Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 641 331
  • 67 762

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Nyt kun näitä touhuja on alkanut ilmetä omassa lähipiirissä, niin kahta asiaa en ymmärrä: ihmisten halua mennä naimisiin tai hankkia lapsia.
Suhtaudun molempiin kuten intin käymiseen potenssiin x. Eihän sitä pakko ole tehdä, mutta aika kivoja kokemuksia siitä irtoaa.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Mikähän homma tuolla jenkeissä on tuo ettei puhalluteta jengiä vaan tehdään noita testejä tien päällä. Mielenkiintoista seurattavaa nää Youtuben poliisikanavat kun akka on ajanut auton katolleen ja aivan totaalisen päissään ja laitetaan kävelemään suoraa viivaa ja pyydetään seuraamaan taskulampun valoa

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän on palstan politiikkaketjuissa meno syksyllä ja talvella, kun kelien takia kaikkia vituttaa jo muutenkin? No, ehkä vääntöjen aiheet sentään ovat vaihtuneet 15v kirjoituksista ja solmioista ihan oikeasti maamme tulevaisuutta määrittäviin poliittisiin päätöksiin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikäköhän on palstan politiikkaketjuissa meno syksyllä ja talvella, kun kelien takia kaikkia vituttaa jo muutenkin? No, ehkä vääntöjen aiheet sentään ovat vaihtuneet 15v kirjoituksista ja solmioista ihan oikeasti maamme tulevaisuutta määrittäviin poliittisiin päätöksiin.
En nyt ainakaan pidättelisi hengitystä tuollaista odotellessa...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt alkaa jo samettiruusut olla hyvässä kukassa. Kyllähän komeasti kukkivat samettiruusut palkitsevat kesällä vaivan mitä niihin keväällä ja alkukesästä on panostettu.

Liitteet

• IMG_20230716_161746_HDR.jpg
    IMG_20230716_161746_HDR.jpg
    1 022,8 KB · kertaa luettu: 56

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Kai se on tämä ketju luonnollisin paikka tehdä ensimmäinen merkintä viestihistoriaan. Mitään asiaa minulla ei tähän hätään ole, mutta toivotaan sellaista jossain kohtaa ilmaantuvan. Ellei ilmaannu, ollaan sitten hiljaa. Futisketjuihin saattanen jonkun sanasen kirjoittaa ja ainakin seuraan Jokereiden uutta tulemista. Terve vaan kaikille.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äitini vanhempien asunto myytiin kolme vuotta sitten ja vasta tänään asianajaja ilmoitti asiasta äidilleni. Osa syynä tähän radiohiljaisuuteen oli koronalla ja vielä suurempi syy oli äitini monta kuukautta kestänyt pakkohoito.
Tuo kyseinen mummola ei oikein koskaan tuntunut minusta mitenkään miellyttävältä paikalta vierailla, koska mummollani ja ukillani oli äärimmäisen negatiivinen suhtautuminen sekä äitiini että myös minuun ja sisareeni. Ja kun tuohon soppaan olivat vielä pistäneet lusikkansa äitini kaksi veljeä sekä isosisko, niin aika vähässä ovat positiiviset muistot tuosta paikasta.

Toinen mummola eli faijani vanhempien asunto Imatralla vaihtoi omistajaa jo vuonna 1994 mummoni kuollessa, joten minulla ei ole enää muuta kuin muistot noista kummastakin paikasta. Jälkikäteen ajateltuna Imatra oli aina se paikka, jossa tunsin olevani tervetullut ja kyllähän niihin Kaukopään tehtaiden jykeviin lemuihin tottui niin nopeasti, ettei niihin enää pahemmin kiinnittänyt huomiota ja tavallaan ne onnistui aina liittämään mummolassa käyntiin, sillä ukkini työskenteli noilla tehtailla pitkälti yli 40 vuoden ajan ja koska tehdas sijaitsi vain muutaman kilometrin päässä mummolasta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään oli oikein mukava päivä. Vietimme päivän klubitalolaisten kanssa seurakunnan leirikeskuksessa. Tuo leirikeskus sijaitsee järven rannalla ja oli vuokrattuna muutamaksi tunniksi vain meidän Klubitalolaisten käyttöön.

Siellä leirikeskuksessa sitten grillasimme, kahvittelimme, uimme ja saunoimme sekä pelasimme erilaisia pelejä. Vaikka leirikeskus on seurakunnan niin ei meillä ollut mitään uskoon viittaavaa ohjelmassamme.

Minä tuolla varmaan meistä eniten uin ja saunoin. Tykkään niin tuosta rantasaunomisesta ja siihen tulee kuitenkin suht harvoin mahdollisuus.

Eihän tällainen oikein miltään varmaan kuulosta niiden korvaan joilla on oma mökki mutta tällaiselle mökittömälle nämä on hienoja päiviä. Ennen sentään vuokrattiin mökki porukoiden kanssa vaikka puoliksi kesällä ja viikoksi mutta sekin on nyt jäänyt.

Olisihan se hienoa jos olisi oma mökki mutta sellainen minulle saattaa olla aika mahdoton ajatus ainakin tällä hetkellä. Täytyy nauttia tällaisista yksittäisistä päivistä.

En tiedä sitten tarjoutuuko tuolla elokuussa uusi mahdollisuus rantasaunomiseen? Silloin on taas kuntoutusjakso siellä Peurungalla ja sehän sijaitsee järven rannalla ja saattaa siellä saunojakin olla. Silloin viimeistään ainakin varmaan tulee taas uitua myös järvessä.

Tämä oli ensimmäinen kerta myös tänä kesänä kun uin järvessä. Eli tuli heitettyä talviturkki samalla. Aika vähän tulee käytyä uimassa, se vähän kai rokottaa kun täytyisi kävellä jonkin matkaa uintipaikoille. Nyt kun ei ole sitä fillariakaan.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiesittekö, että minulla on parta? Sillä ei sinänsä ole väliä, mutta miksi minulla on parta?
Koska...

Liitteet

• Beard.png
    Beard.png
    348,3 KB · kertaa luettu: 159

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään taas pistettiin mansikkaa, mansikkaa poskeen... ja pakkaseen. Toinen laatikko oli paljon makeampaa polkaa kuin toinen. Ostettiin siis eri paikoista laatikot. Mutta pakkasessa, sokerin kanssa survottuna se on se ja sama miltä marja maistui tuoreeltaan. Makeimmista otettiin sitten syöntimarjat talteen.

Liitteet

• IMG_20230718_133934_HDR~2.jpg
    IMG_20230718_133934_HDR~2.jpg
    626,3 KB · kertaa luettu: 53

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onni on uusi netti. Ja mansikat pakkaseen.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Maailmassa on paljon huonoja vitsejä, mutta niistä vain harvat ja valitut huonompia kuin mun parrankasvu. Tamin sanoin: Mä Häpeän!

Mai gaaad….
Eipä minunkaan parrankasvussa ole kehuttavaa. Helvetin hitaasti kasvaa ja kaikenlisäksi tuolla on sormenpään kokoinen kohta mihin ei sitten millään kasva yhtään mitään. Siloposkilla parempi mennä...

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken lenkin jälkeen ihan Helsingin keskustassa käppäillessäni, joku IFK-lippikseni nähnyt huuteli ”vuu, Tapparaa!”. Karu osoitus taas siitä, että tässä kaupungissa ja ”hyvinvointiyhteiskunnassa” kaikki mt-puolen apua tarvitsevat eivät sitä saa. Hyvin surullista.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Äsken lenkin jälkeen ihan Helsingin keskustassa käppäillessäni, joku IFK-lippikseni nähnyt huuteli ”vuu, Tapparaa!”. Karu osoitus taas siitä, että tässä kaupungissa ja ”hyvinvointiyhteiskunnassa” kaikki mt-puolen apua tarvitsevat eivät sitä saa.
Kieltämättä IFK-lippiksen pitäminen on karu osoitus tästä.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä minunkaan parrankasvussa ole kehuttavaa. Helvetin hitaasti kasvaa ja kaikenlisäksi tuolla on sormenpään kokoinen kohta mihin ei sitten millään kasva yhtään mitään. Siloposkilla parempi mennä...
Olin 45v kun eräänä kesälomapäivänä ymmärsin, että minulle kasvaa parta ja siitä lähtien se on tuossa mukana roikkunut - ei niin nätti, mutta mukavan pehmeä hiplata. Ja puhun nyt parrastani.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muualta lainattu ja itselleni sopivaksi muokattu vitsi (selvinpäin mutta läpällä):
Mitä samaa on minulla ja Salman Rushdiella?

Molemmat tulivat tunnetuiksi saatanallisista säkeistä

Turha tulla kuittailemaan wanhasta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Maailmassa on paljon huonoja vitsejä, mutta niistä vain harvat ja valitut huonompia kuin mun parrankasvu. Tamin sanoin: Mä Häpeän!

Mai gaaad….
Ei parta pahoille kasva
Turpajouhet joutaville

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy