Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 443
  • 66 870

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juu. Itse vedän rajan iskelmään. Toki joku laskee iskelmäksi Teuvon ja Tauskinkin. Ressu Redford ja Kaija koo, saatikka Katri Helena. Ei pysty...
Ainakin Tauski on aivan täyttä iskelmää. Mitä se sitten on jos ei iskelmää?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus




Mitä olette mieltä, onko halvahkoa tahatonta huumoria vai oikeasti ihan koskettava kappale? Minusta ihan oikea biisi esittäjän taustasta huolimatta. Eihän huumorimiehet oikeasti pelkkiä pellejä ole. Huumorin takaakin voi löytyä jotain selittämätöntä.

Tuoreessa Jope-elokuvassakin taidettiin mainita, että mies halusi mm. tämän kappaleen avulla ihan vakavasti otettavaksi muusikoksi. Eli ei todellakaan ole huumorikappale.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulla menee Darkthronesta Britney Spearsin kautta musamaku aina johkin ihan umpihiottuun ja kiiltävään poppiin ja sitten sirkkelin äänittämiseen. Koen olevani ns kaikki ruokainen.
Darkthronea voisi kyllä taas kuunnella kun ei ole yli viikkoon kuunnellut.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pojan kanssa ihan rauhassa katseltiin ja kuunneltiin Arch enemyä, kunnes nais osasto saapui paikalle. Kuulemma tämä ei ole hevidisko ja pakottivat kuuntelemaan Benjaminia ota mut kappaletta. Mihin suojeluvaltuutettuun olen yhteydessä?
 

Glove

Jäsen
Pojan kanssa ihan rauhassa katseltiin ja kuunneltiin Arch enemyä, kunnes nais osasto saapui paikalle. Kuulemma tämä ei ole hevidisko ja pakottivat kuuntelemaan Benjaminia ota mut kappaletta. Mihin suojeluvaltuutettuun olen yhteydessä?
Miestensuojeluvaltuutettua ei liene olemassa. Ehkä tasa-arvovaltuutettu hoitaisi asiasi?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi kohta kehtaa mennä nukkumaan. Lätkä on perseestä, viisut ei kiinnosta. Jos unet olisi parempia. Polkis sitten aamusta muutaman kymmenen kilsaa ennen kun mutsi tulee viettämään äitienpäivää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pojan kanssa ihan rauhassa katseltiin ja kuunneltiin Arch enemyä, kunnes nais osasto saapui paikalle. Kuulemma tämä ei ole hevidisko ja pakottivat kuuntelemaan Benjaminia ota mut kappaletta. Mihin suojeluvaltuutettuun olen yhteydessä?
Tää ilta eikun pahenee.. Tultiin baariin. Unohdin lompakon kotia... Nyt piti nöyristellä, että rouva maksaisi yhteiseltä tililtä fisut ja oluet miulle ja pojalle. Painajaismainen tilanne.
Kännit tänään goodbye!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Telkkarini ei ole suostunut löytämään kanavia noin puoleen vuoteen. En ole kokeillut löytyisikö antenninjohtoa vaihtamalla . Hyvin pärjännyt ilmankin ,mutta eilen piti kiireessä tilata Cmore jotta näen kiekkoa.
Tänään tilasin pizzan ja auton kotiinkuljetuksella. Pizza tulkoon pian ja auto huomenna.
Jokseenkin paljon tullu tilailtua viimeaikoina. Helppoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mukavaa äitienpäivää!
 

Liitteet

  • IMG_20230514_082013_HDR.jpg
    IMG_20230514_082013_HDR.jpg
    848,7 KB · kertaa luettu: 48

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta pesin pyykkiä. Kolme koneellista, alusvaatteet, päällysvaatteet ja lakanat/pyyhkeet. Mutta hitto unohdin ottaa kaapista kesä-t-paidat. Talvellahan voi pitää pitkähihaisen alla vähän vanhempia ja kulahtaneempia t-paitoja. Tai ei ne kaapissa nyt niin kesäisiä ole. 20 pikimustaa, missä kaikissa on pääkallo.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Edelleen pieni haaveeni on päästä katselemaan jotain MM-kilpailua livenä. Vaikka Suomessakin on pelattu nyt jo taas kahdet jääkiekon MM-kisat peräkkäin niin silti en ole onnistunut järjestämään itseäni paikan päälle kisoja katselemaan vaan yhä haaveilen pääsystä MM-pelin katsomoon.

Kai se suurin syy siihen miksi en ole saanut itseäni järjesteltyä vielä MM-pelin katsomoon on se lipun hinta. Ja toinen syy on sitten arkuus mennä yksin niin ison ihmismassan joukkoon. Tai toki sitä voisi kysyä jotain toista lähtemään sinne kaverikseni.

Katsoinkohan oikein vielä eilen että edessä olevaan Ruotsi-Usa peliin saisi kyllä pääsylipun jollain alle viidelläkympillä. Se nyt menisi siinä kipurajoilla paljon yhdestä MM-pelin lipusta voisi periaatteessa maksaa.

Kyllä minua nyt käynnissä olevat jääkiekon MM-kisat taas kiinnostavat. Etenkin nämä viikonlopun päivät ovat mukavia kun lätkää tulee kolmen pelin verran per päivä. Tai katselen kolme matsia päivässä. Ei tässä oikein muuta sitten ehdi tekemäänkään kun katsella kisoja. Mutta juu, kyllä arkenakin tulee lätkää katseltua kahden pelin verran eli kello 16 ja 20 alkavat matsit tulee katsottua.

Voihan se olla että MM-kisojen taso on hiipunut mutta kyllä näistä kisoista silti kiinnostunut olen. Vaikka sitten viihteen vuoksi, jos ei muuten.

Ja valvoinhan se minäkin Euroviisujen takia viime yönä sinne kahteen-puoli kolmeen asti. Yllättävän hyvin jaksoin valvoa kyllä. Aamulla sitten nukuin aina jopa puoli yhteen asti päivällä. Mukava fiilis jäi valvomisurakasta kun Käärijäkin menestyi hienosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös