Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 632
  • 66 869

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai ei nyt tukka hulmuten kun eilen kävin parturissa. 10 euroa.

Aika lyhyeksi veti ja aika tonne ylös asti ja lopuksi tietty näytti peiliä. En tiedä kenen takaraivoa se näytti kun pälvikalju loisti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari esimerkkiä Loud n' Live promotionsin virallisista uutismeileistä muutaman edellisen viikon ajalta. Joutaakin mennä konkurssiin.

Jälkimmäiseen pitäisi itse asiassa laittaa toinenkin korostus.
 

Liitteet

  • thaimaaseen.jpg
    thaimaaseen.jpg
    47,7 KB · kertaa luettu: 93

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kisat alkoivat tänään? Pyörinyt kaupungilla koko iltapäivän eikä mitään hajua. Mulla on kyllä lätkän seuraaminen rajautumassa aika puhtaasti IFK:n kotiotteluiden seuraamiseen. Ikä ei tule yksin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voisiko toi hullu pulu (kyyhkynen) jo lähteä tosta mun ikkunan vieressä olevalta koivunoksalta? Et sä viime vuonnakaan löytänyt siippaa, miks sä oot taas tossa?

Iltaisin ärsytät, aamuisin pidät hereillä. On mulla lutku, mutku ei voi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
MM-kisat alkoivat tänään? Pyörinyt kaupungilla koko iltapäivän eikä mitään hajua. Mulla on kyllä lätkän seuraaminen rajautumassa aika puhtaasti IFK:n kotiotteluiden seuraamiseen. Ikä ei tule yksin.

Samat fiilikset, pois lukien ifk:n ottelut. Joskus 10-15 vuotta sitten mömmömkisat jaksoivat kiinnostaa, mutta viime vuosina on finaalitkin jääneet katsomatta.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
MM-kisat alkoivat tänään? Pyörinyt kaupungilla koko iltapäivän eikä mitään hajua. Mulla on kyllä lätkän seuraaminen rajautumassa aika puhtaasti IFK:n kotiotteluiden seuraamiseen. Ikä ei tule yksin.

Samat fiilikset, pois lukien ifk:n ottelut. Joskus 10-15 vuotta sitten mömmömkisat jaksoivat kiinnostaa, mutta viime vuosina on finaalitkin jääneet katsomatta.
Sama. En tosin koe, että ikä liittyisi tähän mitenkään, vaikka en mikään nuorukainen enää olekaan. Ei yksinkertaisesti vain kiinnosta. Vuosi sitten taisi olla ensimmäinen kerta, kun en oikeastaan edes toivonut Suomen voittavan.

Äsken tajusin, että huominen Euroviisufinaalikin kiinnostaa itseäni enemmän, kuin nämä MM-kisat. Enkä edes ole mikään aktiivinen Euroviisujen seuraaja. Nyt toki tullut seurattua hieman tiiviimmin ja huominen finaali tulee varmasti katsottua kokonaan.

Jääkiekkonälkään tulee katsottua NHL:n pudotuspelejä kaksi seuraavaa yötä. Arkisin tuo ei oikein onnistu..
 
Viimeksi muokattu:

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kävin noin tunti sitten legendaarisella Ala-Tikkurilan Shellillä ja nyt MTV3:lta tulee lyhyt dokumentti Lahden doping-skandaalista!
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Huomenna lauteilla Jörninen ja Köyrijä. What could go wrong??
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt on semmoista erotiikkaa, että ei voi kuin hattua nostaa.
 

Liitteet

  • 13139184_547911965410775_6696101366742739688_n.jpg
    13139184_547911965410775_6696101366742739688_n.jpg
    49,4 KB · kertaa luettu: 101

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen ilmeisesti kirjoittanut jotain tällaista kännissä kännykän muistiooni. Mitä vittua tämä meinaa?

"Hei, oletteko ikinä olleet Ruotsin risteilyllä? Siellä on monenlaista Degenaariota kun katselee tanssilattiaa. Pieniä lapsia ja sitten ympärillä 60-vuotiaita miehiä. Luulisi että pedofilia osastolla on vapaat päivät mutta sitten onkin perus setä miehiä."
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nukahdin eilen sohvalle jo 18 aikoihin. 20 tienoilla tein siirtymän sänkyyn. Hyvin nukutti 5.22 asti, jolloin herätys soi. Euroviisuviikko ja aamu 6 töihin meno ei sovi selkeästi miulle. Onneksi huomenna vapaapäivä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nukahdin eilen sohvalle jo 18 aikoihin. 20 tienoilla tein siirtymän sänkyyn. Hyvin nukutti 5.22 asti, jolloin herätys soi. Euroviisuviikko ja aamu 6 töihin meno ei sovi selkeästi miulle. Onneksi huomenna vapaapäivä.
Aamulla hifistelin uuden kasvarin edustan laatoitusten kanssa - siis naputtelin ja koputtelin vielä laatat jiiriin. Sitten kylille multatarjousten perään ja käytiin syömässä paikallisessa. Kotona hyökkäsin kasvimaan kimppuun ja jyrsin sen valmiiksi sipuleita ja pottuja varten.
Lopulta, voipuneena arjen rasituksista, rojahdin kuistin riipputuoliin ja nukahdin siihen, vaikkei se mikään paras paikka kyllä olekaan nukkumiseen. Vaimo tuli äsken kyselemään, kävisikö rantasauna ja uinti...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käppäilin kaupasta himaan ja edellä mennyt nuoriherra tsekkaili itseään kivijalkojen näyteikkunoista tukkaansa kosketellen tyyliin 5 sekunnin välein. Ymmärrän tarpeen tehdä esim. treffikumppaniin vaikutuksen, mutta vähän näytti hassulta. Hymyilin silti, koska onhan tämä mukavampaa kuin suurin osa vuodesta, kun porukka ravaa kaduilla talvikamojen alle muumioituneina räntäsadetta tai kylmää tuulta pakoon.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Käppäilin kaupasta himaan ja edellä mennyt nuoriherra tsekkaili itseään kivijalkojen näyteikkunoista tukkaansa kosketellen tyyliin 5 sekunnin välein. Ymmärrän tarpeen tehdä esim. treffikumppaniin vaikutuksen, mutta vähän näytti hassulta.
Miks sul on paidassa hihat spede
Käytän vaan hihattomii ja leikkasin just hupparistki hihat veke
Syön vaan protskupitosta safkaa
Ai että sattuu vatsaan mut kondiksen takii jaksaa
Kun mä kävelen stadissa muita vituttaa
Kun jään peilaa itteäni näyteikkunaan
Pillit vittuun se on mun slogani
Joku päivä näytän yhtä kovalta ku Hulk Hogani
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Soittolista tarjosi Dimmu Borgirin perään Scorpionsin Wind of changen. Toimii. Seuraavaksi varmaan Cradle of filth ja perään Teuvo Lomania taikka Tauskia? Ja lisäkysymyksiin vastaus. Kyllä soittolistallani on Teuvoa ja Tauskia!

Minulla menee Darkthronesta Britney Spearsin kautta musamaku aina johkin ihan umpihiottuun ja kiiltävään poppiin ja sitten sirkkelin äänittämiseen. Koen olevani ns kaikki ruokainen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minulla menee Darkthronesta Britney Spearsin kautta musamaku aina johkin ihan umpihiottuun ja kiiltävään poppiin ja sitten sirkkelin äänittämiseen. Koen olevani ns kaikki ruokainen.
Juu. Itse vedän rajan iskelmään. Toki joku laskee iskelmäksi Teuvon ja Tauskinkin. Ressu Redford ja Kaija koo, saatikka Katri Helena. Ei pysty...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Juu. Itse vedän rajan iskelmään. Toki joku laskee iskelmäksi Teuvon ja Tauskinkin. Ressu Redford ja Kaija koo, saatikka Katri Helena. Ei pysty...

Kyllä Ressu ja Kaija menee, mutta vain yksittäiset biisit. Esim Kuka on se oikea on oikeasti tosi pysäyttävää kamaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös