Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 611
  • 68 312

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuohon helteeseen vielä että oma puoliso sairastaa pahinta diabeetestä ja verenkierto on tietty raajoissa heikko. Täytyy ihmetellä miten hän voi istuskella sisällä villasukat jalassa peiton alla helteellä kun samalla itse kävelee suurinpiirtein munasilleen etsien viileintä kohtaa talosta. Mutta tosiaan meillä aurinko paistaa koko iltapäivän suoraan sisään. Verhot nyt jonkun verran jeesaa plus tuo hyrrä.

Olen määrännyt nyt itselleni seuraavan viikon sohvakomennusta hyrrän kera. Ei pysty nukkumaan makkarissa emännän vieressä niiden seitsemän peiton kanssa. Ei vaan pysty.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä asumme puutalossa, juuri ennen sotia rakennetussa. Alin kerros (tämä on ns. 2,5 kerroksinen) on suurimmaksi osaksi maan alla ja siellä on viileää niin kesällä kun talvella. Tällä hetkellä sisällä olohuoneessa on 23,9 astetta ja kun yöksi jättää ikkunat auki niin lämpötila laskee jonkin verran aamuksi. Mutta kyllä sympatiani ovat niiden puolella jotka kärsivät kuumasta eivätkä voi paeta mihinkään.
Juu, vanhemmillani täysin vastaava tilanne, tosin talo rakennettu myöhemmin, mutta rintamamiestalo nimellä kulkee. Kyllä ne jotain osasi aikanaan.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin pyörällä sieniretkellä vähän kauempana. Sienten keruun jälkeen istahdin kannon päälle keräämään vähän voimia ennen kuin aloin polkea kotiin.
Mäyrä on ihan mielenkiintoinen kappale. Etelä-Ruotsissa tuli aikoinaan erikoinen koripalloefekti auton pohjalevyn kanssa yöllä, kun löysin Mondeon kanssa mäyrälauman. Nimeän autoni valmistumisvaltion mukaisesti. Hän oli Enn-Britt eli EB. Kävin katsomassa; teilasin kolme.
Hulluimpia tapaamisia oli kymmenisen vuotta siiten Hailuodossa, jossa olin sienestämässä. Keskellä "ei mitään" oli kaakelivessaistuin. Otin varmuuden vuoksi valokuvan kappaleesta. Paikalle ei ollut teitä, polkuja, vain julmaa viidakkoa. Pitääkö päätellä, että veskipönttöjä ei tehdäkkään keraamisissa pajoissa, vaan niitä putkahteleekin esiin tienposkista kuin korvasieniä?

Ensi yönä ei tule uni?

Edit

Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä näin toissapäivänä ensimmäistä kertaa livenä mäyrän, kun olin matkalla Raision suunnasta kotiin päin pyörätiellä. Siellä se metsäkaistaleen keskellä tarkkaili minua ja minä sitä, kunnes mäyrä pujahti takaisin metsikköön. Hienon näköinen eläin, ja varsin harvinainen nähdä.

Ketun olen nähnyt muutaman kerran siellä täällä, ja supikoiran pennun viime kesänä.

Minä olen nähnyt muutaman kerran livenä kuolleen mäyrän. Moottoritien tai jonkun muun tien reunassa, ottanut osumaa tuo mäyrä autosta silloin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ketä muuta ei vois paljon vähempää kiinnostaa kahden kusipäisen johtajan tapaaminen Helsingissä? Toki siis sillei ihan kiva että Suomi saa kerrankin globaalia medianäkyvyyttä mutta ei mua oikeesti kiinnosta noiden pöljien keskustelut niin paljon että kuluttaisin päivääni seuraamalla tapahtumaa. Kai mä illan päätteeks sit kuitenki luen jostain netin uutislööpistä tiivistelmän siitä, mistä kaikesta siellä neuvoteltiin mutta rehellisesti sanoen en tykkää kummankaan presidentin pärstästä siinä määrin, että haluisin seurata tapahtumaa livenä aamusta iltaan. Kukin toki käyttäköön päivänsä juuri niin kuin itse parhaaksi näkee jne.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin hetki sitten lenkillä, nyt vilvoittelen puutarhakeinussa ja kohta imuroin. Sitten illalla vielä koirien kaa uimaan ja aamulla klo 9.00 salille. Ihanaa ku on kesä eikä tarvii syödä d-vitamiinia. Mansikoita ja herneitä menee kyllä. Nyt vois kuunnella hetken ABBAa ja sitten imuroimaan. Se on molskis ja loiskis!

JKyykka

Jäsen
Kirjoitin tavoitteita ylös. Aiemmin on tullut mietittyä näitä vain urheiluun liittyen, mutta nyt kirjasin niitä ylös elämän muillekin osa-alueillle. Aika kivaa puuhaa miettiä, että mitä sitä oikein elämältä ja tulevaisuudelta haluaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuuma on mutta nii pitääkin olla.

Kaljaa on ja Ryynikylän tytöt myi pari rasiaa mansikoita.

Kohta taas fudista

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan kivasti tämä päivä on mennyt. Mies on ollut alakerrassa ropaamassa jotain radiota. Itse olen käynyt mustikassa, sain 1,5 litraa. Vähän myrkyttelin kasvimaan käytävien kasvustoja. Olen osittain katsellu Trump-Putin tapaamisen seurantaa Yleltä. Nyt katsom U19 EM-peliä Suomi vastaan Italia.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on päivän askareet melkein tehty. Vielä jos grillais muutaman pihvin ettei jää proteiinit vajaaksi. Päivisin ei nyt oikein ruoka uppoo. Uimareissu meni hyvin, saatiin rauhassa olla.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kirjoitin tavoitteita ylös. Aiemmin on tullut mietittyä näitä vain urheiluun liittyen, mutta nyt kirjasin niitä ylös elämän muillekin osa-alueillle. Aika kivaa puuhaa miettiä, että mitä sitä oikein elämältä ja tulevaisuudelta haluaa.
On muuten. Iteki oon kirjottanu vuoden mittaan ylös tavotteitani ja joskus ku mun pää on täynnä ajatuksii ni nekin oon kirjottanu itelleni muistiin notepadiin. Ensimmäisessä on se hyvä että ite ainaki jotenki hahmotan omat päämääräni paremmin ja alan ehkä selkeemmin panostaa niiden eteen, ku rustaan ne ensin johonki ylös.

Jälkimmäisessä taas se kiva puoli että voin sitten käydä joskus kuukausien jälkeen lukemassa mitä mun mielessä on tuollon ja tuollon liikkunu. Tänne jatkikseen oon nyt kirjotellu sen kuutisen vuotta mut tän omakohtasen muistion pitämisen alotin kunnolla vasta tänä vuonna ja oon huomannu et helpottaa hitosti ku saan purkaa mun pääni sisältöö johonki, ihan mihin vaan ja vapauttavaa että jatkis ei oo enää siihen ainut kanava vaan joskus saatan kirjottaa ite itelleni ihan selkiyttääkseni päätäni.

What can I say? Mul on aktiiviset aivot ja kirjottaminen on selkeesti se mun ykkösjuttu, sen oon aikuisiän mittaan huomannu.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuohon ylläolevaan, niin kannattaa lukaista Tom Feilingin teos; Kuinka kokaiini valloitti maailman. Todella tarkkaan kerrottu koksubisneksestä ja yllättävän hyvin perusteltu miksi olisi järkevintä laillistaa koko pulveri.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, eiköhän tämä tullut selväksi. Mielenkiintoinen alanvaihto sinulla suunnitelmissa.
Sopii tähän ketjuun paremmin. Tuo on se toinen harrastus. Tästä toki on ihan muuta kautta tiedossa esim. signaalitiedustelusta ja verkkotouhuista laajemmaltikin. Ihan kirjanpitäjä olin pitkään, nyt saanut yli vuoden touhuta junnujen/lasten parissa palkallisena koutsina, vetää kerhoja yms. Minulle maksetaan käytännössä siitä että pelailen/leikin niiden kanssa, ei tokikaan ihan noin simppeliä ja kyllä mä olen tuossakin ihan kursseja käynyt, mutta kuitenkin. Ihan luonnollinen jatkumo tuohon se on lähteä opettajaksi.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai että. Aamulla aikaisin kävin koirien kanssa metsässä ja poimin samalla 2dl mustikoita aamupuuroon. Keitin puurot, leivoin vaimolle croisantteja ja joogasin paikat auki. Sitten salille ja kauppareissulla satuin kuulemaan kun kaksi vanhusta jutteli ja toisella oli rollaattorista jarru rikki. No korjasin sen siinä sitten, kun autossa oli tarvittavat työkalut. Nyt ajattelin mennä pihalle tekemään kärrynpyöriä ja jossain vaiheessa täytyy harjoitella käsillä seisontaa. Ihanaa tää lämpö ja aurinko, siitä saa valtavasti energiaa ja hyvää tuulta. Pusuja kaikille!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai että. Aamulla aikaisin kävin koirien kanssa metsässä ja poimin samalla 2dl mustikoita aamupuuroon. Keitin puurot, leivoin vaimolle croisantteja ja joogasin paikat auki. Sitten salille ja kauppareissulla satuin kuulemaan kun kaksi vanhusta jutteli ja toisella oli rollaattorista jarru rikki. No korjasin sen siinä sitten, kun autossa oli tarvittavat työkalut. Nyt ajattelin mennä pihalle tekemään kärrynpyöriä ja jossain vaiheessa täytyy harjoitella käsillä seisontaa. Ihanaa tää lämpö ja aurinko, siitä saa valtavasti energiaa ja hyvää tuulta. Pusuja kaikille!
Ei helvetti taas yks helteen höyräyttämä @abianos tullut tälle palstalle rakastamaan kaikkia. Missä ne kaikki oikeat ihmiset on?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei helvetti taas yks helteen höyräyttämä @abianos tullut tälle palstalle rakastamaan kaikkia. Missä ne kaikki oikeat ihmiset on?

En tiedä, missä te ihmiset ootte? Tulkaa tänne, saatte jäätelöä ja mansikoita. Myös suihku mahdollisuus. Huomatkaa, että ei allergisille. Talossa koirankarvoja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tarvittaisiin apua. En tiedä onko sellaista sanaa olemassa kuin puoliläheinen, mutta kuulun jonkinmoiseen lähipiiriin.

Sain juuri kuulla vanhemman rouvan menehtyneen. Täysin yllätys se ei kai ollut vaan minulle kuitenkin. Hautajaisiin en lähde lentämään, mutta adressin haluaisin laittaa.

Siitäkään ei ole tietoa miten sellainen lähetetään, mutta varmaankin helposti onnistuu jostain päin nettiä. Mutta siis se kysymys.

Hän ei kai tavallaan ollut niin sportti-ihminen, mutta kävi paljon IFK:n peleissä kuitenkin. Taisipa kausikorttikin joskus olla. Tai siis olikin.

Voiko adressiin laittaa jotain IFK-juttua vai mennäänkö vain syvästi muistoa kunnioittaen tekstillä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä, missä te ihmiset ootte? Tulkaa tänne, saatte jäätelöä ja mansikoita. Myös suihku mahdollisuus. Huomatkaa, että ei allergisille. Talossa koirankarvoja.

Niin siis kaikki on Tallinnassa keikalla. Pikku hiljaa alkaa laivat siirtää niitä pitkälettisiä rokkihölmöjä pois.

Jään tänne vielä pariksi päiväksi ja parturissakin kävin. Ja suihkussa muuten.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis kaikki on Tallinnassa keikalla. Pikku hiljaa alkaa laivat siirtää niitä pitkälettisiä rokkihölmöjä pois.

Jään tänne vielä pariksi päiväksi ja parturissakin kävin. Ja suihkussa muuten.

No perkele siellähän ne, Tallinnassa Gunnareiden luona. Aloittivat jatkoajan lähteiden mukaan myöhässä, mutta heittivät kovan keikan ilmoille. Mites muuten on, nyt kun jäät sinne, näätkö Legian karsintapeliä mitään kautta? Illalla olis klo 22.

Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla nitkahti selkä jotenkii ku nousin autosta, ajoin sairaalan pihaan ja soitin sisään et tulkaa hakemaan mut ku en pääse ylös autosta. Piikkiä kehoon ja taas mennään.

Sain muuten äsken niin räjähtävän orgasmin että en muistakkaan millon oisin kokenut samanmoisen, orgastinen kokemus, ihan meinas taju lähtee. Noh, taas mennään....

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mites muuten on, nyt kun jäät sinne, näätkö Legian karsintapeliä mitään kautta? Illalla olis klo 22.

Kyllä sen varmaan jostain näkisi vaan ei puolensuomen Kärpät kiinnosta niin paljoa. Lechia ei ole Legia. Kappe tietenkin, mutta eri orkesteri.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huhhuh, tuli hiki kirjoittaessa tuollaista about asiallista arviota tulevasta kaudesta tuonne yleiselle alueelle. On niin kovin kuuma, mutta pakastimesta otettu kylmä olut - kyllä voi moinen tuote virkistää. Ja toi tölkki hikoilee vähintään yhtä paljon kun mie!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh, tuli hiki kirjoittaessa tuollaista about asiallista arviota tulevasta kaudesta tuonne yleiselle alueelle. On niin kovin kuuma, mutta pakastimesta otettu kylmä olut - kyllä voi moinen tuote virkistää. Ja toi tölkki hikoilee vähintään yhtä paljon kun mie!
Tässä kämpässä ei ole niin tukalan kuuma kuin edellisessä, mutta pohkeista tippui äsken pari hikipisaraa kun pidän jalkoja tossa jonkun vanhan pöytäkoneen päällä. Eikä ole edes krapulaa. Minä urheilijanuorukainen. Uskovainen mies.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy