Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 609 731
  • 68 236

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuo-on-sääntöjen-vastaista-käytöstä-STOP-saat-187540-kuukautta-pelikieltoa-STOP-ellet-ole-Klose16-STOP-sitten-et-saa-mitään-STOP-STOP-PTOS-OTSP-SPOTPSOTPOSOPSTOOSPTSPSTOSPOT.

mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.

ISI!!! Vähänkö sulla on pölvästi kakara, kyllä hävettäis olla tommosen faija!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tommosesta maksoin ruokot.

Käypä avaa ketju Astia, joka avautui minulle ja laita sinne tuhkauurnien kuvia. Tajusitko vitsiä? Se meinas että aion polttomurhata sinut ja sitten sinun tuhkasi laitetaan tuhkauurnaan, ni ne on sit kato niitä astioita jotka avautuu sinulle. Koska tuhkauurna on astia. Meillä on astiakaapissa lautasia, syviä lautasia, soppakulhoja ja sitten tuhkauurnia. Niistä on hyvä tarjoilla kananmunia, mulla on semmonen reseptikin, siinä rikotaan 19 kananmunaa tuhkauurnaan, sit tuhkauurna laitetaan kananmunat sisällään mikroon tunniksi, ja sitten annos on valmis. Kutsun annosta nimellä Tuhkamunat.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Isinsä poika se on! Uhkailee ja diggaa munasta.

Mut en mä voi avata ketjua, kun mulla on permanenttinen ketjunavauskielto!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Isinsä poika se on! Uhkailee ja diggaa munasta.

Mut en mä voi avata ketjua, kun mulla on permanenttinen ketjunavauskielto!

Kukas sun vetoketjun sit avaa ku käyt vaikkapa kusella? Kusetko aina housuun vai? HAHAHAHHAA, EEPPINEN PALO!!!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja pikkuveikka unohdettu! Maksoin juuri itselleni 20 senttiä että kerroin kuka olen ja sitten lähetin mopojengin perääni. Tosi kivalta tuntui, mutta olen perseestäni sen verran kovanahkainen ettei tunnu missään.
Tästä herää vain kysymys, että siis millaisen mopojengin sä oot perääsi lähettänyt, kun kerran vaatii perseen kestävyyttä tämä?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semmonen, joka ei myy huumeita päiväkotilapsille.
No tämä selventää, minä jo ajattelin jotain muistisairaiden vanhusten mopokerhoa, missä arvottais joka aamu, että kellä oli minkäkin värinen pyörä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Kaaleppi, minkä värinen pyörä mulla oli?"
"Torstai."
"Mitä?"
"Kuka sä oot?"
"Mediumina, kiitos."
"Missä minä olen?"
"Mikä 800 euroa?"

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletko FASlapsen isi? Minä olen.

Pojasta (?) tuli vajakki, no, ei isikään ihan terävimpiä inkkareita laaksossa oo.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään muuten söin ensimmäistä kertaa varmaan 20 vuoteen jouluruokia ja ne ei maistunut ollenkaan niin paskoille mitä mä muistelin. Ei ne nyt kuitenkaan niin hyviä ollut että joka joulu viitsisi syödä. Tai no miksi sitä pitäiskään kun muistaa miltä ne maistui.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin. Palsta on vajonut Suomi24-tasolle.

Olet oikeassa. Yritetäänpä nostaa se nyt takaisin normaalille tasolleen:

Nobelaner, salakuvattuja tyttöjen pyllyjä, en tajuu normaaleja ihmisiä, kaljaa, krapula, miks ihmisillä on terve maksa, mitä järkee, repullinen, nynnyt.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei helkkari kyllä taas kun avaa hesarin nettilehden etusivun niin saa melkein etsimällä etsiä, että löytää jotain muuta kuin kurjuutta, ongelmia, sotaa, politiikkaa ja muuta murhetta. Monelle ihmiselle tekis varmaan aika hyvää jos eivät lukisi mediaa niin paljoa.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olet oikeassa... nynnyt.

HOX! Tässä vaiheessa haluaisin jäsen FASlapsen kiinnittävän huomioita toimenpidejärjestykseen: herääminen suihkusta, Nobelaner, kuvia tyttöjen aromaattisista perärei’istä, Nobelaner, tumppu, Nobelaner, työterveysasema, pussikaljapussi, ohimenevät maalaiset, Nobelaner, ohimenevät tyttöpyllyt, tumppu, Nobelaner, paleltuneet tahmaiset sormet, Nobelaner, nukahtaminen suihkuun.

Eiväthän nuo yksinkertaisesti voi onnistua ilman suunnitelmallisuutta?! Ja ”Hoplaa” olemme näin jälleen ohittaneet FutisForumin älyllisillä pohdinnoillamme!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOX! Tässä vaiheessa haluaisin jäsen FASlapsen kiinnittävän huomioita toimenpidejärjestykseen: herääminen suihkusta, Nobelaner, kuvia tyttöjen aromaattisista perärei’istä, Nobelaner, tumppu, Nobelaner, työterveysasema, pussikaljapussi, ohimenevät maalaiset, Nobelaner, ohimenevät tyttöpyllyt, tumppu, Nobelaner, paleltuneet tahmaiset sormet, Nobelaner, nukahtaminen suihkuun.

Eiväthän nuo yksinkertaisesti voi onnistua ilman suunnitelmallisuutta?! Ja ”Hoplaa” olemme näin jälleen ohittaneet FutisForumin älyllisillä pohdinnoillamme!
Sä unohdit että välillä piti käydä myös Tallinnassa parturissa ja huorissa, sekä illalla oli ilmaiskeikka, mihin voitti liput jostain radiovisasta. Jotkut vaan osaa elää enemmän, kuin ainakin allekirjoittanut.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pälä pälä... mä en oo vissiin koskaan juonut Nobelaneria, onko se minkämakuista? Vai onko se sitä hirveetä sinisen purkin kusta?

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Sä unohdit että välillä piti käydä myös Tallinnassa parturissa ja huorissa, sekä illalla oli ilmaiskeikka, mihin voitti liput jostain radiovisasta. Jotkut vaan osaa elää enemmän, kuin ainakin allekirjoittanut.

Varmaan ennen sitä keikkaa ois kuitenki hyvä käydä Mäkissä syömässä. Hesessä käy vaan läskejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy