Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 791
  • 66 888

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomi vois ostaa vankeinhoitopalveluita Venäjältä. Veikkaisin että rikollisuus kääntyisi aika jyrkkään laskuun kun tietäisi että seuraavasta siperia kutsuu.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikä seksihelle se semmonen on ku kaikki hikoilee koko ajan ja tussutkin haisee kilometrin päähän mädäntyneeltä silakalta ku on muhinu housuissa tässä helteessä. Seksi on nyt kaukana.
Seiskan toimittajaa siteerasin. Juu ei kyllä lahnahommat kiinnosta tässä säässä, haet oluen jääkaapilta ja selkä märkä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä seksihelle se semmonen on ku kaikki hikoilee koko ajan ja tussutkin haisee kilometrin päähän mädäntyneeltä silakalta ku on muhinu housuissa tässä helteessä. Seksi on nyt kaukana.
Sä et ole selvästikään käynyt ulkona. Siellä ei tyttöolettamalapsilla ole vaatteita päällä liki laisinkaa, kyllä siinä setämiestä alkaa panettaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oon mäkin alasti mut silti munat haisee kun kymmenen ryssää läpsis toisiaan hississä
Minä en tiedä miltä haisee kun kymmenen ryssää läpsii toisiaan hississä, mutta luotan sanaasi. Toivottavasti sinulle ei jäänyt tuosta tilanteesta kauhean isoja traumoja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon nyt jonkun aikaa syöny pelkkää salaattia iltapalaks ku arvelin jos tää turvotus vähän sillä lähtis, mut ei tähän totu millään. Maha huutaa tyhjyyttä ja aina jotain tukevampaa pitäs saada, pitää vissiin luopua tästä kokeilusta.

Meillä on ollu jäniksen kanssa sopimus aina että mä en syö sen ruokia niin se ei aja mun autoo. Nyt kokeilin syödä sen ruokia nii kait se ajaa joskus mun autolla. Taidampa huomenna syödä kanansiipiä iltapalaksi!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon dokannut Läjän broidin kanssa, sen rumpalin, Tillin. Aattelin kehua. Se kerto, että hän oli lopulta se, joka potki A.W. Yrjön bändistä huus vittuun. Sanoinkin sitten heti: "Tarjoilija, tuokaa tälle herralle, mitä hän haluaa."
Vastaan kuten se nainen Reggie Dunlopille Slapshotin kenties legendaarisimman repliikin jälkeen: How dare you! How DARE you! Jos Terveet Kädet sai obeliskin, niin Yrkki ansaitsee Tornioon sellaisen suunnilleen koko Tornionjokilaaksoon näkyvän kultaisen "buddhapatsaan". Ruumiinrakennekin osuu hyvin.

Kohta uusi yritys keskiyön auringolle, mutta kovasti on taas taivaalla pilviä, vaikka aurinko paistoi valtaosan päivää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä täällä vilskettä riittää... Tuossa kymmenisen minuuttia sitten katselin ikkunasta kun rusakko natustaa "ohdakkeita" pellon reunassa. Ihan kuin se olisi tajunnut että katselen kuin kääntyi taloon päin, katseli hetken ja hyppi laiskasti pois. Ehkä ruoka ei ollut hyvää. Pari viikkoa sitten tulin ulos talosta ja pihatiellä oli pari metsäkaurista. Aikamoinen rytinä oli kun ne ryskäsi takaisin metsään karkuun pelottavaa ihmistä. No kaikkein jännin kaveri oli kyllä kärppä joka talon alta ajoi takaa myyrää. Istuin nurmella putsaamassa mustikoita kun yhtäkkiä kuului jotain vikinää ja sieltä talon alta tuli kärppä ja edellä myyrä ja vajaan kymmenen metrin päästä kirmasivat ohitseni. En varmaan paljon menoa haitannut... siis että olisivat minua pelänneet kun oli jahti päällä. Ei täällä yleensä näin paljon ole havaintoja ns. villeistä nisäkkäistä...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna pääsee sorsia syöttämään ku meen toiselle kämpälle. Oon käyny joka ilta istuskelemassa ja syöttämässä niille leipää aina ku vaan oon maisemissa. Ne asustelee joen varrella, jännä kun yhtä alat syöttämään nii yhtäkkii kaikki sorsat kaivautuu koloistaan ja ui aterialle. Viimeks tais olla 21 sorsaa. Toimii hyvänä terapiana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä seksihelle se semmonen on ku kaikki hikoilee koko ajan ja tussutkin haisee kilometrin päähän mädäntyneeltä silakalta ku on muhinu housuissa tässä helteessä. Seksi on nyt kaukana.
En minä nyt tiedä, olen kelvannut miehelleni. Mutta ehkä Lahdessa ei ole niin kuuma kuin jossain muualla... Ehkä maalla ja omakotitalossa ei ole niin hikistä kuin jossain muualla. Ehkä mies vaan hajuaistiton seksimaanikko tai jos se olenkin minä. Nimimerkki; Yhdessä on kiva käydä suihkussa...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin kattoo Deadpool 2:n.

Ykkönen oli minusta parempi
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaveri soitti mulle kännissä ja kerto että nyt on varma hitti. Olin tyytyväinen hänen puolestaan, sillä on ollut taloushuolia, on elatusmaksuja, voutikin kaipaa omiaan, autolaina edelleen. Hienoa, että kävi näin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En minä nyt tiedä, olen kelvannut miehelleni. Mutta ehkä Lahdessa ei ole niin kuuma kuin jossain muualla... Ehkä maalla ja omakotitalossa ei ole niin hikistä kuin jossain muualla. Ehkä mies vaan hajuaistiton seksimaanikko tai jos se olenkin minä. Nimimerkki; Yhdessä on kiva käydä suihkussa...
Hajuaistin menetys on paha juttu. Se jossain tutkimuksessa liitetty siihen että kuolema koittaa keskimäärin 3 vuoden kuluessa sen menettämisestä. Että ei nyt kauheaa kiirettä vielä lääkäriin, mutta hirveän pitkään en odottelisi. Ens kesän nyt voit kuitenkin aika huoletta suihkutella kuitenkin.

edit. muistin väärin olikin 5 vuotta, vielä voi siis useamman kesän hoidella hommia. Jos et haista mitään - voit kuolla viiden vuoden kuluttua - Tiede - Ilta-Sanomat (linkki iltasanomiin)
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävin juu tuolla Pride-ketjussa ja siellä tuli mm. seuraavia termejä vastaan:
TERF-aktiivi, LGBT-liike, MtF, ja FtF.

Luulisi olevan elämän aika hankalaa kikkailla tuollaisien termien kanssa, varsinkin kun ilmeisesti nuo kaikki esimerkit voisi korvata sanalla ihminen.

FNM:n kyllä tiedän, King For A Day on aivan lempilevyjäni. Toisinaan olen myös MILF-aktiivi, joten hittoakos tässä moralisoi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkele ku oon heikkona semmosiin lyhyttukkasiin(ei mikään siilitukka), pitkiin, hyvin ruskettuneisiin, muodokkaisiin naisiin. Just kävelin semmosen takana. Oli hame päällä, ruskettuneet muodokkaat jalat ja perse, aaah. Piti ihan ajatustyötä tehdä ettei pikkukaveri heräile.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu on niin kuuma, että kohta on pakko heittää vettä terassille, ettei se ala palamaan. En kyllä ymmärrä miten ne selviytyy Afrikassa. Arvostus nousee näillä helteillä ja ne joutuu vielä kuumemmassa ilmassa kantamaan kaivosta vettä ja metsästämään ruokansa. Respectit sinne täältä pohjolasta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en tiedä miltä haisee kun kymmenen ryssää läpsii toisiaan hississä, mutta luotan sanaasi. Toivottavasti sinulle ei jäänyt tuosta tilanteesta kauhean isoja traumoja.
Wanha vitsi: Mikä on musiikki-ilmauksena oksetti?
- Kahdeksan ruotsalaismuusikkoa hinkkaa toistensa hanureita. *väsynyttä*
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kyllä herää kysymys, että miten se terassin kastelu auttaa vitun kuumuuteen?
Olen näennäisen pitkässä jonossa seuraavana. Jotain pitää tehdä... toimisikohan viilentävä puhaltaminen intiimialueelle ja hellän hempeät suudelmat ja kohteiden hellävaraiset aurinko/käsirasvan käyttämiset?

Omaedit: Unohda päiväksi tai kahdeksi terassisi. Anna kipparinlakkisi vuorostaan naisystävällesi ja kuuntele hänen vaatimuksensa viikonlopuksenne. Jos olet riittävän taitava, niin seuraavana aamuna hän silmät puoliummessa hyräilee ja suihkuttaa terassin kasveja.

NaIsten ainoa huono puoli on, että he ovat aina oikeassa. Hyvää loppuelämää.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on suhteet yläkertaan kunnossa. Valitin hetki sitten kuumuutta ja kas kummaa sieltä tuli sadekuuro ja ilma raikastui. Yritetään uudelleen. Vittu ku en ikinä voita lotossa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muut istuu terasseilla, dokailee, pitää hauskaa. Aurinko paistaa ja mahdollisuudet ois vaikka mihin. Mä istun kämpillä kattoen telkkarii ja lueskellen jatkoaikaa. Onko musta tullu ihan vittu nössö vai kuuluuko tää vanhenemiseen.

Oi niitä aikoja kun aina oltiin menossa, juotiin ja nussittiin. Lähettiin extemporena jonnekkin huitsin vittuun ja pidettiin hauskaa. Nautittiin elämästä kun viimeistä päivää. Ehkä tääkin on erillaista nauttimista sitten kun ei oo ainakaan paljoo katkera olo. Kait sitä sinkkuna tulis vieläki lähdettyä sitten, akkojen vika tämäkin. Saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös