mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.
ISI!!! Vähänkö sulla on pölvästi kakara, kyllä hävettäis olla tommosen faija!
mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.
ISI!!! Vähänkö sulla on pölvästi kakara, kyllä hävettäis olla tommosen faija!
Ja tommosesta maksoin ruokot.
Isinsä poika se on! Uhkailee ja diggaa munasta.
Mut en mä voi avata ketjua, kun mulla on permanenttinen ketjunavauskielto!
Tästä herää vain kysymys, että siis millaisen mopojengin sä oot perääsi lähettänyt, kun kerran vaatii perseen kestävyyttä tämä?Ja pikkuveikka unohdettu! Maksoin juuri itselleni 20 senttiä että kerroin kuka olen ja sitten lähetin mopojengin perääni. Tosi kivalta tuntui, mutta olen perseestäni sen verran kovanahkainen ettei tunnu missään.
Kukas sun vetoketjun sit avaa ku käyt vaikkapa kusella? Kusetko aina housuun vai? HAHAHAHHAA, EEPPINEN PALO!!!
Tästä herää vain kysymys, että siis millaisen mopojengin sä oot perääsi lähettänyt, kun kerran vaatii perseen kestävyyttä tämä?
Vielä kun tietäisi millainen on epänormaali mopojengi.Semmosen normaalin.
Vielä kun tietäisi millainen on epänormaali mopojengi.
No tämä selventää, minä jo ajattelin jotain muistisairaiden vanhusten mopokerhoa, missä arvottais joka aamu, että kellä oli minkäkin värinen pyörä.Semmonen, joka ei myy huumeita päiväkotilapsille.
Ei kukaan, sillä tämäkin kaveri soittaa Metallican läpi neljässä minuutissa. He he he.KUKA SOITTAA KAIKKI MTALLICAH LÄPI 3MIN, siitä seuraava.
No niin. Palsta on vajonut Suomi24-tasolle.
Olet oikeassa... nynnyt.
Sä unohdit että välillä piti käydä myös Tallinnassa parturissa ja huorissa, sekä illalla oli ilmaiskeikka, mihin voitti liput jostain radiovisasta. Jotkut vaan osaa elää enemmän, kuin ainakin allekirjoittanut.HOX! Tässä vaiheessa haluaisin jäsen FASlapsen kiinnittävän huomioita toimenpidejärjestykseen: herääminen suihkusta, Nobelaner, kuvia tyttöjen aromaattisista perärei’istä, Nobelaner, tumppu, Nobelaner, työterveysasema, pussikaljapussi, ohimenevät maalaiset, Nobelaner, ohimenevät tyttöpyllyt, tumppu, Nobelaner, paleltuneet tahmaiset sormet, Nobelaner, nukahtaminen suihkuun.
Eiväthän nuo yksinkertaisesti voi onnistua ilman suunnitelmallisuutta?! Ja ”Hoplaa” olemme näin jälleen ohittaneet FutisForumin älyllisillä pohdinnoillamme!
Sä unohdit että välillä piti käydä myös Tallinnassa parturissa ja huorissa, sekä illalla oli ilmaiskeikka, mihin voitti liput jostain radiovisasta. Jotkut vaan osaa elää enemmän, kuin ainakin allekirjoittanut.