Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 644 781
  • 67 781
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitoin enkelikelloihin a.k.a. kerubikaruselliin pari extrakynttilää ja säädin lapakulmia vähän, nyt kulkee että kilisee.
Kun vielä vaihtas noi kilistimet esim. emännän hiuspinneihin ja ottas sivuleikkureilla torvet lyhemmiksi ja kampaukset arrmeijasiiliksi niin kevenis pyörivä massa vielä mut koitan malttaa mieleni. Joulurauha päällä etc.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä join holitonta viiniä kalojen kanssa, kohta kinkun yms kanssa holitonta kaljaa. Hyvää Joulua maalaiselle!
Juu, en minä ryyppäämässä ole, eikä ole edes kossua, koska en siitä tykkää. Nämä sanat vaan tuli päähän. Hyvät joulut.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tota joulumessua sivusilmällä seuraillessa pisti silmään, että todellako nää ehtoollisenjakajat Vatikaanissa jakavat öylättejään paljaalla kädellä suoraan kiposta ihmisten suuhun? Eihän noin pitäis toimia enää missään nykyaikana.
En oo mikään hygieniahysteerikko, mutta koronan jälkeen pyrin käyttämään käsidesiä aina kauppaan tmv. tullessani ja olen oppinut vähän enemmän hygieniasta ja tartuntojen leviämisestä. Tai toisaalta, eihän toi nyt ainoa outo tapa katolisessa kirkossa ole, mikä nostattaa kulmakarvoja, mutta silti jostain käsittämättömästä syystä katolinen kirkko on helvetin iso instituutio koko maailmassa. Niin kuin muutkin satukirjoihin perustuvat uskonnot.

Glove

Jäsen
Tota joulumessua sivusilmällä seuraillessa pisti silmään, että todellako nää ehtoollisenjakajat Vatikaanissa jakavat öylättejään paljaalla kädellä suoraan kiposta ihmisten suuhun? Eihän noin pitäis toimia enää missään nykyaikana.
En oo mikään hygieniahysteerikko, mutta koronan jälkeen pyrin käyttämään käsidesiä aina kauppaan tmv. tullessani ja olen oppinut vähän enemmän hygieniasta ja tartuntojen leviämisestä. Tai toisaalta, eihän toi nyt ainoa outo tapa katolisessa kirkossa ole, mikä nostattaa kulmakarvoja, mutta silti jostain käsittämättömästä syystä katolinen kirkko on helvetin iso instituutio koko maailmassa. Niin kuin muutkin satukirjoihin perustuvat uskonnot.
Niin no, kuka tässä nyt sitten reagoi liikaa suuntaan tai toiseen, sinä vai joku muu?

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Jos Jumala ja käsidesi tappelis niin kumpi voittais?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy