Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 690 639
  • 68 086

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuntuu hullulta että mummilleni tuli avioero 1950-luvulla. Tuo biologinen ukkini kuoli vuonna 1979. Ja mummi kuoli joulukuussa 2024.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Glove

Jäsen
Käärmeitä, liskoja ja… torakoita lemmikkeinä! Kuvittelin, että jos menisin talonvahdiksi tuonne ja siellä ollessani huomaisin, että yhden terraarion kansi on pois paikaltaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin!
Käärmeet on kivoja kuten myös liskot. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä, mutta on ollut viljakäärmeitä ja kuningaspyton, sekä pitkän aikaa myös iguaani. Viimeksi mainittu tykkäsi kovasti käydä saunassa ja suihkussa. Uusi käärme olisi ostoslistalla, mutta kun kukkaro sanoo ei. Tai kyllä minä sen käärmeen saisin, mutta kun se tarvii terraarion jne. Toisaalta joku tarantula voisi olla myös kiva ja sen saisi halvemmalla.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Käärmeet on kivoja kuten myös liskot. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään lemmikkiä, mutta on ollut viljakäärmeitä ja kuningaspyton, sekä pitkän aikaa myös iguaani. Viimeksi mainittu tykkäsi kovasti käydä saunassa ja suihkussa. Uusi käärme olisi ostoslistalla, mutta kun kukkaro sanoo ei. Tai kyllä minä sen käärmeen saisin, mutta kun se tarvii terraarion jne. Toisaalta joku tarantula voisi olla myös kiva ja sen saisi halvemmalla.
Terraarioita, aka akvaarioksi soveltumattomia akvaarioita saa ilmaiseksi. Tiedän, koska olen käärmeilleni moisia hommannut ja hyvin toimii, ainakin viljakäärmeillä.

Turhaan tuli käyttä tänään suihkussa, kun joutunut suorittamaan esiaviollisiq velvollisuuksia sen jälkeen ja nyt pelasin pingistä pitkä tovin. Kovin on persväli märkänä nyt.

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käärmeitä, liskoja ja… torakoita lemmikkeinä! Kuvittelin, että jos menisin talonvahdiksi tuonne ja siellä ollessani huomaisin, että yhden terraarion kansi on pois paikaltaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin!
Taikka 40 hämähäkkiä, vaikka tutkii niitä myös työkseen.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Luin kerran artikkelin eräästä suomalaismiehestä, jolla oli lemmikkinä muutama maailman myrkyllisimmistä käärmeistä, mm. mamba ja taipaani. Heräsi kysymys, mikä on moisen käyttäytymisen syy: erikoisuuden tavoittelu, miehisyyden osoittelu, itsetuhoisuuden vietti, kaikki nuo vai joku muu unelma onnesta...
Sen verran taustaa, että yhden aavikkotaipaanin myrky riittää tappamaan 100 aikuista ihmistä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meidän oma @mikko600 on edelläkävijä. Feissarimokissa oli tuollaiseen nimimerkkiin liittyvästä asiasta:

Liitteet

• mikot.jpg
    mikot.jpg
    37,5 KB · kertaa luettu: 65

Urasiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meillä on kaksi viljakäärmettä ja kaksi kuningaspyyttonia. Varsinkin pyyttonit on leppoisia otuksia. Kaksi harjasgekkoa löytyy myös ja aikoinaan oli myös kameleontti.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy