen oikein urakalla ja sitten miehekkäästi istuisi sen kakkunsa valittamatta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Aika tummanpuhuva on tuo Ranskan u19 futismaajoukkue...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itikka perkele, mistä se on tänne löytänyt kun ikkunoissa on verkot. Pitää tappaa se, tuollainen ininä alkaa pian vituttamaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itikka perkele, mistä se on tänne löytänyt kun ikkunoissa on verkot. Pitää tappaa se, tuollainen ininä alkaa pian vituttamaan.

Nuo itikat on vittumaisia mutta ei vedä mitään vertoja semmoselle kusipää kärpäselle. Sitä joutuu oikeasti jo metsästämään jos meinaa saada nukuttua. Se on vielä niin helvetin nopea ettei siitä meinaa saada ilmoja pihalle millään. Vittuimainen öttiäinen kaikinpuolin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oon nytten roikkunu jatkoajan foorumeilla lähes tulkoon 6,5 vuotta ja vasta vuodenvaihteessa 2018 älysin liittyä vapaan keskustelun pitoihin mukaan. Mitäköhän kaikkea jännää oonkaa missannu ne ekat 6 vuotta mun palstaurasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oon nytten roikkunu jatkoajan foorumeilla lähes tulkoon 6,5 vuotta ja vasta vuodenvaihteessa 2018 älysin liittyä vapaan keskustelun pitoihin mukaan. Mitäköhän kaikkea jännää oonkaa missannu ne ekat 6 vuotta mun palstaurasta.
Et mitään, mitä et voisi edelleen kokea. Samaa saatanan jankkausta ja rinkirunkkausta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Et mitään, mitä et voisi edelleen kokea. Samaa saatanan jankkausta ja rinkirunkkausta.

Eihän tuo nyt aivan ole totta ollenkaan. Välillä keskustellaan oikeistakin asioista.

Kaveri läksi juuri Suomeen ja olin seurana D-terminaalissa. Siis vittu lonkero maksoi 5,80e.

Aikaisin huomenaamulla Osloon, niin ihan hyvä lämmittely tässä. Siellä sitten sinänsä ihana tyttö sanoo "tää olis 16,70e". Onneksi sieltä saa nuuskaa. Toivottavasti ainakin, en ole todella pitkään aikaan käynyt, kun ei ole ollut asiaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eihän tuo nyt aivan ole totta ollenkaan. Välillä keskustellaan oikeistakin asioista.
No joo siis olisihan sitä voinut lisäillä kaikkia monimutkaisia juttuja että miten keskustelukulttuuri on polarisoitunut ja tahallisen väärinymmrtämisen määrä kasvanut. Mutta jos nyt yleensä miettii vapaata osiota, vähän kuten vaikka noita voimasuhde yms. ketjuja jääkiekonpuolella niin tuollaista samaa jankkaamista se on ollut aina. Sitten samaa mieltä olevat käy rinkirunkkaamassa toistensa viesteille ja taputtelemassa "omia" selkään, kun on se nyt vaan niin hyvä että sulla on yhtä tyhmä maailmankatsomus kuin minulla, tyylisesti. Se taitaa olla vähän uudempi juttu että melko systemaattisesti mennään ketjusta toiseen vääntämään sitä nimimerkkiä vastaan eikä niinkään itse asiasta, tai no tuskin sekään mikään uusi juttu on. Että ihan hyvin ehtii tähän kaikkeen vielä mukaan, aiheet ja kirjoittajat vähän vaihtuu, mutta se muu on edelleen sitä samaa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kävin järvessä ekaa kertaa sitten 2015 kesän. Ei kovin virkistävä kokemus (Saimaan rannalla mittari näytti 24!!!! astetta veden lämpötilaksi). En tämmöistä kesää ja lämpötiloja edes muista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävin järvessä ekaa kertaa sitten 2015 kesän. Ei kovin virkistävä kokemus (Saimaan rannalla mittari näytti 24!!!! astetta veden lämpötilaksi). En tämmöistä kesää ja lämpötiloja edes muista.
Minulla vielä kokematta (sama juttu siis että 2015 viimeksi). Toivottavasti nyt edes viikon verran jatkuvat lämpimät kelit ennustetusti niin voi sitten toisella lomapätkällä käydä Simpelejärvessä mökillä uimassa. Toki muistan kyllä tällaisia kesiä olleen ennenkin (1999 oli jussina jo järvet helteisiä ainakin Etelä-Karjalassa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös