Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 267
  • 66 851

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaks kertaa kaaduin pyöräillessä. Eiks se ole ihan ok suoritus. Nyt on kaikki kotona. Ruudulla tietty näkyy näitä.
Onhan siellä sen verran liukasta ja pimeetä että ihan kelpo suoritus jos vaan kahdet lipat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaks kertaa kaaduin pyöräillessä. Eiks se ole ihan ok suoritus. Nyt on kaikki kotona. Ruudulla tietty näkyy näitä.
Pysyit sentään satulassa kaatumisten välissä, vai? Lahtelainen urbaanilegenda kertoo ex-yhdistetyn miehestä joka palasi vaimonsa (nykyään ex) kanssa kotiin baari-illan jälkeen. Vaimon pyörä ei meinannut pysyä pystyssä ajattaessa. Herran pyörä oli vielä huonompi, se ei pysynyt pystyssä edes taluttaessa.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se ois ens maanantaina paluu töihin 4.5kk sairasloman jälkeen.

Ihmetyttää miten tää mitään tekemättömyys ei oo vielä alkanu kyllästyttämään. Millään ei huvittas töihin mennä.

Varmaan johtuu hyvinpitkälti siitä kun sairaslomalla ollessa olen saanut täyttä palkkaa vakuutusyhtiöltä. Eiköhän se mieli taas töihin tekisi jos joutuisi elämään persauki.

Kyllä sitä tämmöstäkin elämää hyvin voisi viettää missä voisi tehä mitä haluaa ilman työpakotetta. Vaatisi vaan sitä rahaa. Ja sitä on vaikeaa saada ilman työntekoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kissat kehrää ja Family Guy pyörii. Fokken awesome
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana duuni. Mä unohdin kokonaan. Miten askel voi vielä heittää. No yks krapulakalja ja aski mynthonia. Pizzan jämät tossa jo söin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä sitä tämmöstäkin elämää hyvin voisi viettää missä voisi tehä mitä haluaa ilman työpakotetta. Vaatisi vaan sitä rahaa. Ja sitä on vaikeaa saada ilman työntekoa.

Mitä ihmeen tälläistä elämää. Ne työn sankarit mitkä vinkuu kuinka hienoa on olla töissä eivät ole koskaan päässeet kokeilemaan vapaaherran elämää.

Eihän sellaista näennäisvapautta jaksakaan missä ei tarvitse kyllä sängystä nousta, mutta ei ole rahaakaan tehdä mitään. Tai jos menee ilmaiseksi kävelylle, niin ei ole rahaa mennä terassille.

Moni asia ei ole hienompaa kuin tili iskussa ja ei työvelvoitetta enkä tosiaan tarkoita mitään kesälomaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait nykymaailmassa hirveästi tarvitse rahaa, tai ei sitä silleen koskaan mieti.

Tietty on eri asia olla maalainen kuin kaupunkilainen. Siellä pitää ostella kaikkia juttuja. Onko teillä mitään, mitä ostaisitte jos vaikka lotossa tulisi päävoitto? Niinpä. Ja sitten jos ei tarvitse rahaa niin turhaa tuhlaa aikaa.

Mä oon aina ihmetellyt miten jengillä on aikaa käydä töissä. Vuorokaudessa kuitenkin on vaan 24 tuntia ja viikossa seitsemän päivää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei kait nykymaailmassa hirveästi tarvitse rahaa, tai ei sitä silleen koskaan mieti.

Niin no, en muista sinua nähneeni esimerkiksi matkailuketjussa. Menen heinäkuussa Tallinnaan, mutta on se kiva käydä muuallakin eikä vain kerran viidessä vuodessa Istanbulissa minne sai matkamessuilta todella halvat lennot.

Noin muuten ihmiset tarvitse rahaa, kun on ne naurettavan korkeat asumiskulut suhteessa tuloihin ja siihen päälle kaikki turhat autot ja kotiteatterivehkeet.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kait nykymaailmassa hirveästi tarvitse rahaa, tai ei sitä silleen koskaan mieti.
Se on hyvin pitkälti mihin kukin tyytyy. Itsestä on ainakin mukavaa ajaa suht uudella autolla, asua omassa talossa, ostella heräteostoksia, matkustella varsinkin jääkiekkopeleissä ympäri maailmaa jne.

Jos ei kaipaa mitään tuommosta "extraa" elämään niin eläähän sitä pienellä rahalla. Mut kyllä minua vituttaisi jos joutusin noista luopumaan.

Joka pystyy ilman töissä käyntiä noita "extroja" elämään niin helvetin hyvä juttu. Olen kateellinen. Mutta kateellinen en ole semmoiselle joka elää vapaata elämää mutta joutuu laskemaan rahoja että riittääkö johonkin vai ei.

Mut siis eihän todellisuudessa rahaa tarvitsisi kun pakollisiin menoihin. Eli elää voisi täysin suomen tukijärjestelmällä, ei täällä kukaan nälkään kuole. Joillekkin se riittää ja joillekkin ei. Jotkut on tahtomatta siinä tilanteessa ja jotkut omaa tahtoaan.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joka pystyy ilman töissä käyntiä noita "extroja" elämään niin helvetin hyvä juttu. Olen kateellinen. Mutta kateellinen en ole semmoiselle joka elää vapaata elämää mutta joutuu laskemaan rahoja että riittääkö johonkin vai ei.

Saa tosiaan nähdä mitä huominen retki tuo tullessaan, kun parin kaverin kanssa mennään. Toinen on rikas toimitusjohtaja ja toinen omasta halustaan tukikikkailija ja niin vitun saita muutenkin, että välillä ihmettelee miten voi hänen kanssaan edes olla.

Minä olen siis sitten tässä välissä IT-apinana. Sinällään kaikki voi mennä hyvin, mutta sitähän tulee, että ei nyt mennä tuonne syömään, kun se on niin kallis paikka, vaikka annoksen hinta on ehkä seitsemän euroa. Eikä oikein taksillakaan viitsisi ajaa, kun sekin maksaa yhteensä kympin eli kolmisen euroa per kärsä.

Ja nimenomaan sama jamppa selittää kuinka te olette minulle vain kateellisia, kun ei tarvitse käydä töissä. Koita siinä sitten selittää miten kaukana kateellisuudesta se on, vaikka en tekisi sekuntiakaan töitä ellei olisi tietynlainen pakko.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nimenomaan sama jamppa selittää kuinka te olette minulle vain kateellisia, kun ei tarvitse käydä töissä. Koita siinä sitten selittää miten kaukana kateellisuudesta se on, vaikka en tekisi sekuntiakaan töitä ellei olisi tietynlainen pakko
Mullakii oli samanlainen kaveri. Omasta halustaan työtön, pihi kun mikä ja aina sanomassa että ei mennä tonne ku on nii kallis paikka.

Kerran oltiin isommalla porukalla liikkeellä ja suurin osa halusi mennä yhteen kalliimpaan paikkaan syömään ja juomaan nii kas kummaa tälle kaverille tulikii huono olo yhtäkkii ja hän joutu lähtemään kotia.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Johan on kumma. Vaihdetaanko kissoja? Minun ei kehrää, vaan kosii ja eihän sitä meinaa tässä unta saada, kun ei tiedä mitä sitä sille oikein vastaisi. Laitan kuvan, että erottaisitte mitä eroa on kehräämisellä ja kosinnalla.
Kissan ilmeestä päätellen hän on nähnyt asioita ja ei kykene niitä epänäkemään. Myös viherkasvi on nähnyt jotain, nimittäin parempiakin päiviä, heehhe hee.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Johan on kumma. Vaihdetaanko kissoja? Minun ei kehrää, vaan kosii ja eihän sitä meinaa tässä unta saada, kun ei tiedä mitä sitä sille oikein vastaisi. Laitan kuvan, että erottaisitte mitä eroa on kehräämisellä ja kosinnalla.
Komia on kissa, mutta kukkasi on kieltämättä hieman nuupahtanut. Tuota yksilöä ei edes itse Arno Kasvikaan (heh heh) välttämättä saisi takaisin elävien kirjoihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saa tosiaan nähdä mitä huominen retki tuo tullessaan, kun parin kaverin kanssa mennään. Toinen on rikas toimitusjohtaja ja toinen omasta halustaan tukikikkailija ja niin vitun saita muutenkin, että välillä ihmettelee miten voi hänen kanssaan edes olla.

Tää on vähän julmaa, mutta miksi kaveeraat tommosen luuserin kanssa. Niin joo, oot kelannut itekin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko joku nähnyt mun akkuporakonetta? Perkele, käytin sitä joskus tässä keväällä, vai oliko talvella, ja jätin sen jonnekin tänne tai tonne. Johonkin olen sen laskenut, toivottavasti sisätiloihin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@benicio taitaa olla mulla. Mutta multa puuttuu akku? Laturi löytyy.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko joku nähnyt mun akkuporakonetta? Perkele, käytin sitä joskus tässä keväällä, vai oliko talvella, ja jätin sen jonnekin tänne tai tonne. Johonkin olen sen laskenut, toivottavasti sisätiloihin.

Tätä @pettter juuri tarkoitti. Minkä ihmeen takia joku omistaisi akkuporakoneen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tätä @pettter juuri tarkoitti. Minkä ihmeen takia joku omistaisi akkuporakoneen.
No viimeksi muistaakseni ruuvasin sillä venekatoksen kattopeltejä. Eli nyt tuli sellainenkin kauhuskenaario mieleen että jäänyt katolle. Tai sitten se oli mulla mukana kun kävin vaihtamassa anopille renkaat, mutta muistelisin kyllä että mukana oli iskevä ruuvinväännin joka paremmin siihen hommaan käy. Toki tuo hukassa olevakin on iskevä, mutta silti sellainen normaali akkuporakone. Mahdollisesti se oli mulla käytössä myös kun vaihdoin autoon ajovaloumpion ja sumuvaloumpion, mutta autotallista sitä en löytänyt. Ehkä heitin sen auton takahutlaariin, pitää se vielä tarkistaa, ja on se tietysti mahdollista että sen on joku kähveltänytkin kun en jaksa takaluukkua aina lukita. Ihan uudenkarhea kone kuitenkin.

Tuossa nyt muutama käyttökohde. Samanmerkkinen edeltäjänsä teki merkittävimmän päivätyönsä terassi- ja kattohommissa joissa kymmenettuhannet ruuvit Makitan momentin voimasta saivat painua puuhun, rip. Ja tietysti monenlaista muutakin maalin sekoittamisesta, hiomiseen, poraamiseen ja perkele nyt muistin että käytinhän mä sitä porakonepumpun kanssa pilssivesien pumppaamiseen veneestä, jätinköhän sen hyttiin keulaluukun viereen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
On vaivannut koko päivän päätä yksi hankala kollega. Se on jotenkin vaan että tuntuu jotta meillä ei kyllä kemiat kohtaa tipan vertaa. Jotenkin pitäisi toimeen tulla, mutta saakuri kun ei ihminen pysty edes vastaamaan jos sille esittää kysymyksen. Menee kirjaimellisesti mykäksi. Mielestäni en itse ole tehnyt mitään sellaista joka tuommoisen käytöksen selittää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei kait nykymaailmassa hirveästi tarvitse rahaa, tai ei sitä silleen koskaan mieti.

Tietty on eri asia olla maalainen kuin kaupunkilainen. Siellä pitää ostella kaikkia juttuja. Onko teillä mitään, mitä ostaisitte jos vaikka lotossa tulisi päävoitto? Niinpä. Ja sitten jos ei tarvitse rahaa niin turhaa tuhlaa aikaa.

Mä oon aina ihmetellyt miten jengillä on aikaa käydä töissä. Vuorokaudessa kuitenkin on vaan 24 tuntia ja viikossa seitsemän päivää.
Ei saatana duuni. Mä unohdin kokonaan. Miten askel voi vielä heittää. No yks krapulakalja ja aski mynthonia. Pizzan jämät tossa jo söin.
Olen tässä nyt aistivissani ihan lievää itsensä pussiin puhumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös