Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 139
  • 68 358

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei varsinaisesti yllättäisi, jos joskus kesällä keikkareissulta kotiin mennessä tajuaisi, että taisi muuten se keväinen kastelukerta jäädä väliin.

Se tunne kun saavut kesällä keikkareissulta, hyräilet okei huudat niin että naapurit herää YOU COULD BE MINE ja muistat:

vittu, ne kaktukset.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suhteeni kasveihin ei ole intohimoinen. No yks kaunis päivä metsässä kerta kielon päälle, mutta sitä ei lasketa. Sen sijaan omistan intohimoisen suhteen kaljaan. Sen suhteen laittoi alulle alkusyksyn Berliinin reissu. Lonkeroa sieltä ei saanut ja olut oli halpaa. Siinä sitä syttyi lomaromanssi oluen kanssa ja harrastettiin yhdessä villejä juttuja. Tämä suhde kesti myös Suomessakin ja jouduin jättämään lonkeron kakkosvaihtoehdoksi. Ihan hyvin se onneksi otti tuon asian.
Tämä lomaromanssi on kyllä itsekin tullut koettua. Tai no... lomaromanssi ja lomaromanssi, alunperinhän se alkoi teinivuosina Olvilla (tai Koffilla.. tai Karhulla.. tai Karjalalla, mikä merkki nyt aina välillä osuikaan kohdalle). Välillä tosin on tullut petettyä moista lonkeron kanssa, etenkin original long drink on onnistunut aika usein viettelemään itsensä luo, välillä tosin naamioituneena limenvihreään, ettei vaan alkuperäisväri paljastuisi.

Silti olen aina häntä koipien välissä palannut takaisin oluen luokse.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yle Teemalla lähti juuri pyörimään Tolonen-dokumentti.
Tolonen on suomalainen Kitaristi, nuoremmille tiedoksi.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tänään ei ilmeisestikään tapahtunut Suomessa muuta uutisoimisen arvoista kuin myöhässä ollut juna, jossa oli 15 vaunua.

En tiedä, onko se ensisijaisesti hyvä vai pelottava asia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaa kertaa pitkään aikaan jätin kaljapäkin keittiöön ja on kyllä tylsää vähän väliä hakea uutta. Tai noin muuten on kiva käppäillä, mutta tässä laiskanlinnassa kun pötköttelee niin ei millään jaksaisi ja varsinkin kun on kaljaa juonut. Mä en ymmärrä miten ne jotkut jaksaa ravata parikymmentä kertaa päivässä esimerkiksi jääkaapilla, ja sitä paitsi silloin se kalja on ihan liian kylmääkin. Joo yleensä aina reppu tai kassi tässä sängyn vieressä ja tyhjät heittelee tonne lattialle. Vessassa tarvii harvoin käydä kun joka päivä dokaa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ei ilmeisestikään tapahtunut Suomessa muuta uutisoimisen arvoista kuin myöhässä ollut juna, jossa oli 15 vaunua.
Köyhää. Mystery Trainissa oli 16 vaunua. Tosin äsken biisin sanoja tavaillessani muistelin, että Folsom Prison Bluesin junassa olisi ollut 16 vaunua, mutta meni biisit iloisesti sekaisin.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo paketin pekonia ostin joulukinkuksi. Toi on paljon parempaakin.

Miten aiot laittaa sen? Siis mahdollisimman paljon säätämistä, sinappi-korianteri-balsamico-sahramihuntua ylle?
Eihän sitä nyt voi jouluna raakana paistaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä en ymmärrä miten ne jotkut jaksaa ravata parikymmentä kertaa päivässä esimerkiksi jääkaapilla, ja sitä paitsi silloin se kalja on ihan liian kylmääkin. Joo yleensä aina reppu tai kassi tässä sängyn vieressä ja tyhjät heittelee tonne lattialle.

Tässä olisi ainesta ihan omalle ketjulle asian selvittämiseksi. Minulla on kavereita mitkä sekoavat päästään, jos oluttölkkiä ei saa jääkaapista. Riippuu jääkaapin asetuksista, mutta sieltä otettu on juurikin usein aivan liian kylmää muutenkin.

Kummalliseksi on nykyihmisen vaatimukset menneet. Minulla on aina kassi vierelläni olen sitten makuu- tai olohuoneessa tai keittiössä missä se jääkaappi muuten on.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten aiot laittaa sen? Siis mahdollisimman paljon säätämistä, sinappi-korianteri-balsamico-sahramihuntua ylle?
Eihän sitä nyt voi jouluna raakana paistaa.
En kait mä mäkkäri-ihmisenä ruuanlaitosta mitään ymmärrä eikä toi oikeastaan edes ole mitään varsinaista pekonia vaan S-ketjun Kotimaista Porsaan kylkiviipaleet ja päiväyksen takia vielä alennustarralla varustettuna. Pannulle mätkäisen huomenna ja tungen lärviin. Tai sitten syön Treffipubissa.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä olisi ainesta ihan omalle ketjulle asian selvittämiseksi. Minulla on kavereita mitkä sekoavat päästään, jos oluttölkkiä ei saa jääkaapista. Riippuu jääkaapin asetuksista, mutta sieltä otettu on juurikin usein aivan liian kylmää muutenkin.

Kummalliseksi on nykyihmisen vaatimukset menneet. Minulla on aina kassi vierelläni olen sitten makuu- tai olohuoneessa tai keittiössä missä se jääkaappi muuten on.

Jääkaapista oluen hakijat ovat liikunnasta innostuneita, terveen elämäntavan vaalijoita. Sinä et ilmeisesti ole, vaan laiska, mukavuudenhaluinen ajattelija.
Sietäisi sinun hävetä suomalaisuutenasi olemista. Suurin osa kansasta häpeää Sinua!

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
En kait mä mäkkäri-ihmisenä ruuanlaitosta mitään ymmärrä eikä toi oikeastaan edes ole mitään varsinaista pekonia vaan S-ketjun Kotimaista Porsaan kylkiviipaleet ja päiväyksen takia vielä alennustarralla varustettuna. Pannulle mätkäisen huomenna ja tungen lärviin. Tai sitten syön Treffipubissa.

Hetkinen. Aiotko vähentää olu..kaloripitoisia juomista aattona ettet pääse lihomaan? Tiesitkö että epäterveellistä syödä rasvasia ruokia. Muutenkin nestemäisestä ravinnosta elimistö tykkää enemmän kun siitä on niin helppo liuottaa tarpeellisia ainesosia kroppaan.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
@petter päiväykset on vedetty lälläritoleransseilla. Tietysti paras ratkaisu on mikäli Treffipubissa laittavat kylkiviipaleesi nautinnolliseksi Jouluateriaksi josta riittää lähimmäisellekin. Pubin kokki lasketaan lähimmäiseksi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä kun siellä pubissa on niiden omat safkat ja hyvät sellaiset. Kaljaa yleensä kyllä vaan juon tai no nykyään siellä harvemmin käyn kun hipsterit katselee paheksuen että mikä doku toi oikein on kun vaan kaljaa syö. No se on ihan meitsi vaan.

Ja sitä paitsi lähellä olevasta räkälästä saa paljon halvemman tuopin ja kaiken huippuna viiskymppiset akat lähtee mukaan panemaan, tai no totta puhuen rehellisesti sanottuna näkemään kun sulla ei seiso ja löysä veijari on haitarilla kun epätoivoisesti yrität tunkea ineen. Mitä sitten häh?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pubin kokki lasketaan lähimmäiseksi.

Tietenkin lasketaan. Nyt jo vuosien takaiseen avioerooni oli muitakin syitä, mutta kyllähän vaimo ihmetteli, kun tuli kokkia moikattua kaupungilla.

- Moi
- Moi

Alkuun ihan ystävällisesti kysymys kuka tuo oli. Kerrottuani hänen olevan tuon paikallisen kokki alkoi sekoilu. "Siis mitä, tunnetsä noin hyvin jonkun räkälän työntekijät."

En nyt heti keksi pitäisikö vuosia jatkuneen asiakassuhteen aikana olla tuntematta työntekijöitä, mitä on noin viisi, vaikka oltiinkin vapaalla juuri sinä päivänä.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
Ja sitä paitsi lähellä olevasta räkälästä saa paljon halvemman tuopin ja kaiken huippuna viiskymppiset akat lähtee mukaan panemaan, tai no totta puhuen rehellisesti sanottuna näkemään kun sulla ei seiso ja löysä veijari on haitarilla kun epätoivoisesti yrität tunkea ineen. Mitä sitten häh?

Viisikymppiset naiset voivat olla ihastuttavan sinuja oman naiseutensa kanssa, mutta tuo paneminen/löysä heijarivaijeri homma on kieltämättä kiusallista. Minä haluan kapakassa keskustella henkevyyksistä ja sitten valomerkin tyrmätessä upeen älyllisen finaalini, niin tottakai ehdotan ehdotan funtsausjatkoja pesässäni. Ja sitten ilmenee, että nainen ei välitäkään kauniista silmistäni ja korkeakoulu-uudistusvisioistani vaan haluaa vain nolata miehisyyteni. Baarin joulu, joululaiset asiakkaat oikeastaan, on pirun rasittava kokemus. Mukavampi on pysyä kaukana eli kotona lauluja kuunnellen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Baarin joulu, joululaiset asiakkaat oikeastaan, on pirun rasittava kokemus. Mukavampi on pysyä kaukana eli kotona lauluja kuunnellen.

Helsinkiläinen lähiö tuossa eräitä vuosia sitten, jouluaatto, kello jotain ehkä 15.00. Mukavaa menoa siinä ja juttelin 52-vuotiaan umpisekaisin olevan rouvan kanssa. Tuli erittäin selväksi, että panohommia olisi nyt, mutta kieltäydyin kohteliaasti kertoen lähteväni jouluaterialle, mikä oli tottakin.

Hän oli kovin ymmärtäväinen, mutta aneliaasti kyseli oletko tulossa vielä illalla takaisin.

En ollut. Miten tyhmä ihminen voi olla, olisin saanut.

Ralph

Jäsen
Miksi miehet ottavat lakin päästä Maammelaulun aikana, mutta naiset eivät? Tasa-arvo, missä pelaa.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Fazer ei tänäkään vuonna sitten palauttanut piparkakkusuklaata kauppoihin. Pitäkää tunkkinne ja kyllä joulumieleni on nyt mennyt.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi miehet ottavat lakin päästä Maammelaulun aikana, mutta naiset eivät? Tasa-arvo, missä pelaa.

Juuri tätä mietin äsken. Tulkaa joku nyt oikeasti kertomaan syy eikä mitään no mutku mutku aina on tehty niin. Varmasti onkin, mutta miksi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Periaatteessa otin vähän tyhmän riskin, kun laitoin mantelin puuroon, vaikka olen ainoa syöjä. No, se tuli sitten minun lautaselleni.

Mitä nyt pitää tehdä tai voittaako jotain? Ala-asteella joutui laulamaan keittiöhenkilökunnalle. Se oli tuskallista kiusaamista ja on saanut minut varomaan manteleita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy