Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö ollut joskus keväällä keskustelua siitä, onko Prince supertähti vai ei? Tuli vaan mieleen näistä after-parody-aiheista. Muistaakseni innostin siihen keskusteluun.
Mun ois pitänyt käydä Specsaversilla.Mulla ei ole Schollin paristokäyttöistä kynsiviilaa.
Prince veti työpäivän aamuna aamupalaksi 15 Nobelaneria. Ei ollut nynny.Eikö ollut joskus keväällä keskustelua siitä, onko Prince supertähti vai ei? Tuli vaan mieleen näistä after-parody-aiheista. Muistaakseni innostin siihen keskusteluun.
Prince veti työpäivän aamuna aamupalaksi 15 Nobelaneria. Ei ollut nynny.
Kierrätyskeskus muuttaa Tiiriöön | Hämeen Sanomat
Ei ole helppoa enää edes Jatkoajan Kierrätyskeskuksella, kun pitää muuttaa muualle. Onneksi sentään on Hämeenlinnassa, eikä missään Mouhijärvellä tai Raisiossa, joista myös paljon Liiga-faneja tulee.
Eikä juhlinut joulua, tai no, jotkut nynnyt ja muut insinöörit juhlii joulua.
Ettäkö Prince olisi juonut Nobelaneria, eipä uskoisi. Minä kun aina pidin häntä Grafenwalder-miehenä. Sen vuoksihan Lidlissä ei enää edes myydä Grafenwalderia. Huonoksi on mennyt valikoima.
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin siinä tölkissä lukee kotimainen olut, ei vain olut. Toki sitten pienellä printillä lukee muitakin asioita, mutta ihan vain ko. oluen nimen selvennöksenä. Nörtit ja nynnyt ei osaa edes lukea enää.Grafenwalder oli kyllä hyvää kaljaa, eikä mitään nynnyjen kaljaa kuten Nobelaner. Lidlissä myydään myös kaljaa jonka nimi on "Olut". Se on hyvää kaljaa, mutta näin kerran kun nynnyt osti sitä. Itse ostin Karjalaa, koska se oli halvinta, mutta olenkin nynny joka ei juo kaljaa aamupalaksi.
Hirveitä makukokemuksia. Myönnän pitäväni Lapin Kullasta.
Emme me vittuile. Päin vastoin, mehän tässä ilmaisemme miten suuresti arvostamme kielellistä lahjakkuutta ja boheemia elämäntyyliä. Enemmänkin kohteliaisuus kuin mitään vittuilua, tai toki siis vittuillaan mutta hyvähenkisesti... olispa vodkaa.Mitä te oikein vittuilette häh. Joo täällä sängyssä pötköttelen tyttöjen pikkarit jalassa ja juon vodkaa.
Morjensta palstalaiset, tästä se sitten lähtee! Ensimmäinen viesti tälle foorumille, vaikka kirjoitusoikeudet onkin ollut jo pitkän tovin. Ajattelin toivottaa kaikille palstalaisille erittäin hyvää joulunodotusta!
Toivotuksille on varmasti oma osionsakin, mutta tätä osiota todennäköisesti lukee melko moni, niin ajattelin tänne kirjoitella.
Ps. Toivottavasti tulevaisuudessa on aikaa kirjoitella tänne enemmänkin, koska pelkästään juttujen lukeminen on saanut monesti hymyn huulille... :)
No miten kävi? Jäikö olut, viini vai vaimo hankeen?@Turha Kaukalo Sulla on todistustaakka. Kuka muka on kirjoittanut epäasiallisesti, en muista.
Viini oli hyvää, olut oli hyvää ja vaimokin näyttää suht lupaavalta. Aamuvuoroon pitäisi kuitenkin mennä joten jostain on karsittava. Vitsiketju on muuten ollut viime aikoina hyvä.
Oi että toi olis kivaa. Pitäiskö hakea mukaan.TosiTV itänaapurin tapaan. On kyllä niin rys.... anteeksi venäläistä toimintaa. Tämähän on jo ihan oikean elämän nälkäpeliä.