Oi että toi olis kivaa. Pitäiskö hakea mukaan.TosiTV itänaapurin tapaan. On kyllä niin rys.... anteeksi venäläistä toimintaa. Tämähän on jo ihan oikean elämän nälkäpeliä.
Oi että toi olis kivaa. Pitäiskö hakea mukaan.TosiTV itänaapurin tapaan. On kyllä niin rys.... anteeksi venäläistä toimintaa. Tämähän on jo ihan oikean elämän nälkäpeliä.
@Turha Kaukalo Sulla on todistustaakka. Kuka muka on kirjoittanut epäasiallisesti, en muista.
Kai sä muistit laittaa myös päälihousut, vai aloitko pissikseksi?Ensimmäistä kertaa ikinä pistin kahdet pitkät kalsarit jalkaan, vaikka ei tuolla ole edes kylmä. Hieman täällä junassa kyllä munat kiehuu, mutta onneksi oon kännissä niin ei haittaa.
Lainaan itseäni lokakuun lopulta. Hyväksi muuttunut tilanne on näköjään taas pääsyt huononemaan. Ehkä tässä silti on vielä toivoa...Harmikseni huomasin, että yksi kirjoituskielto oli loppunut. Olipa tässä pieni hetki, kun puuttui ne turhuudet eri ketjuista, siihen tilanteeseen ehti jo tottua...
Joo eiköhän tuota taas parin päivän sisään napsahda. Painele ahkerasti vaan nappulaa niin se edesauttaa!Lainaan itseäni lokakuun lopulta. Hyväksi muuttunut tilanne on näköjään taas pääsyt huononemaan. Ehkä tässä silti on vielä toivoa...
Mä käytän sitä sinistä, laktoositonta. Pelottaa ajatellakin miten teillä nousee kusi päähän jos Gardenin saatte pystyyn. Nytkin jo kiehuu yli. Mä oon sentään pysynyt nöyränä. Vaikka paras olenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=eFgeeScg4M4
Ladan käynnistelyä kovilla pakkasilla. On nuo aika vehkeitä.
Minkähän takia tuo pumppaili kaasua, vaikka ryyppy oli päällä, ainakaan oma ensi autoani (Mini 1000 vm-74) ei saanut alkaan pumppaan ja iloisemmin se lähti 30 asteen pakkasessakin, eri asia sitten oli että,aukeniko ikkunat ollenkaan, kun eihän tuo mihinkään lämmennyt
Mukavaa kun HOAS tarjoaa asuntoa juuri nyt. 21.12. on toimitettava, vuokrasopimus allekirjoitettuna, kuitti vakuusmaksusta ja opiskelutodistus. Tässähän on runsaasti aikaa hankkia nämä kaikki asiat ja toimittaa postissa. Eikun ei varmaan kerkeä. No sähköpostilla... eikun eihän mulla ole skanneria. Pitänee mennä kirjastoon. Ei mene vitutusketjuun kun on kuitenkin oma kämppä ensi vuoden alusta.
Sen verran harvoin tulee nykyään Jatkoaikaa luettua että eipä tuolla juuri väliä. Mutta on tullut sama asia kyllä huomattua, eipä ole palstan hälytykset juuri omaa nickiä viime vuosina koskeneet.
Taidettiin tosiaan Tallinnan risteilyllä aikoinaan parantaa lätkämaailmaa.En olekaan havainnut tuota. Kieltämättä se voi olla ärsyttävää. Sain joskus kunnian viettää aikaa ensinmainitun kanssa, eikä hänelle moista pientä, mutta niin ikävää kohtaloa toivo. Unohtumattomia olivat ne tunnit. Eipä ole täällä palstalla kirjoituksiaan aikoihin näkynyt, tai sitten minä en ole nähnyt.
Taidettiin tosiaan Tallinnan risteilyllä aikoinaan parantaa lätkämaailmaa.
Kun Jokerit siirtyi KHL:ään niin eipä aihetta kirjoituksille ole juuri enää ollut. Välillä toki tulee tsekattua palstan kuulumiset, vapaata puolta vähän enemmänkin. Kiva kun muistitte!
Joo hieman on varmasti lisääntynyt, mutta enimmäkseen noihin ketjuihin kirjoittelee vaan ne tyypit.Aika moni suunnittelee juovansa hyvää viiniä jouluna kinkun kanssa. Onko näin ollut ennen? En muista vanhempieni juoneen viiniä ruokajuomana. Edes jouluna...
Aika moni suunnittelee juovansa hyvää viiniä jouluna kinkun kanssa. Onko näin ollut ennen? En muista vanhempieni juoneen viiniä ruokajuomana. Edes jouluna...