hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Chachachachachachaa. Niin kerta.
PS. Alkaispa jo mm-kisat.
PS. Alkaispa jo mm-kisat.
Taidan mennä kohta nukkumaan niin en erehdykesessäkään näe pätkääkään euroviisuista. Voin sitten vaan aamulla lukea netistä, kuinka se tuli seitsemänneksi. Se riittää mun euroviisuannokseksi.
I see what you did there.Aika mitäänsanomaton päivä takana, mutta jos jotain positiivista täytyy hakea, niin Sanna Marinin ja Markus Räikkösen ero on sellainen.
Aika mitäänsanomaton päivä takana, mutta jos jotain positiivista täytyy hakea, niin Sanna Marinin ja Markus Räikkösen ero on sellainen.
En ole minäkään euroviisuhuumassa ja aika hyvin olen onnistunut välttämään viisu- ja Käärijä-aiheiset asiat.Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
Mä nyt kanssa mietin että kyllä tuolta voi ihan suht hyvin rauhassa olla jos vaan haluaa. Olin esim. kuullut sen viisubiisin ennen eilistä tasan yhden kerran, ja senkin silloin kun Radio Rock soitti sen.En ole minäkään euroviisuhuumassa ja aika hyvin olen onnistunut välttämään viisu- ja Käärijä-aiheiset asiat.
Mä nyt kanssa mietin että kyllä tuolta voi ihan suht hyvin rauhassa olla jos vaan haluaa. Olin esim. kuullut sen viisubiisin ennen eilistä tasan yhden kerran, ja senkin silloin kun Radio Rock soitti sen.
Sama oli itselläni vielä muutamia viikkoja sitten. On kuitenkin myönnettävä, että nyt pidän Käärijää erittäin sympaattisena tyyppinä. Jotenkin teeskentelemätön, innostunut, konstailematon. Musiikkityylihän ei meikäläiseen uppoa pätkääkään (sama pätee Euroviisuihin, yleensä), mutta jotenkin nyt vain symppaan ja kannustan häntä.Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
Onko tämä enne?
Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
Kuulostat god vähän siltä, että sulla on rankka viikko ja paljon pitkii päivii takana. Mutta älä huoli, koska ilta on vielä nuori ja aikaa kumota.
Pidä kaksin käsin kiinni tuopista niinku. Mä tiiän että haluut olla sekaisin ja vapaa huolista niinku, mutta jatka vaan kunnes et enää pysy tuolissa niinku.Hahaa, minulla on uusi etunimi. Viimeiset pari päivää on ollut hankalaa, mutta nyt menee jo paremmin!
Pidä kaksin käsin kiinni tuopista niinku. Mä tiiän että haluut olla sekaisin ja vapaa huolista niinku, mutta jatka vaan kunnes et enää pysy tuolissa niinku.
Kuiskista :DD[Käärijä] on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen.
Viilensit huoneen tuulettamalla?Jahas. Tuli hommat hoidettua.
Välillä on hyvä tuulettaa.Viilensit huoneen tuulettamalla?