Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 884
  • 66 858

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidan nähdä Trumpin (ainakin koneen) parvekkeelta. Jos nuo jatkaa laskeutumista samaan suuntaan koko loppupäivän.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaltsussa jengi käy vähän hermona varmaan tästä kuumuudesta johtuen. Kaikenlaista huutamista ja lievää pahoinpitelyä kadut täynnä. Raiskauksia kuitenkin vähän, ei vissiin meisseli skulaa tällä ilmalla, mikä hyvä asia.

Nyt olisi hyvä aika antaa humanitaarisessa hengessä pahimmille rähinäjuopoille tiukkaa viinaa muutama litra, teräaseita ja suljettu alue selvitellä välejä ja antaa toisille samanmoisille opetus. Poliisi ja ruumisauto voisivat sitten noukkia seksihelleviikon jälkeen raadot pois.

Saa nähdä tuleeko jossain vastaan raja, jossa kukaan ei jaksa enää hermoillakaan vaan makaa vain puolitajuttomana. Turkuunkin on huomiseksi ja ylihuomiseksi luvattu +31 ja "el scorchio" eli täysi porotus. Ei tuollaisessa jaksa saatana edes rähistä, voi vain kärsiä hiljaa ja miettiä, kumpi pettää ensin, sydän vai hengityselimet (vai munuaiset).

Seksihelle saisi poistua Siperiaan ja lämpötilaan tulla välittömästi -10 asteen pudotus.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitikin katsoa, mitä kanavia tästä Lapin mökkitelkkarista löytyy: Ylen kanavat, MTV3, Nelonen, joku ihmeen Estradi ja.... AlfaTV. Ei mitään muuta. Joku salaliitto.

Mökillä pitäisi näkyä klassinen mökkikanava, eli Harju & Pöntinen. Sisällä ukkivainaan vanhasta Salorasta Reijo Taipale ja Simo Silmu määkyy kilpaa, samalla kun leikkaat viidettä kertaa viikon sisään sitä nurmikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kun miettii minkälaista paskaa tulee jostan Friiltä ja Herolta, niin siinä mielessä tuo kanava puoltanee paikkaansa jonon jatkona. Tuntuvat ainakin tuottavan itse paljon ohjelmaa.

Friiltä tulee yöaikaan ainakin itselle erittäin kiinnostavia rikosdokkarisarjoja. Hero sen sijaan on melko turha "täytekanava" joka ei lähetä juuri mitään järkevää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seksihelle. Tunnen erään vähän loivemmalla käyvän tyypin, jonka kaverin nimi on Helle, joten voin kuvitella että seksihellettä mainitaan ja usein. Vitsihän paranee kun sitä toistetaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana jos ei ala tää kuumuus loppumaan nii suksin vittuun ja lähen lomalle kylmään maahan. On tää perkele ku talvisin on kylmä ja kesäsin kuuma, ei saatana oo ikinään hyvä. Mun kissatkin alkaa sekoomaan tästä kuumuudesta, yks hyppii pitkin seiniä ja toinen ei saa kieltään pois omasta persereijästään.

Kävin ostamassa Gigantista isomman tuulettimen ja se saatanan myyjä sekotti mun pään tässä kuumuudessa ja möi mulle myös täysin turhan älykellon tuulettimen lisäks.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@sämpylä89 Jos olisikin sää 12 kuukautta vuodesta tällainen ilma niin kusisin hunajaa. No, kuten todettu, mä olen syntynyt väärään mestaan. Näilläkin ilmoilla tarvitsee peiton yöksi, muuten tulee kylmä. Nytkin makoilen sohvalla viltin alla ja odottelen matsin alkua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taitaa se Trumppi tänään ilmaantua. Yks herhiläinen tuossa yläpuolella pyörii jo.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Joo, sori, Kaltsu on kans vähän junttinen ilmaus, mutta löysin hetkiseksi sisäisen junttini, toivottavasti jo kadotin. Katajanokka on Skatta, Kaisaniemi Piikkipuisto, tai siis se puisto on Piikkipuisto. On sille muitakin nimiä. Kaisis on muuten juntisti sanottu, todella juntisti.
Alun peri Järvenpääläisenä sulle Hyvinkää City Boy, se on bärtsi jos Kalliota meinaat (ja tähän kaikki suukkohymiöt tms.)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin koirat kävi uimassa ja itsekin heitin talviturkin samalla pois (koirat oli heittäny jo aiemmin). Futikset on potkittu loppuun ja mieli vähän haikea. No aamulla taas uudet kujeet.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muitakii jotka ajattelee kun näkee mielenkiintoisen naisen et miltähän se näyttää haarat levällään, onkohan sillä sheivattu, tykkääköhän se doggy stylesta ja miltä se näyttää nelinkontin ja niinpoispäin. Käytän hyvin paljon ajatustyötä tämmöseen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidan huomenna polkaista Haukilahden rantaan. Käskettiin pitää etäpäivää (tstolle on hankala päästä), mutta taidan pitää vapaata. Toki puhelin on auki ja vastaankin, mutta tuollainen ilma niin miksi ei vapaata....
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää kakkoselta parhaillaan tuleva YleXPop 2018 live-esiintyjäkattaus vetää jo sanattomaksi paskuudessaan. Heti aluksi 50 minuuttia jotain Mikael Gabrielia, hyi v*ttu. Ja eiks toi Evelinaki ollu ihan sysipaska livenä. Pitikin unohtaa kakkonen auki futiksen loputtua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muitakii jotka ajattelee kun näkee mielenkiintoisen naisen et miltähän se näyttää haarat levällään, onkohan sillä sheivattu, tykkääköhän se doggy stylesta ja miltä se näyttää nelinkontin ja niinpoispäin. Käytän hyvin paljon ajatustyötä tämmöseen.

Muuten kyllä, mutta en doggy stylea enkä siten myös nelinkontinjuttua. Mutta niiden sijasta mietin, että suostuisiko se antamaan saappaansa mun nuoltavaksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai sulla on semmonen fetissi. Olisitko sä niinkun käskevänä vai alistuvana osapuolena tässä saappaiden lipittelyssä? Kuuluuko tähän myös muita nahka-asuja?

Käskevänä osapuolena, ei nahka-asuja. Muuten alasti, mutta jalassa mustat ratsastussaappaat joita nuolisin. Yksinkertaista, mutta kaunista, niin kovin kaunista.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käskevänä osapuolena, ei nahka-asuja. Muuten alasti, mutta jalassa mustat ratsastussaappaat joita nuolisin. Yksinkertaista, mutta kaunista, niin kovin kaunista.

Kannattaa sen verran kattoa ettei suoraan tallilta oo tulossa, saattaa meinaan olla hieman paskaa niissä kengissä.

Tietysti jos tykkää, niin ei sitten oo väliä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa sen verran kattoa ettei suoraan tallilta oo tulossa, saattaa meinaan olla hieman paskaa niissä kengissä.

Tietysti jos tykkää, niin ei sitten oo väliä.

Jos mä joskus pääsisin oikeasti tohon tilanteeseen, ni en siinä vaiheessa alkais perääntymään paskan takia. Noin muuten olet toki oikeassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos mä joskus pääsisin oikeasti tohon tilanteeseen, ni en siinä vaiheessa alkais perääntymään paskan takia. Noin muuten olet toki oikeassa.
Ootko sä kokeillu kertoo sun mieltymyksiä nykyiselle/entisille naisille?

Rahallahan tietenkin saa nuolla saappaita vaikka all night long. Siinä on vaan omat kynnyksensä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pelaan aika harvoin noita Veikkauksen tulos- tai pitkävetoja. Näissä vähän suuremmissa matseissa aina silloin tällöin vähän innostun. Vuonna -95 (nevö foget) laitoin tulosvetoon 4-0 Suomelle, mutta Myllys imuroi lopussa yli menossa olevan kiekon sisään ja veto vituiks. Tänään laitoin MM-finaalin lopputulokseks 4-1 Ranskalle ja eikös taas veskari sössinyt sisään ottelun voittajan kannalta täysin merkityksetömän maalin sisään. Vitun imurimolarit!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä näin toissapäivänä ensimmäistä kertaa livenä mäyrän, kun olin matkalla Raision suunnasta kotiin päin pyörätiellä. Siellä se metsäkaistaleen keskellä tarkkaili minua ja minä sitä, kunnes mäyrä pujahti takaisin metsikköön. Hienon näköinen eläin, ja varsin harvinainen nähdä.
Minäkin olen kerran mäyrän nähnyt vuosia sitten. Olin pyörällä sieniretkellä vähän kauempana. Sienten keruun jälkeen istahdin kannon päälle keräämään vähän voimia ennen kuin aloin polkea kotiin. Istuin vissiin jonkin aikaa kun alkoi kuulua rytinää metsästä. Ensin luulin että joku ulkoiluttaa koiraa mutta sitten tajusin ettei se ollut todennäköistä keskellä metsää. No sieltä tulla rytisteli mäyrä, aisti ehkä minut ja painui takaisin metsään. Monet sanoo että näin supikoiran mutta tiedän että se oli mäyrä, sen verran hyvin sen näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös