Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 306
  • 66 863

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas tuli laitettua neljä työpaikkahakemusta kohtalaisen kiinnostaviin paikkoihin. Odotukset ovat suhteellisen matalalla, mutta toisaalta onhan se parempi lähettää niitä ja tutkailla työllistymismahdollisuuksiaan kuin vain löhötä kotona tekemättä mitään. Kyllä minä jollekin kelpaan, oli sitten kyseessä parisuhde tai työpaikka.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taas tuli laitettua neljä työpaikkahakemusta kohtalaisen kiinnostaviin paikkoihin. Odotukset ovat suhteellisen matalalla, mutta toisaalta onhan se parempi lähettää niitä ja tutkailla työllistymismahdollisuuksiaan kuin vain löhötä kotona tekemättä mitään. Kyllä minä jollekin kelpaan, oli sitten kyseessä parisuhde tai työpaikka.
Samanlaiset fiilikset itselläkin työnhausta. Kannattaa niitä hakemuksia viljellä mieluummin paljon kuin vähän vaikka työt tuntuu välillä olevan kiven alla. Kyllä sitten kun se yksi paikka sieltä kymmenien ellei satojen joukosta lopulta natsaa, niin oli kaiken sen yrittämisen arvoista. Pitää vain jaksaa yrittää... muukaan ei auta. Nimimerkillä uutta työpaikkaa metsästänyt kohta kaksi vuotta. Lukuisissa haastatteluissa ollut mutta ei ole vaan tärppinyt. Välillä ihan turhauttaa, mutta tiedän että jollekin työnantajalle mä vielä kelpaan. On pakko vain uskoa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeiset 20 vuotta hakkasin päätäni seinään yrittäjänä, jolle ei jäänyt hienoista visioista ja lupauksista huolimatta käteen muuta kuin rikosmerkintä sekä ankara vitutus. Se, että vuosi tai pari joutuu etsimään uutta duunia tuntuu pieneltä pahalta tuollaisen helvetin jälkeen. Ja kun en ole edes suunnittelemassa pääsystä johtavaan ja oikeudellisesti vastuulliseen asemaan tulevassa duunissani, niin sekin helpottaa.

Olen lähtenyt rohkeasti kokeilemaan onneani täysin eri toimialalle, kuin missä olen kannukseni tai ainakin kokemukseni hankkinut, koska haluan kokeilla jotain uutta ja päästä nauttimaan työni hedelmistä sekä ennen kaikkea työkavereiden seurasta, josta minulla on kokemusta kertynyt viimeksi suunnilleen 23 vuotta sitten. Yrittäjäksi en enää tule ryhtymään, koska se ei vaan yksinkertaisesti sovi minulle.
 
En ole koskaan tarkemmin ajatellut työpaikan puolesta olevaa sairaskassaa ja kuinka iso hyöty siitä on. Mitä nyt silmälaseja ja piilareita hankkiessa päässyt edullisesti. Nyt kun tuli eteen ensimmäistä kertaa elämässä tilanne jossa tarvitsee hoitoa ja lääkkeitä on tuo oikeasti siunaus. Täytyy olla todella kiitollinen tästä työnantajalle. Omavastuu on murto osa kokonaisummasta.

Niin sitä löytyy aina uusia asioita joita arvostaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eipä nämä asiat ole tästä lähteneet millään tavalla järjestymään. Tällä hetkellä ahdistaa koko tämä roska siihen malliin, että poistun nyt omaehtoisesti täältäkin määrittelemättömäksi ajaksi. Adios!

Ja modeille: ei siis mitään tunnuksien poistoa tai muutakaan kiitos, palaan itse sitten joskus kun siltä tuntuu jos palaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomenna edessä ilmeisesti tilannepäivitys työkkärin kanssa muutaman kuukauden tauon jälkeen. Odotukset tuon suhteen eivät ole kummoiset, mutta toisaalta haluan yllättyä positiivisesti, joten toivotaan parasta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.
Mitäs tupakoitte. :D
 

redpecka

Jäsen
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.
Tauno ja Ansa olisi keksinyt keinot tähänkin. Samoin salaiset agentit ovat koulutettuja jakamaan hätätilassa kehon lämmön ja funtsimaan asioita positiiviselta kantilta. Nyky keski-ikäinen saa vaan ihottumaa heinistä ja hyttynenkin kiusaa luultavasti. :)
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.
Ihmisellä on taipumus laittaa kaikenlaisia mm. elämäntavoista johtuvia oireita iän ja perinnöllisten tekijöiden piikkiin. En tiedä ikäänne, mutta tekstin perusteella oletan teidän olevan jo reippaasti aikuisia. Lisäksi ilmeisesti tupakkaa kuluu ja palstan seuraamisen perusteella alkoakin vähintäänkin jonkin verran. Kaikilla näillä tekijöillä on negatiivinen vaikutus ihmisen fysiikkaan, joten elämäntavat kuntoon ja ei pieni kylmyys enää kohta lemmiskelyjä haittaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tuolta pizzapaikasta saanut aina limun kaupan päälle. Kaks vikaa kertaa oon ottanut kun kerran kysyin. Näin kun joku otti. Joo tottakai kuuluu. Hemmetti antakaa mulle heti paikalla korillinen Jaffaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedätteks te sen jenkkiauton Trans Am? Niin mun tyttöystävällä on sellainen. Lälläslää jätkät. Tai ei sillä sitä mitään hiton Amia ole, eikä autoakaan, vaan itse on. Toi deittisovelluksen uusi matchi siis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Ritari Ässänkin KITTi puhui. Mun entisessä työautossa kanssa mitkä lie hihnat vinku siihen malliin kuin jotain kissaa tapettais. Vihelteli tytöille. Vähän niin kuin Riemukupla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Patiokurkku tuotti ensimmäiset "hedelmänsä".
 

Liitteet

  • IMG_20230722_110913_HDR~2.jpg
    IMG_20230722_110913_HDR~2.jpg
    402,6 KB · kertaa luettu: 56

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On taas vilinää mökillä kun siskon perhekin tänne tuli. 5 aikuista ja 5 lasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös