Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Nonni, otteet kovenee. Ja peli. Tänään jo 2 ahventa uistellessa, toinen kuvaa pienempi. Sviddu mää oon pro. Ens kerralla sit kolme?
Oliko jpg, png eikai sentään tiff? Ellei sit Kuusamo?Nonni, otteet kovenee. Ja peli. Tänään jo 2 ahventa uistellessa, toinen kuvaa pienempi. Sviddu mää oon pro. Ens kerralla sit kolme?
En tiä mikä vaappu, täällä mitään oo.Oliko jpg, png eikai sentään tiff? Ellei sit Kuusamo?
Osta kalliimmpi kela ja vapa niin varmaan tulee kaloja!!En tiä mikä vaappu, täällä mitään oo.
No onhan mulla Abun vermeet, sellaset keskihintaiset, keskinkertaiselle kaverille. Ja keskinkertaiset saaliit. Ei mp, muttei mitään megasaaliitakaan ;).Osta kalliimmpi kela ja vapa niin varmaan tulee kaloja!!
Skidinä joku joskus mulle sanoi, että eine kalat näe onko sulla Daiwan halppista tai Abu garcian kalleinta.
Mä ensin ymmärsin tämän niin, että lähteekö nummis ulos trikoissa ja rintsikoissa. Nyt en saa sitä mielikuvaa päästäni. Auttakaa joku!Yksi seuraamani nainen kysyi Instassa, lähdenkö ulos trikoissa ja rintsikoissa vai laitanko pidempää paitaa ja housua päälle.
Tähän viestiin asti ymmärsin samoin. Nythän se alkuperäinen kysymys on oikeastaan liki koko perheen kamaa, kun sitä tarkemmin ajattelee.Mä ensin ymmärsin tämän niin, että lähteekö nummis ulos trikoissa ja rintsikoissa. Nyt en saa sitä mielikuvaa päästäni. Auttakaa joku!
Yksi seuraamani nainen…
Osta kalliimmpi kela ja vapa niin varmaan tulee kaloja!!
Skidinä joku joskus mulle sanoi, että eine kalat näe onko sulla Daiwan halppista tai Abu garcian kalleinta.
Sain työnantajaltani kuusikymmentävuotislahjaksi pikkuisen kalliimman luokan virvelisetin, jonka sain vielä itse valitakin tietyn rahasumman puitteissa - valitsin Abua tietysti...No onhan mulla Abun vermeet, sellaset keskihintaiset, keskinkertaiselle kaverille. Ja keskinkertaiset saaliit. Ei mp, muttei mitään megasaaliitakaan ;).
Ja on ollu Daiwa, kalamiehen vaiva. Hyvä sekin oli. Enkka sentään liki 10 kilon hauki, vaan ei jalokalaa. Ikinä.
Mitä laitoit päällesi?Yksi seuraamani nainen kysyi Instassa, lähdenkö ulos trikoissa ja rintsikoissa vai laitanko pidempää paitaa ja housua päälle.
Totta kai hän näytti minusta ihan helvetin hyvältä. En olisi voinut kuumempaa ulkoasua kuvitella. Ihmettelen vain, miksi naiset kysyvät tuollaista. He tietävät kyllä vastauksen.
Nuo äärimmäisen rasittavat joka paikan tukkivat maanvaivat eivät kyllä muutoin naurata sitten pätkääkään.
Ai stana... Viestissäni oli alunperin selvennys, että viittasin sähköseisontalautaan, en niiden kyytiläisiin, mutta pyyhin sen pois ennen lähettämistä. No, se oli sitten kuin syöttö siihen Eero Lahden jatkoaikamaaliin.Eikö tämä nyt ole jo vähän rumasti sanottu lapsista... Varsinkin kun justiinsa tänään saksalaisnainen kehui kuinka hienosti Suomessa suhtaudutaan lapsiin.
Ei ei, nyt oot kusessa. Sulta alkaa piakkoin tulla päivityksiä Ooppelin korjauksista. Voe saatana. Toivon tosiaan sulle Opelin maanantaikappaletta, joka siis saattaisi toimiakin.Yllätinpä itseni tässä parillakin tavalla
Ensinnäkin yllätin itseni, että sain lopulta hankittua sen neliveto maasturin, joka on ollut pidempään hankintalistalla. Toisella tavalla yllätin itseni, että se on Opel! Enpä olisi uskonut sen päivän tulevan, että minusta tulee Opel-kuski.. mutta kuulemma niin käy lopulta kaikille, koska jonkin viisauden mukaan kaikista autoista tulee ajan myötä lopulta Opeleita
Jos kysymyksessä on uusi ooppeli, niin sehän on nykyään käytännössä Pösö, koska ranskalaiset ostivat Opelin jokunen vuosi sitten ja kaikki nykyiset mallit taitavat pohjautua Pösön tekniikkaan ja pohjalevyihin (tai mitä ne nyt olikaan nimeltään). Todennäköisesti nykyajan Opel on parempi kuin General Motorsin aikoinaan omistama Opel, joten pitäisin tuota hankintaa ihan pätevänä.Yllätinpä itseni tässä parillakin tavalla
Ensinnäkin yllätin itseni, että sain lopulta hankittua sen neliveto maasturin, joka on ollut pidempään hankintalistalla. Toisella tavalla yllätin itseni, että se on Opel! Enpä olisi uskonut sen päivän tulevan, että minusta tulee Opel-kuski.. mutta kuulemma niin käy lopulta kaikille, koska jonkin viisauden mukaan kaikista autoista tulee ajan myötä lopulta Opeleita
Tämähän ei mennyt häävisti. Vähensin vaatetusta turvasaappaista ja nyt on pari varvasta mustana.Hemmetti on kostea ilma kaataa ja pieniä koivuja. Ei ihan alastikkaan viitsi touhuilla.
2018 ja kamun maatilalla hommissa, pakko pitää jotain suojavälineitä ja raivausahaa, tsiisus se otti koville.Hemmetti on kostea ilma kaataa ja pieniä koivuja. Ei ihan alastikkaan viitsi touhuilla.
En minä tiiä, että onko moottorisaha/raivaussaha-hommille ollenkaan oikeaa vuodenaikaa. Kesällä tukehtuu ja talvella vituttaa.2018 ja kamun maatilalla hommissa, pakko pitää jotain suojavälineitä ja raivausahaa, tsiisus se otti koville.
Silloin siis oli päälle 30 astetta ja auringossa, sen jälkeen kun mentiin kamun toiselle tilalle ja raktorin sisään niin ei muutakuin ulos ja oksennus ja se työpäivä oli siinä :D
Kai muistat ottaa hampaat pois vedestä, ennenkuin vaihdat sen?Mut viikon tai kahden välein mä vaihdan tohon yöpöydän vesilasiin veden.