Nää on monesti just hyviä. Ei tuu paineita, kun ei tartte itekään selittää mitään uber-cooleja juttuja. Vituttaa välillä kuunnella jengiä, joka on käynyt kolme maailmanympärysmatkaa 12-vuotiaana, valloittanut mount-everestin sillä aikaa 3,5 kertaa, asunut kuus kuukautta masai-heimon kanssa antropologi-isänsä kanssa ja kirjoittanut tohtorin paperit 19-vuotiaana samaan aikaan, kun kävi pokkaamassa judon maailmanmestaruuden.
Ulkomailla olen joo käynyt useita kertoja reppureissaamassa, mutta ei vittu mulla mitään jännittäviä tarinoita sieltä ole sen kummemmin kerrottavana. Enkä hirveesti ole sitä luonteenpiirrettä, että jaksasin alkaa päästä tarinoita keksimään, varsinkin kun tuttuja on ollut samoilla reissuilla. Perus reppureissuja ja muutama ranta/kaupunkiloma, jossa käytiin samoissa paikoissa kuin muut, tehtiin samoja asioita kuin kädettömät ja aivottomat länkkärituristit, juotiin viinaa ja istuskeltiin rannalla ja baareissa. Kerran pääsin melkeen panee ulkomaalaista naista. Savossakin ainut jännä tapahtuma on tyyliin kalareissu, jossa kaks helmi-räsästä jäi pohjaan. En oo koskaan edes saanut yli kymppikiloista haukea tai lohta. Vittu. Olen tylsä ja mitäänsanomaton ihminen.
Saanti on usein vielä taattua, kunhan jaksaa kuunnella kissajuttuja ja kehua kuinka kaunis yksilö on kyseessä. Kissa siis. Naistakin voi toki kehua.