Köyhää. Mystery Trainissa oli 16 vaunua. Tosin äsken biisin sanoja tavaillessani muistelin, että Folsom Prison Bluesin junassa olisi ollut 16 vaunua, mutta meni biisit iloisesti sekaisin.Tänään ei ilmeisestikään tapahtunut Suomessa muuta uutisoimisen arvoista kuin myöhässä ollut juna, jossa oli 15 vaunua.
Joo paketin pekonia ostin joulukinkuksi. Toi on paljon parempaakin.
Mä en ymmärrä miten ne jotkut jaksaa ravata parikymmentä kertaa päivässä esimerkiksi jääkaapilla, ja sitä paitsi silloin se kalja on ihan liian kylmääkin. Joo yleensä aina reppu tai kassi tässä sängyn vieressä ja tyhjät heittelee tonne lattialle.
En kait mä mäkkäri-ihmisenä ruuanlaitosta mitään ymmärrä eikä toi oikeastaan edes ole mitään varsinaista pekonia vaan S-ketjun Kotimaista Porsaan kylkiviipaleet ja päiväyksen takia vielä alennustarralla varustettuna. Pannulle mätkäisen huomenna ja tungen lärviin. Tai sitten syön Treffipubissa.Miten aiot laittaa sen? Siis mahdollisimman paljon säätämistä, sinappi-korianteri-balsamico-sahramihuntua ylle?
Eihän sitä nyt voi jouluna raakana paistaa.
Tässä olisi ainesta ihan omalle ketjulle asian selvittämiseksi. Minulla on kavereita mitkä sekoavat päästään, jos oluttölkkiä ei saa jääkaapista. Riippuu jääkaapin asetuksista, mutta sieltä otettu on juurikin usein aivan liian kylmää muutenkin.
Kummalliseksi on nykyihmisen vaatimukset menneet. Minulla on aina kassi vierelläni olen sitten makuu- tai olohuoneessa tai keittiössä missä se jääkaappi muuten on.
En kait mä mäkkäri-ihmisenä ruuanlaitosta mitään ymmärrä eikä toi oikeastaan edes ole mitään varsinaista pekonia vaan S-ketjun Kotimaista Porsaan kylkiviipaleet ja päiväyksen takia vielä alennustarralla varustettuna. Pannulle mätkäisen huomenna ja tungen lärviin. Tai sitten syön Treffipubissa.
Pubin kokki lasketaan lähimmäiseksi.
...
Ja sitä paitsi lähellä olevasta räkälästä saa paljon halvemman tuopin ja kaiken huippuna viiskymppiset akat lähtee mukaan panemaan, tai no totta puhuen rehellisesti sanottuna näkemään kun sulla ei seiso ja löysä veijari on haitarilla kun epätoivoisesti yrität tunkea ineen. Mitä sitten häh?
Baarin joulu, joululaiset asiakkaat oikeastaan, on pirun rasittava kokemus. Mukavampi on pysyä kaukana eli kotona lauluja kuunnellen.
Miksi miehet ottavat lakin päästä Maammelaulun aikana, mutta naiset eivät? Tasa-arvo, missä pelaa.
Miksi miehet ottavat lakin päästä Maammelaulun aikana, mutta naiset eivät? Tasa-arvo, missä pelaa.
Kirjoita meille jouluinen runo.Mitä nyt pitää tehdä tai voittaako jotain?