Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 317
  • 66 813

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
James Blunttia vai Ed Sheerania? Varmaan jo odottelitkin siellä koska tulin tämän jo ennakkoon tietämäsi viestin kirjoittamaan.
En kuuntele kuin akkojen ja MIESTEN musiikkia, enkä tuommoisia homoja. Ed Sheeranista en ole koskaan edes kuullut ja tuolta toiselta en tiedä yhtään biisiä, koska en ole HOMO.

No nyt kuuntelen Nancy Sinatraa. Varmaan joku Al Bundyn lempibiisi tämä.

PS. Tiedän kyllä, että tällä palstalla pitäisi sanoa kuuntelevansa jotain kirkonpolttoheviä.

PPS. Onnittelen itseäni ja FASlapsea. Meillä molemmilla tuli 13.12. täyteen 9 vuotta tällä palstalla. Ensi vuonna isot bileet, paljon viinaa ja vammaisia!
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Joka ainoa vuosi sen joulusiivouksen aloittaminen siirtyy ja siirtyy. Siirtymisten mukana kasvaa ketutus jo valmiiksi. Nyt kun tässä on päivän huhkinut kuin heikkopäinen ja kämppä on tiptop? Ei tästä sen parempi mieli tullut, sillä nyt jokaisen pienenkin tahran tai roskan näkeminen jurpii.

Niin, asioilla on puolensa.

Tässä kyllä hoituu nyt 2 kärpästä yhdellä kertaa, kun vaimo alkaa taas siivota kämppää jouluvieraita varten. Itse pystyy keskittymään sen sijaan tärkeisiin juttuihin ja vaimokin saa ilmaista liikuntaa. Plus kämppä jatkuu siistinä, vaikka siistihän se on jatkuvasti kun aasiatar ns. vallan kahvassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En kuuntele kuin akkojen ja MIESTEN musiikkia, enkä tuommoisia homoja. Ed Sheeranista en ole koskaan edes kuullut ja tuolta toiselta en tiedä yhtään biisiä, koska en ole HOMO.

No nyt kuuntelen Nancy Sinatraa. Varmaan joku Al Bundyn lempibiisi tämä.

PS. Tiedän kyllä, että tällä palstalla pitäisi sanoa kuuntelevansa jotain kirkonpolttoheviä.

PPS. Onnittelen itseäni ja FASlapsea. Meillä molemmilla tuli 13.12. täyteen 9 vuotta tällä palstalla. Ensi vuonna isot bileet, paljon viinaa ja vammaisia!

Nevahöörd joku Nancy Sinatra. Niin on kyllä Ed Sheerankin, tai oli ennen ku kuulin sen nimen X Factorissa jossa Homo-Matt lauloi tän homon homoilulaulun ja sit se voitti sen suomalaisen lesbon tai bi-seksuaali vai mikä Jorma Uotinen se olikaan.

Mä ihmettelen että Moderaattorit ei oo vieläkään tajunneet että FASlapsi ja Käyttäjänimetön on saman henkilön kaksi sivupersoonaa. Vinkkejä ollaan kuitenkin annettu. Yhden sivupersoonan ne sentään poistivat, kukas se meistä olikaan, TomiP tais olla. Muista sivupersoonistani Klose16 ja Moderaattorit vielä saavat nekin jatkaa, mutta niiden yhtäläisyydet ollaankin pidetty visusti salassa, vai mitä? Joo. Niin just. No ei todellakaan. Usutan palkkamurhaajat kimppuunne. Saatte kaikki bannia!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mä ihmettelen että Moderaattorit ei oo vieläkään tajunneet että FASlapsi ja Käyttäjänimetön on saman henkilön kaksi sivupersoonaa. Vinkkejä ollaan kuitenkin annettu. Yhden sivupersoonan ne sentään poistivat, kukas se meistä olikaan, TomiP tais olla. Muista sivupersoonistani Klose16 ja Moderaattorit vielä saavat nekin jatkaa, mutta niiden yhtäläisyydet ollaankin pidetty visusti salassa, vai mitä? Joo. Niin just. No ei todellakaan. Usutan palkkamurhaajat kimppuunne. Saatte kaikki bannia!
Minulta voi yyveellä kysyä keitä ovat FASlapsi, Käyttäjänimetön, TomiP, Klose16 ja Moderaattorit, tunnen kaikki. Maksua vastaan toki, 0,50€/nimi, tiedän että se on kallista mutta tiedolla on hintansa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulta voi yyveellä kysyä keitä ovat FASlapsi, Käyttäjänimetön, TomiP, Klose16 ja Moderaattorit, tunnen kaikki. Maksua vastaan toki, 0,50€/nimi, tiedän että se on kallista mutta tiedolla on hintansa.

Voiks maksaa osamaksulla? Jos ei voi, lähetän moottoripyöräjengin kimppuusi ja annan sinulle kuukauden pelikieltoa, ja sitten teen jotain mitä TomiP:llä oli tapana tehdä, en enää muista mitä se teki mutta koska nyt se jostain mieleni sopukoista arpoutui tohon edelliseen viestiini niin pakko on yrittää venyttää vitsiä pidemmälle vaikken osaakaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulta voi yyveellä kysyä keitä ovat FASlapsi, Käyttäjänimetön, TomiP, Klose16 ja Moderaattorit, tunnen kaikki. Maksua vastaan toki, 0,50€/nimi, tiedän että se on kallista mutta tiedolla on hintansa.

Saat kympin jos kerrot tässä ketjussa kuka on Moderaattorit.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voiks maksaa osamaksulla? Jos ei voi, lähetän moottoripyöräjengin kimppuusi ja annan sinulle kuukauden pelikieltoa, ja sitten teen jotain mitä TomiP:llä oli tapana tehdä, en enää muista mitä se teki mutta koska nyt se jostain mieleni sopukoista arpoutui tohon edelliseen viestiini niin pakko on yrittää venyttää vitsiä pidemmälle vaikken osaakaan.
Tottakai voi, olen sen verran hermostunut tuosta Murokansa MC uhkauksesta, hikeä pukkaa...

Saat kympin jos kerrot tässä ketjussa kuka on Moderaattorit.
Kokonaista kympin, sehän on vuoden palkka! Kerron ensin FASlapselle, voit sitten häneltä kysellä jos vaikka saisit ihan ilmaiseksi tiedon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja pikkuveikka unohdettu! Maksoin juuri itselleni 20 senttiä että kerroin kuka olen ja sitten lähetin mopojengin perääni. Tosi kivalta tuntui, mutta olen perseestäni sen verran kovanahkainen ettei tunnu missään.

Täytyy nyt lisätä, kun tuli mieleen, olen hidas: @Klose16 kun pääset sieltä kerhotiloista niin avaa ketju Aasia, joka avautui minulle.

@FASlapsi voi avata ketjun Aasi, joka avautui minulle. Minä avaisin, mutten voi koska olen sananvapauden uhri tai jonkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saat kympin jos kerrot tässä ketjussa kuka on Moderaattorit.

Tuo-on-sääntöjen-vastaista-käytöstä-STOP-saat-187540-kuukautta-pelikieltoa-STOP-ellet-ole-Klose16-STOP-sitten-et-saa-mitään-STOP-STOP-PTOS-OTSP-SPOTPSOTPOSOPSTOOSPTSPSTOSPOT.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuo-on-sääntöjen-vastaista-käytöstä-STOP-saat-187540-kuukautta-pelikieltoa-STOP-ellet-ole-Klose16-STOP-sitten-et-saa-mitään-STOP-STOP-PTOS-OTSP-SPOTPSOTPOSOPSTOOSPTSPSTOSPOT.

mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mitä se FASISTIlapsi yrittää vittuilla kun ei osaa. Muistan kyllä äitis, dokattiin, vähän häiritti se läskimaha rakkauden töitä, mutta ei paljon.

ISI!!! Vähänkö sulla on pölvästi kakara, kyllä hävettäis olla tommosen faija!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tommosesta maksoin ruokot.

Käypä avaa ketju Astia, joka avautui minulle ja laita sinne tuhkauurnien kuvia. Tajusitko vitsiä? Se meinas että aion polttomurhata sinut ja sitten sinun tuhkasi laitetaan tuhkauurnaan, ni ne on sit kato niitä astioita jotka avautuu sinulle. Koska tuhkauurna on astia. Meillä on astiakaapissa lautasia, syviä lautasia, soppakulhoja ja sitten tuhkauurnia. Niistä on hyvä tarjoilla kananmunia, mulla on semmonen reseptikin, siinä rikotaan 19 kananmunaa tuhkauurnaan, sit tuhkauurna laitetaan kananmunat sisällään mikroon tunniksi, ja sitten annos on valmis. Kutsun annosta nimellä Tuhkamunat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Isinsä poika se on! Uhkailee ja diggaa munasta.

Mut en mä voi avata ketjua, kun mulla on permanenttinen ketjunavauskielto!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Isinsä poika se on! Uhkailee ja diggaa munasta.

Mut en mä voi avata ketjua, kun mulla on permanenttinen ketjunavauskielto!

Kukas sun vetoketjun sit avaa ku käyt vaikkapa kusella? Kusetko aina housuun vai? HAHAHAHHAA, EEPPINEN PALO!!!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja pikkuveikka unohdettu! Maksoin juuri itselleni 20 senttiä että kerroin kuka olen ja sitten lähetin mopojengin perääni. Tosi kivalta tuntui, mutta olen perseestäni sen verran kovanahkainen ettei tunnu missään.
Tästä herää vain kysymys, että siis millaisen mopojengin sä oot perääsi lähettänyt, kun kerran vaatii perseen kestävyyttä tämä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Semmonen, joka ei myy huumeita päiväkotilapsille.
No tämä selventää, minä jo ajattelin jotain muistisairaiden vanhusten mopokerhoa, missä arvottais joka aamu, että kellä oli minkäkin värinen pyörä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Kaaleppi, minkä värinen pyörä mulla oli?"
"Torstai."
"Mitä?"
"Kuka sä oot?"
"Mediumina, kiitos."
"Missä minä olen?"
"Mikä 800 euroa?"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oletko FASlapsen isi? Minä olen.

Pojasta (?) tuli vajakki, no, ei isikään ihan terävimpiä inkkareita laaksossa oo.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään muuten söin ensimmäistä kertaa varmaan 20 vuoteen jouluruokia ja ne ei maistunut ollenkaan niin paskoille mitä mä muistelin. Ei ne nyt kuitenkaan niin hyviä ollut että joka joulu viitsisi syödä. Tai no miksi sitä pitäiskään kun muistaa miltä ne maistui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös