Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 728 836
  • 68 316

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän nyt tähän aikaan voi olla krapulaa kun pitäisi olla jo nousussa. Et kai sinä nyt oikeasti ole näillä helteillä selvinpäin ja urheile Jopolla ajellen?
Anteeksi olettekohan te nyt erehtynyt henkilöstä? Saisinko lasin vettä kiitos.

Jopoilun lisäksi myös masturbeeraus harrasteena.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä on nyt jotain niin väärää, että minun käsityskykyni ei riitä sen ymmärtämiseen.

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä oon nyt vetäny hyvät päiväkännit ja haluaisin tulla tänne palstalle kertomaan omia faktojani ties mistä asioista ja nimimerkestä...

Bannien uhan ansiosta en uskalla sanoa nyt yhtään mitään.

Hyvää keskiviikkoista kesäpäivää kaikille.'

edit. Vai onko nyt vasta tiistai?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä oon nyt vetäny hyvät päiväkännit ja haluaisin tulla tänne palstalle kertomaan omia faktojani ties mistä asioista ja nimimerkestä...

Bannien uhan ansiosta en uskalla sanoa nyt yhtään mitään.

Hyvää keskiviikkoista kesäpäivää kaikille.'

edit. Vai onko nyt vasta tiistai?
Aika nynnyä tollanen, kyllähän nyt tosimies tykittäisi pikku känneissä meneen oikein urakalla ja sitten miehekkäästi istuisi sen kakkunsa valittamatta.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Aika tummanpuhuva on tuo Ranskan u19 futismaajoukkue...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itikka perkele, mistä se on tänne löytänyt kun ikkunoissa on verkot. Pitää tappaa se, tuollainen ininä alkaa pian vituttamaan.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itikka perkele, mistä se on tänne löytänyt kun ikkunoissa on verkot. Pitää tappaa se, tuollainen ininä alkaa pian vituttamaan.

Nuo itikat on vittumaisia mutta ei vedä mitään vertoja semmoselle kusipää kärpäselle. Sitä joutuu oikeasti jo metsästämään jos meinaa saada nukuttua. Se on vielä niin helvetin nopea ettei siitä meinaa saada ilmoja pihalle millään. Vittuimainen öttiäinen kaikinpuolin.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Oon nytten roikkunu jatkoajan foorumeilla lähes tulkoon 6,5 vuotta ja vasta vuodenvaihteessa 2018 älysin liittyä vapaan keskustelun pitoihin mukaan. Mitäköhän kaikkea jännää oonkaa missannu ne ekat 6 vuotta mun palstaurasta.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oon nytten roikkunu jatkoajan foorumeilla lähes tulkoon 6,5 vuotta ja vasta vuodenvaihteessa 2018 älysin liittyä vapaan keskustelun pitoihin mukaan. Mitäköhän kaikkea jännää oonkaa missannu ne ekat 6 vuotta mun palstaurasta.
Et mitään, mitä et voisi edelleen kokea. Samaa saatanan jankkausta ja rinkirunkkausta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Et mitään, mitä et voisi edelleen kokea. Samaa saatanan jankkausta ja rinkirunkkausta.

Eihän tuo nyt aivan ole totta ollenkaan. Välillä keskustellaan oikeistakin asioista.

Kaveri läksi juuri Suomeen ja olin seurana D-terminaalissa. Siis vittu lonkero maksoi 5,80e.

Aikaisin huomenaamulla Osloon, niin ihan hyvä lämmittely tässä. Siellä sitten sinänsä ihana tyttö sanoo "tää olis 16,70e". Onneksi sieltä saa nuuskaa. Toivottavasti ainakin, en ole todella pitkään aikaan käynyt, kun ei ole ollut asiaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän tuo nyt aivan ole totta ollenkaan. Välillä keskustellaan oikeistakin asioista.
No joo siis olisihan sitä voinut lisäillä kaikkia monimutkaisia juttuja että miten keskustelukulttuuri on polarisoitunut ja tahallisen väärinymmrtämisen määrä kasvanut. Mutta jos nyt yleensä miettii vapaata osiota, vähän kuten vaikka noita voimasuhde yms. ketjuja jääkiekonpuolella niin tuollaista samaa jankkaamista se on ollut aina. Sitten samaa mieltä olevat käy rinkirunkkaamassa toistensa viesteille ja taputtelemassa "omia" selkään, kun on se nyt vaan niin hyvä että sulla on yhtä tyhmä maailmankatsomus kuin minulla, tyylisesti. Se taitaa olla vähän uudempi juttu että melko systemaattisesti mennään ketjusta toiseen vääntämään sitä nimimerkkiä vastaan eikä niinkään itse asiasta, tai no tuskin sekään mikään uusi juttu on. Että ihan hyvin ehtii tähän kaikkeen vielä mukaan, aiheet ja kirjoittajat vähän vaihtuu, mutta se muu on edelleen sitä samaa.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kävin järvessä ekaa kertaa sitten 2015 kesän. Ei kovin virkistävä kokemus (Saimaan rannalla mittari näytti 24!!!! astetta veden lämpötilaksi). En tämmöistä kesää ja lämpötiloja edes muista.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävin järvessä ekaa kertaa sitten 2015 kesän. Ei kovin virkistävä kokemus (Saimaan rannalla mittari näytti 24!!!! astetta veden lämpötilaksi). En tämmöistä kesää ja lämpötiloja edes muista.
Minulla vielä kokematta (sama juttu siis että 2015 viimeksi). Toivottavasti nyt edes viikon verran jatkuvat lämpimät kelit ennustetusti niin voi sitten toisella lomapätkällä käydä Simpelejärvessä mökillä uimassa. Toki muistan kyllä tällaisia kesiä olleen ennenkin (1999 oli jussina jo järvet helteisiä ainakin Etelä-Karjalassa).

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmisillä tuntuu olevan aika ristiriitainen käsitys sanasta "kohta". Kaveri soitti klo 16.03 että tulee kohta hakemaan multa peräkärryn. Kello on nyt 22.06, eikä äijää näy. No, jospa se vielä tulee.

Ex akka oli vitun rasittava kun se oli niin saatanan hidas joka asiassa. Aina sai odotella, sanoin tuntii aikasemmin että oo valmiina nii olihan se saanu jo paidan päälle tunnissa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ole Norjaan ollut asiaa sitten 1999 kisojen. Tämä on aivan pelottavan toimiva maa ainakin ensivaikutelmaltaan.

Enpä ole kaikki maailman maat mukaan lukien ollut koskaan näin leppoisassa lentokenttäkyydissä. Nettikin toimii paremmin kuin varmaan monilla kotona.

Onkohan sillä öljyllä tekemistä joidenkin asioiden kanssa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@pernaveikko Paljo makso pizza ja bisse?

En uskalla vielä kurkistaa tai syödä, juodaan ensin nämä duty freet pois. Rupesin noin muuten miettimään saakohan näiden maassa kaljaa kaupasta vai pitääkö etsiä joku monopolikauppa.

Sitä luulisi, että kaupasta saa, mutta ainakaan Islannissa eipäs onnistunutkaan.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tässä on parin päivän aikana tullut vietettyä hyvä tovi aikaa Hailuodon pohjoisrannoilla, ja aika nopeasti samat ajatukset on palanneet mieleen kuin lapsena samoissa maisemissa. Siellä nimittäin paarmoja riittää näin helteillä enemmän kuin missään muualla ja nuo paarmat ovat luomakunnan vittumaisimpia ja julmimpia otuksia. Heti ovat saatanat puremassa jos vain iholle pääsevät, ja sehän ihan oikeasti sattuukin joka kerta eikä vain lähes huomaamattomasti vähän nipistä kuten hyttysten tapauksessa. Vaikka eläinrakas olen melkein mitä tahansa öttiäistä kohtaan niin noiden listimisestä en tunne mitään muuta kuin suurta riemua.

Vielä eilen rannalta palattuani olin vankasti sitä mieltä että nuo tekee sen ihan tasan vaan vittuillakseen meille ihmisille, eikä niille oikeasti puremisesta mitään hyötyä ole. Ovat vain sadistisia paskiaisia. No, netti kertoi että kyllä ne sen veren perässä ovat kuten hyttysetkin, mutta tekevät sen vaan vähän ronskimmalla tavalla eli leikkaamalla saksentapaisillaan ihon rikki ja siitä alkavat sitten lutkuttamaan kuin vampyyrit ikään. Tai siis vaan naaraat tekevät, sillä koiraspaarmat ovat nössöjä pahimmasta päästä ja tyytyvät kukkien meteen.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli katottua pitkästä aikaa Con Air. Jumalaude vaan tuo loppukohtaus laittaa vieläkin raavaan miehen herkistymään! Tiudauduidauuudiuu How do iiiiiiiii, get through one night without youuuuu tidididiiiidiiii didididiidiidiiiii. Kova jätkä tuo Cameron "put the bunny back in the box" Poe!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli katottua pitkästä aikaa Con Air. Jumalaude vaan tuo loppukohtaus laittaa vieläkin raavaan miehen herkistymään! Tiudauduidauuudiuu How do iiiiiiiii, get through one night without youuuuu tidididiiiidiiii didididiidiidiiiii. Kova jätkä tuo Cameron "put the bunny back in the box" Poe!

Mä en oo nähny. Mähän oon stadin kovimpiä jätkiä, mutta herkistyn kun on herkistyvää.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@L. Paraske Joo ja nuo paarmat haukkaa kunnon palasia. Välillä tuntuu että pitäs haulikko olla että niistä pääsee eroon. Kärpänen on toinen vitun kikkara mikä pitäis välittömästi hävittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy