Käärmeet on kivoja kuten myös liskot. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä, mutta on ollut viljakäärmeitä ja kuningaspyton, sekä pitkän aikaa myös iguaani. Viimeksi mainittu tykkäsi kovasti käydä saunassa ja suihkussa. Uusi käärme olisi ostoslistalla, mutta kun kukkaro sanoo ei. Tai kyllä minä sen käärmeen saisin, mutta kun se tarvii terraarion jne. Toisaalta joku tarantula voisi olla myös kiva ja sen saisi halvemmalla.Käärmeitä, liskoja ja… torakoita lemmikkeinä! Kuvittelin, että jos menisin talonvahdiksi tuonne ja siellä ollessani huomaisin, että yhden terraarion kansi on pois paikaltaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin!
Tässä on Nina-Marian lemmikki, jota monet pelkäävät ja inhoavat – ”Tein paljon töitä, että se tottuisi läsnäolooni”
Nina-Maria Ahola, 36, puhuu mielellään lemmikkieläimistään, koska haluaa rikkoa niihin liittyviä ennakkoluuloja.www.iltalehti.fi
Terraarioita, aka akvaarioksi soveltumattomia akvaarioita saa ilmaiseksi. Tiedän, koska olen käärmeilleni moisia hommannut ja hyvin toimii, ainakin viljakäärmeillä.Käärmeet on kivoja kuten myös liskot. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä, mutta on ollut viljakäärmeitä ja kuningaspyton, sekä pitkän aikaa myös iguaani. Viimeksi mainittu tykkäsi kovasti käydä saunassa ja suihkussa. Uusi käärme olisi ostoslistalla, mutta kun kukkaro sanoo ei. Tai kyllä minä sen käärmeen saisin, mutta kun se tarvii terraarion jne. Toisaalta joku tarantula voisi olla myös kiva ja sen saisi halvemmalla.
Taikka 40 hämähäkkiä, vaikka tutkii niitä myös työkseen.Käärmeitä, liskoja ja… torakoita lemmikkeinä! Kuvittelin, että jos menisin talonvahdiksi tuonne ja siellä ollessani huomaisin, että yhden terraarion kansi on pois paikaltaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin!
Tässä on Nina-Marian lemmikki, jota monet pelkäävät ja inhoavat – ”Tein paljon töitä, että se tottuisi läsnäolooni”
Nina-Maria Ahola, 36, puhuu mielellään lemmikkieläimistään, koska haluaa rikkoa niihin liittyviä ennakkoluuloja.www.iltalehti.fi
Luin kerran artikkelin eräästä suomalaismiehestä, jolla oli lemmikkinä muutama maailman myrkyllisimmistä käärmeistä, mm. mamba ja taipaani. Heräsi kysymys, mikä on moisen käyttäytymisen syy: erikoisuuden tavoittelu, miehisyyden osoittelu, itsetuhoisuuden vietti, kaikki nuo vai joku muu unelma onnesta...Käärmeitä, liskoja ja… torakoita lemmikkeinä! Kuvittelin, että jos menisin talonvahdiksi tuonne ja siellä ollessani huomaisin, että yhden terraarion kansi on pois paikaltaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin!
Meillä on kaksi viljakäärmettä ja kaksi kuningaspyyttonia. Varsinkin pyyttonit on leppoisia otuksia. Kaksi harjasgekkoa löytyy myös ja aikoinaan oli myös kameleontti.Käärmeet on kivoja kuten myös liskot. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä, mutta on ollut viljakäärmeitä ja kuningaspyton, sekä pitkän aikaa myös iguaani. Viimeksi mainittu tykkäsi kovasti käydä saunassa ja suihkussa. Uusi käärme olisi ostoslistalla, mutta kun kukkaro sanoo ei. Tai kyllä minä sen käärmeen saisin, mutta kun se tarvii terraarion jne. Toisaalta joku tarantula voisi olla myös kiva ja sen saisi halvemmalla.
Ei sentään Alabaman mustan kyyn kanssa.No nyt on käärmeen kanssa joku matkustanut metrossa.
Kuningasboa Helsingin metrossa | Iltalehti
IL-palat tarjoaa kiinnostavimmat uutiset, videot ja kuvat - nopeasti ja sopivina paloina! Toimii kaikilla laitteilla.www.iltalehti.fi
Pahinta tuossa on jos käärme kakkaa jonnekin eikä omistaja kerää kakkaa pois.No nyt on käärmeen kanssa joku matkustanut metrossa.
Kuningasboa Helsingin metrossa | Iltalehti
IL-palat tarjoaa kiinnostavimmat uutiset, videot ja kuvat - nopeasti ja sopivina paloina! Toimii kaikilla laitteilla.www.iltalehti.fi