Aika harva muuten nyt 2000-luvulla haluaa olla herrasmies tai edes puhuu tuosta sanasta kun se on kokenut vähän inflaation. Joskus ennenhän herrasmies on ollut kohtelias ja vaikka mitä positiivista, mutta nykyään tasa-arvon aikaan monelle tulee mieleen joku tossun alla oleva vässykkä. Tai siis esimerkiksi jotain naiselle ovien aukaisemista ja muutakin sellaista jos miettii, millä mies alistuu naisen alapuolelle, palvelijan tasolle.Mukavaa olla huomaavainen herrasmies.
Nyt on hyvä fiilis. Tänään kävin ostamassa joululahjat, ne on nyt siis hankittu. Ja huomasinpa samalla ostaa vaimolle myös joulukukan. Mukavaa olla huomaavainen herrasmies. Hyasintti ja pipari tuoksuu......
Kukka jää hankkimatta, koska kissa söisi sen.
Niin. Auttaisiko jos ostaisit kissalle ruokaa? heh heh.
Oon mä sitäkin kokeillu. Mutta syö se silti kukat.
No sitten ei kannata niitä kukkia ostaa, mutta kokeile jatkossakin sitä ruuan antamista. Se on ihan hyvä tapa.
Kaktus, toki mielellään kukkiva sellainen, siitä voi ilahtua nainen ja kissa koittaa yleensä vain kerran sitä syömispuolta.Mulla on ostelu vielä vähän kesken. Kukka jää hankkimatta, koska kissa söisi sen.
Onko suunnitelmasi saanut vaikutteita kenties eräältä urheiluvaikuttaja-vedonlyöjäpersoonalta?Kaktus on hieno kasvi. Olen suunnitellut istuvani joskus sellaisen päälle ilman housuja.
Kyllähän netistä kaikennäköisiä vaikutteita imee itseensä.Onko suunnitelmasi saanut vaikutteita kenties eräältä urheiluvaikuttaja-vedonlyöjäpersoonalta?
Ja mä onnistuin tappaan kaks. Se on mielestäni jo kunnioitettava suoritus.Onko suunnitelmasi saanut vaikutteita kenties eräältä urheiluvaikuttaja-vedonlyöjäpersoonalta?
Kaktus on kyllä oikeesti niin perkeleen helppohoitoinen kasvi, on kyllä suunniteltu poikamiehille. Tai miehille ylipäänsä. Ei pahemmin kuolla kupsahtele vaikka et joka viikko viitsisi/muistaisi kastella. Ja elää pitkään.
Nössö. Siinähän ne sellaiset kasvit menee muiden mukana.Ja siis suhteeni kasveihin on varsin intohimoinen. Onhan täällä ollut paijattavana parhaimmillaan lähes sata kappaletta erinäisiä taimia ja täyskasvuisia kasveja asunnossa missä pinta-alaa ei ole nimeksikään ja kerroskin on kolmonen. Ja ennen kuin joku soittaa polliisit, niin ei sellasia kasveja.
Myönnän syyllisyyteni ja voin kertoa, että sellaisten höpöheinien viljelyn tekemättömyys taloudessa johtuu puhtaasti, tai no hyvin pitkälti siitä, että ko. aine ei minulle todellakaan sovi. Kun samaan aikaan väsyttää, oksettaa ja ei pysty silti nukkumaan, niin vaikutus ei ole kovin mielyttävä. Sen silti totean, että nykyinen lainsäädäntö on perseestä, vaikka itsellä ei olisi mitään halua ko. aineeseen enää ikinä koskea.Nössö. Siinähän ne sellaiset kasvit menee muiden mukana.
Suhteeni kasveihin ei ole intohimoinen. No yks kaunis päivä metsässä kerta kielon päälle, mutta sitä ei lasketa. Sen sijaan omistan intohimoisen suhteen kaljaan. Sen suhteen laittoi alulle alkusyksyn Berliinin reissu. Lonkeroa sieltä ei saanut ja olut oli halpaa. Siinä sitä syttyi lomaromanssi oluen kanssa ja harrastettiin yhdessä villejä juttuja. Tämä suhde kesti myös Suomessakin ja jouduin jättämään lonkeron kakkosvaihtoehdoksi. Ihan hyvin se onneksi otti tuon asian.
No johan on. En saanut niin mitään kiksejä siitä. Kaverit sai, mutta itsellä apina pään sisällä hakkasi peltirumpuja yhteen entiseen malliin. Festareilla tulee muuten höpöheinän tuoksu harvinaisen tutuksi.Myönnän syyllisyyteni ja voin kertoa, että sellaisten höpöheinien viljelyn tekemättömyys taloudessa johtuu puhtaasti, tai no hyvin pitkälti siitä, että ko. aine ei minulle todellakaan sovi. Kun samaan aikaan väsyttää, oksettaa ja ei pysty silti nukkumaan, niin vaikutus ei ole kovin mielyttävä. Sen silti totean, että nykyinen lainsäädäntö on perseestä, vaikka itsellä ei olisi mitään halua ko. aineeseen enää ikinä koskea.
Tämä on varsin yleistä ja tieteellinen selityskin on alkanut muotoutua: Why some people don't get high the first time with cannabisNo johan on. En saanut niin mitään kiksejä siitä. Kaverit sai, mutta itsellä apina pään sisällä hakkasi peltirumpuja yhteen entiseen malliin. Festareilla tulee muuten höpöheinän tuoksu harvinaisen tutuksi.
Tämä taas kuulostaa siltä, että on käytetty vahingossa liikaa. Minusta olutkaan ei ole miellyttävää, kun sitä on juonut niin paljon että oksettaa.Kun samaan aikaan väsyttää, oksettaa ja ei pysty silti nukkumaan, niin vaikutus ei ole kovin mielyttävä.
Olut kyllä on aina miellyttävää.
Tai siis esimerkiksi jotain naiselle ovien aukaisemista ja muutakin sellaista jos miettii, millä mies alistuu naisen alapuolelle, palvelijan tasolle.
Joo kyllähän mäkin varmaan naisena käyttäisin tuolleen hyväksi miehiä jos ne kerta suostuu siihen, heh.
Oon mä sitäkin kokeillu. Mutta syö se silti kukat.
Ei varsinaisesti yllättäisi, jos joskus kesällä keikkareissulta kotiin mennessä tajuaisi, että taisi muuten se keväinen kastelukerta jäädä väliin.
Tämä lomaromanssi on kyllä itsekin tullut koettua. Tai no... lomaromanssi ja lomaromanssi, alunperinhän se alkoi teinivuosina Olvilla (tai Koffilla.. tai Karhulla.. tai Karjalalla, mikä merkki nyt aina välillä osuikaan kohdalle). Välillä tosin on tullut petettyä moista lonkeron kanssa, etenkin original long drink on onnistunut aika usein viettelemään itsensä luo, välillä tosin naamioituneena limenvihreään, ettei vaan alkuperäisväri paljastuisi.Suhteeni kasveihin ei ole intohimoinen. No yks kaunis päivä metsässä kerta kielon päälle, mutta sitä ei lasketa. Sen sijaan omistan intohimoisen suhteen kaljaan. Sen suhteen laittoi alulle alkusyksyn Berliinin reissu. Lonkeroa sieltä ei saanut ja olut oli halpaa. Siinä sitä syttyi lomaromanssi oluen kanssa ja harrastettiin yhdessä villejä juttuja. Tämä suhde kesti myös Suomessakin ja jouduin jättämään lonkeron kakkosvaihtoehdoksi. Ihan hyvin se onneksi otti tuon asian.