Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 447
  • 66 809

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Here we go again

Hupsista saatana, mahtava ajoitus (jep, onko niitä muunkinlaisia, aiheessa? ei:). Joskus sitä epäilee omaa(kin) mielenterveyttään, mutta eipä tätä varsinaisesti järjellä ts. korvien välillä ole koskaan hoidettukaan. Auts, mutta silti kummasti naurattaa. Tai jotain, perkele;).
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei nyt sentään vitutusketjun kamaa tämä harmitus ole, joten laitetaan sitten tänne.

Mulla alkaa pikkuhiljaa palaa pinna Vantaan Kaivokselan Lidlin kohdalla oleviin liikennevaloihin. Jos olisi joku turhimmatliikennevalot.fi, niin ihan varmasti nuo siellä olisi ykkössijalla. Tai oikeastaan turha on väärä termi, sillä joku "vittumainen maanvaiva" olisi parempi. Nuo valothan palvelee hurjaa ihmisjoukkoa, eli Lidlin asiakkaita ja toisella puolella tietä olevaa pientä taloyhtiötä. Silti nuo valot on toiminnassa joka aamu kun tuosta yritän duuniin risteyksen läpi mennä ja ainakin siltä tuntuu että joka jumalan kerta siinä joutuu odottamaan ihan riippumatta siitä onko sieltä Lidlistä (kuka siellä edes puoli kasilta aamulla olisi) tai taloyhtiön parkkikselta joku tulossa. No eihän maailma minuuttiin tai kahteen lopu, mutta pahimmillaan nuo valot onkin haittana iltapäivisin duunista poislähdettäessä, kun koko Vanha Kaarelantie on jumissa varmaan Malminkartanolle saakka johtuen pitkälti juuri noista valoista. Siinähän on sitten vielä kahdet valot odottamassa parinsadan metrin sisällä, ensin S-marketin kohdalla ja sitten Vaskivuorentien risteyksessä, joten tuostako pitäisi liikenteen soljua sujuvasti läpi.

Perseestä koko Kaivokselan liikennesuunnittelu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoaika on hakenut uusia toimittajia keskuuteensa. Olisi varmaan hyvä varoittaa uusia tyyppejä, että millaiseen porukkaan he ovat menossa. Minulla on salaista videokuvamateriaalia siitä riitistä, jossa Jatkoaikaan vihkiydytään. Linkki vie YouTubeen. Se keskellä istuva on päätoimittaja.

Mutta ennen kaikkea: Muistakaa salasana, muuten soi boog-boog!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla alkaa pikkuhiljaa palaa pinna Vantaan Kaivokselan Lidlin kohdalla oleviin liikennevaloihin. Jos olisi joku turhimmatliikennevalot.fi, niin ihan varmasti nuo siellä olisi ykkössijalla. Tai oikeastaan turha on väärä termi, sillä joku "vittumainen maanvaiva" olisi parempi.

Kehä I itään ja kääntyminen Kontulaan päin. Aamuisin kun tulen töistä, varsinkin viikonloppuisin, niin ei ristinsielua missään, mutta punaiset palaa aina sen 5 minuuttia, ennenkuin sieltä alkaa tulla idästäpäin autoja, jotka pysäytetään siihen, että pääsen kääntymään Kontulantielle. Ja siinä samassa risteyksesssähän palaa suoraan itään meneville aina vihreä valo, joten ne valot lie turhimmat ja kääntyville vittumaisimmat..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautumattomuusketjussa on menossa keskustelu varsin vilkas suomiräppicheekistä mutten ymmärrä sitä.

Ja tämä yksi kaveri sai bannit kun avautui että jossakin räppiketjussa oli ihan vitun tyhmää.

Mitä tämä on?

Sitten on ollut puhetta lättähatuista jotka olivat mm. Finlandijan noin eka nuorisokulttuuri.

Mitä vittua.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen alkoi illalla jostain kumman syystä vituttamaan, kun Charon niminen yhtye pisti pillit pussiin tuossa muutama vuosi sitten. Sitten kuuntelin pari kappaletta JP Leppäluodon nykyistä bändiä nimeltään Harmaja ja vitutus kasvoi entisestään, enkä saanut unta.

Olen myös kahden lapsen isänä ja vaipparallin keskellä kateellinen tulevalle isälle - Jarkko Ruudulle, joka varmasti omanmuksunsa opettaa kyykkypaskalle puoleen ikävuoteen mennessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täytän velvollisuuteni, vaikka ketju on avattu ties milloin. Törmäsin nyt vasta hassunhauskaan ikivanhaan palindromiin, niin laitetaan se tänne, koska joku muukaan ei kuitenkaan ole kuullut:

"A Man, A Plan, A Canal – Panama!"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi visnu.

Se alkaa Big Brother kohta, kertoo mainos.

Viime kausi oli paska, suomalaisetkin sitten oppi äänestämään läpittevittumaista kilpailijaa. Pitkään se vei mutta lopussa kiitos seisoi. Olin kerran ratikassa ja sinne tuli Kadi. Menin tietenkin puhumaan. Vaihdettiin kuulumiset. Ei sekään ollut ihan selvänä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
02:34 heräsin, 04:01 nousin lopullisesti ylös kun ei vaan onnistu. Pari tuntia ja duuniin, onneks ei ole kuin 4h päiviä niin selviää jotensakin. Varmasti terävänä duuniin ja hommat haltuun like a boss.

4 tuntia nukuin. Normisetti olisi 10h joten vajailla mennään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En ole ikinä nähnyt suoraan ajaville muuta valoa kuin vihreää. Kuten yksi brankkari tiesi kertoa, että ne valot on siinä piipa-autoja varten.

Autokoulussa 12 vuotta sitten ajettiin tuosta ja silloin autokouluopetteja sanoi, että lain mukaan siinä on pakko olla valot, vaikka ovat aina vihreät.
Vaihtuvatko ne valot punaiseksi sitten, jos piipaa-autot tulevat Kontulasta päin?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Törmäsin nyt vasta hassunhauskaan ikivanhaan palindromiin, niin laitetaan se tänne, koska joku muukaan ei kuitenkaan ole kuullut:

"A Man, A Plan, A Canal – Panama!"

*reps* Kiitokset tästä, palindromien ystävää puhuttelee (varsinkin tässä mielentilassa).
Edelleen: helvetisti järkeä (not), mutta olo on suoraan sanottuna loistava;). "What are you so up about?" "I'm happy!"
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.

Näin kyseisen ketjun avaajana kysyisin, että mikä tuossa aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

Helkkarin helkkari sentään, kohta ensimmäiselle ajotunnille. Pientä jännitystä. Tulee menemään ihan perseelleen, mutta kaiketi se on ihan ymmärrettävää. Kunhan ei tule ruumiita tai maksettavaa, niin kaikki on ok.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Näin kyseisen ketjun avaajana kysyisin, että mikä tuossa aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

Tässä asiassa vika on vain ja ainoastaan minun päässäni. Twitter ei ole koskaan avautunut. On minulla siellä tili. Seurannassa on vain entinen luokkakaverini, jonka ainoa seuraaja olen. Hän on julkaissut yhden viestin.

Toivottavasti ajotunti meni hyvin!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tässä asiassa vika on vain ja ainoastaan minun päässäni. Twitter ei ole koskaan avautunut. On minulla siellä tili. Seurannassa on vain entinen luokkakaverini, jonka ainoa seuraaja olen. Hän on julkaissut yhden viestin.

No tässä tapauksessa ihan ymmärrettävää. Ajattelet vain nuo twiittaukset siten, että joku palstalainen esittää jotain toista ja kirjoittaa hänen kauttaan. Käyttäjänimetön räjäytti pankin viimeisimmillä twiittauksillaan.

Toivottavasti ajotunti meni hyvin!

Meni meni. Yllättävän hauskaa se oli.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Still standin'! 02:34 ylösnousemus ja yhä täällä!

Ajattelin kasin pintaan mennä kulli kourassa nukkuun jotta aamulla 07:00 olisi virkeänä peipposena uuteen päivään. Nyt Max Payne 3: Saga continues...
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ei olekaan. Meni muuten yllättävän hyvin. Selvisin hengissä ja kaikki raajat tallella.

Mitäs minä sanoin? Ja tähän laittaisin sellaisen silmää iskevän hymiön jos täällä sellaisia saisi käyttää. Onneksi ei saa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.

Kävin lukemassa. Ei avautunut "hauskuus" minullekaan.

No mutta, tässähän kohtaavat kaksi klassista stereotypiaa.

Eikö se jotenkin niin mennyt, että miehet ovat putkiaivoja ja huumori ei ole naisille?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.
Tuolla Twitterissä on noita ihmeellisiä @$# -merkkejä, joista ei tavalliset ihmiset oikein ymmärrä. Oikeastaan mä en edes jaksa lukea sitä juttua jos noita nörttimerkkejä näen sivusilmälläni. Mutta totta puhuen oon mä vähän miettinyt että joku päivä tutustuisin tarkemmin tuohon Twitteriin ja katsoisin jos sitä keksisin ruveta käyttämään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikö se jotenkin niin mennyt, että miehet ovat putkiaivoja ja huumori ei ole naisille?

Musta huumori, sarkasmi ja tuhmat jutut naurattavat kyllä. Risuaidat ja väkisinväännetyt mukahassuttelut eivät.

Kukin tietty tyylillään, tai sen puutteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös