Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 360 413
  • 66 898

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä te oikein vittuilette häh. Joo täällä sängyssä pötköttelen tyttöjen pikkarit jalassa ja juon vodkaa.
Emme me vittuile. Päin vastoin, mehän tässä ilmaisemme miten suuresti arvostamme kielellistä lahjakkuutta ja boheemia elämäntyyliä. Enemmänkin kohteliaisuus kuin mitään vittuilua, tai toki siis vittuillaan mutta hyvähenkisesti... olispa vodkaa.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Morjensta palstalaiset, tästä se sitten lähtee! Ensimmäinen viesti tälle foorumille, vaikka kirjoitusoikeudet onkin ollut jo pitkän tovin. Ajattelin toivottaa kaikille palstalaisille erittäin hyvää joulunodotusta!

Toivotuksille on varmasti oma osionsakin, mutta tätä osiota todennäköisesti lukee melko moni, niin ajattelin tänne kirjoitella.

Ps. Toivottavasti tulevaisuudessa on aikaa kirjoitella tänne enemmänkin, koska pelkästään juttujen lukeminen on saanut monesti hymyn huulille... :)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Morjensta palstalaiset, tästä se sitten lähtee! Ensimmäinen viesti tälle foorumille, vaikka kirjoitusoikeudet onkin ollut jo pitkän tovin. Ajattelin toivottaa kaikille palstalaisille erittäin hyvää joulunodotusta!

Toivotuksille on varmasti oma osionsakin, mutta tätä osiota todennäköisesti lukee melko moni, niin ajattelin tänne kirjoitella.

Ps. Toivottavasti tulevaisuudessa on aikaa kirjoitella tänne enemmänkin, koska pelkästään juttujen lukeminen on saanut monesti hymyn huulille... :)


Näin sitä kirjoitetaan asiallinen aloitusviesti, eikä mitään asiattomuuksia, mihin valitettavan monet ovat langenneet. Huono sitä on lähteä palstauralle huonon aloitusviestin kanssa, en nyt viitsi mainita nimiä, kun niin herkästi hermostutaankin. Eiköhän jokainen tiedä keistä on puhe.

Kattelen tässä Kumman kaata, aikamoinen kusinaama toi yksi sivuhenkilö, tosin valaistus saattaa vaikuttaa. Kusinaama on hieno kuvaus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@Turha Kaukalo Sulla on todistustaakka. Kuka muka on kirjoittanut epäasiallisesti, en muista.

Viini oli hyvää, olut oli hyvää ja vaimokin näyttää suht lupaavalta. Aamuvuoroon pitäisi kuitenkin mennä joten jostain on karsittava. Vitsiketju on muuten ollut viime aikoina hyvä.
No miten kävi? Jäikö olut, viini vai vaimo hankeen?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Onko taas vodkapäissään lähtenyt kaikille vähänkään tutuille naisille härskit ehdotukset. Voi luoja.

Joo että peppureikä-Pete tässä taas morjesta. Ei mulla muuta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
http://yle.fi/uutiset/3-9358483

TosiTV itänaapurin tapaan. On kyllä niin rys.... anteeksi venäläistä toimintaa. Tämähän on jo ihan oikean elämän nälkäpeliä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäistä kertaa ikinä pistin kahdet pitkät kalsarit jalkaan, vaikka ei tuolla ole edes kylmä. Hieman täällä junassa kyllä munat kiehuu, mutta onneksi oon kännissä niin ei haittaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ensimmäistä kertaa ikinä pistin kahdet pitkät kalsarit jalkaan, vaikka ei tuolla ole edes kylmä. Hieman täällä junassa kyllä munat kiehuu, mutta onneksi oon kännissä niin ei haittaa.
Kai sä muistit laittaa myös päälihousut, vai aloitko pissikseksi?
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harmikseni huomasin, että yksi kirjoituskielto oli loppunut. Olipa tässä pieni hetki, kun puuttui ne turhuudet eri ketjuista, siihen tilanteeseen ehti jo tottua...
Lainaan itseäni lokakuun lopulta. Hyväksi muuttunut tilanne on näköjään taas pääsyt huononemaan. Ehkä tässä silti on vielä toivoa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä käytän sitä sinistä, laktoositonta. Pelottaa ajatellakin miten teillä nousee kusi päähän jos Gardenin saatte pystyyn. Nytkin jo kiehuu yli. Mä oon sentään pysynyt nöyränä. Vaikka paras olenkin.

Kommunistit ja muut kateelliset on olleet estämässä Gardenia, mutta eiköhän se vielä tehdä, ollaan sovittu asia niin. Toivon että Gardenissa puhutaan pelkästään ruotsia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ootteko nähnyt sen Lordi-dokumentin, missä hra Lordi "ojentaa" uutta rumpalia, joka heitti kapulat yleisölle ja muutenkin oli ihan ei-mieleinen. Se oli hauska kohta. Oikeestaan tää kuuluis junttiketjuun mutta en kyllä vaihda.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Lupasin olla kirjoittamatta kännissä ja niin olenkin. Mutta tämän kirjoitan. En todellakaan ole missään facebookissa tai twittwrissä. Te olette minun somemaailmani ja rakastan teitä kaikkia. Rakkaudella attendo. Oikeesti ootte ihania ihmisiä kaikki. Niin myötä kuin vastamäessä. Peace and love. Ton heitin taas englanniksi jotta luulette mun olevan kansainvälinen vaikka en oo. Juntti oon. Mutta ei se mitään. Ja kiltti olen myös. Voikaa hyvin kaikki.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
https://www.youtube.com/watch?v=eFgeeScg4M4

Ladan käynnistelyä kovilla pakkasilla. On nuo aika vehkeitä.

Minkähän takia tuo pumppaili kaasua, vaikka ryyppy oli päällä, ainakaan oma ensi autoani (Mini 1000 vm-74) ei saanut alkaan pumppaan ja iloisemmin se lähti 30 asteen pakkasessakin, eri asia sitten oli että,aukeniko ikkunat ollenkaan, kun eihän tuo mihinkään lämmennyt
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkähän takia tuo pumppaili kaasua, vaikka ryyppy oli päällä, ainakaan oma ensi autoani (Mini 1000 vm-74) ei saanut alkaan pumppaan ja iloisemmin se lähti 30 asteen pakkasessakin, eri asia sitten oli että,aukeniko ikkunat ollenkaan, kun eihän tuo mihinkään lämmennyt

En tiedä autoista tuon taivaallista enkä ole niistä kiinnostunut, mutta pitihän sellainen pienenä olla. Talbot lähti aina käyntiin missä pakkasessa tahansa ja esimerkiksi intissä kiinniolon jälkeen pari viikkoa seisottuaan.

Toki ryyppy oli, mutta mielestäni piti juurikin silti vähän kaasuakin pumppailla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mukavaa kun HOAS tarjoaa asuntoa juuri nyt. 21.12. on toimitettava, vuokrasopimus allekirjoitettuna, kuitti vakuusmaksusta ja opiskelutodistus. Tässähän on runsaasti aikaa hankkia nämä kaikki asiat ja toimittaa postissa. Eikun ei varmaan kerkeä. No sähköpostilla... eikun eihän mulla ole skanneria. Pitänee mennä kirjastoon. Ei mene vitutusketjuun kun on kuitenkin oma kämppä ensi vuoden alusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paraikaa Kinopalatsissa pyöris joku teatterijuttu Lontoosta ja mullakin oli lippu sinne, mutta miten sitä tällaisessa krapulassa pystyy. Ovella kävin kääntymässä ja mummoja oli tupa täynnä. Tuskahiki valui ja askel nyki. Muutama kalja olis pitänyt vetästä, mutta viime tingassa ei kiireellä viitsinyt täyttää mahaa nesteellä.

Siis miten se viikonloppuna lähti taas noin käsistä. Lauantain Tampereen reissukin on niin hämärää. Tulomatkasta ei pienintäkään muistikuvaa.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Mukavaa kun HOAS tarjoaa asuntoa juuri nyt. 21.12. on toimitettava, vuokrasopimus allekirjoitettuna, kuitti vakuusmaksusta ja opiskelutodistus. Tässähän on runsaasti aikaa hankkia nämä kaikki asiat ja toimittaa postissa. Eikun ei varmaan kerkeä. No sähköpostilla... eikun eihän mulla ole skanneria. Pitänee mennä kirjastoon. Ei mene vitutusketjuun kun on kuitenkin oma kämppä ensi vuoden alusta.

Ota tarvittavista dokumenteista kameralla kuva ja lähetä ne liitetiedostona HOASille. Luulisi kelpaavan, kun kerran kelpaa esim. ammattiliitoille ja työttömyyskassoillekin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jouluradiokanavia ilmestynyt kaapelitelevision tarjontaan. Miellyttävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös