Hyvä ystäväni opiskeluajoilta on porilainen, ei raumalainen. Oppia ikä kaikki.
Kyl se puheeparrest tiäks tunnistaa. Ainaki niinko pitäs.
Olen kateellinen. Onneksi kuukauden päästä on Turun lentonäytös niin pääsee itsekkin taas neljän vuoden tauon jälkeen fiilistelemään noiden kanssa.Hornetit harjoittelevat Hämeenlinnan taivaalla. Hienoa seurailla kun lentävät matalalla ylitse. Jytinä aika maltillinen kun eivät kovin lujaa liiku.
Ei ei... Tule vaikka seuraamaan tuota meidän hiekkalaatikkoa. Porilaiset tekevät paremmat kakut.Raumalaiset ja porilaisethan ovat samaa porukkaa, joten tuskin tuttuni olisi pahoittanut mieltään, jos olisi kutsunut häntä raumalaiseksi tai onnitellut aikoinaan esim. Lukon mestaruudesta.
Olisitko sinä ollut iloinen, kun joku olisi onnitellut sinua aikoinaan Jokereiden mestaruudesta?Raumalaiset ja porilaisethan ovat samaa porukkaa, joten tuskin tuttuni olisi pahoittanut mieltään, jos olisi kutsunut häntä raumalaiseksi tai onnitellut aikoinaan esim. Lukon mestaruudesta.
Eilen lensi hävittäjä/hävittäjiä tässä Lappeen yllä. Yhden onnistuin näkemään vilaukselta. Aivan jäätävä jylinä oli tässä.Hornetit harjoittelevat Hämeenlinnan taivaalla. Hienoa seurailla kun lentävät matalalla ylitse. Jytinä aika maltillinen kun eivät kovin lujaa liiku.
Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.Eilen lensi hävittäjä/hävittäjiä tässä Lappeen yllä. Yhden onnistuin näkemään vilaukselta. Aivan jäätävä jylinä oli tässä.
Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.
Olisitko sinä ollut iloinen, kun joku olisi onnitellut sinua aikoinaan Jokereiden mestaruudesta?
Jos olisit ollut, niin tuo onnittellut vittuilija olisi ollut varmaan aika pettynyt.
Me asuimme aikoinaan n. kymmenen kilometrin päässä Oulunsalon lentokentästä, jolla Ilmavoimat piti harjoituksia joka kevät niin pitkään kuin muistan. Kerran sattui niin, että Drakenit puhkoivat äänivallin jossain siinä meidän lähistöllämme ja painekartio irroitteli muutamia kattotiiliä niin meiltä kuin naapuristakin - minä korjasin vahingot itse, kuinkas muuten, mutta naapuri soitti kentälle tapahtuneesta ja armeija hoiti kuntoon hänen kattonsa...Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.
Mutta Jarkko Ruutuhan on viisas mies. Toki hän oli myös rotta, jääkiekkoasioissa, mutta voi olla molempi.Näinkin voi tulla naapurin kanssa riita. Kuulkaas. Rotta juosta vipitti eilen pihan poikki, en minä nähnyt, mutta naapuri kertoi. Sanoin, että kaikkialle se Jarkko Ruutu ehtii, mistä naapuri mulkaisi, että Jarkko Ruutu on viisas mies. Tähän älyttömyyteen oli jo pakko vastata, että totta kai, onhan sillä silmälasit. Nyt on sitten riita tommosen jokerifanin kanssa. Ihmeteltävää menoa. Ja rotan meno oli tuon idiootin mielestä ihme myös. Eikö idari tajua, että tämä kaupunki on jokerifaneja täynnä. Vuosikymmeniä sitten näin ei ollut, oli vain junantuomia HIFK-faneja.
Onneksi minä olen niin rikas ja kuuluisa ja viisas että en asu missään rottien ja/tai Hifk- ja Jokeri-fanien pilaamalla alueella.
Harvoin. Pitäis käydä useammin.Käytkö @pettter siinä saiturinpörssissä?
MM-kisat alkoivat tänään? Pyörinyt kaupungilla koko iltapäivän eikä mitään hajua. Mulla on kyllä lätkän seuraaminen rajautumassa aika puhtaasti IFK:n kotiotteluiden seuraamiseen. Ikä ei tule yksin.