Epämigeliläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
En ole ennen ollut jalkapallo-ottelussa joka on ennen puoliaikaa lukemissa 0 - 8.
Kolmas kausi lopuillaan. Nyt on semmoinen meininki, että en muista pätkääkään näistä jaksoista.Oh Lord.
Kolmas kausi lopuillaan. Nyt on semmoinen meininki, että en muista pätkääkään näistä jaksoista.
En ihan ymmärrä tätä naisjääkiekkoilun pakotusta, mitä tuntuu tulevan joka tuutista. Että mikä juoni tässä on oikein taustalla, kun eihän nuo pelaajat ja mitkään joukkueetkaan ole kellekään tuttuja. Mutta tuntuu siltä, että tässä väkisin pientä ihmistä yritetään pakottaa seuraamaan naisten jääkiekkoa ja ehkä jopa pitämään siitä! Silloin kun olin nuori, niin jos nainen halusi pelata jotain jääurheilujoukkuepeliä, niin sitä varten kehitettiin ringette. Harva kyllä halusi, koska jokin kaunoluistelu onkin feminiinisempi ja täten naisille sopivampi laji.
Ymmärrän jos nainen pelaa pesäpalloa, vesipalloa, jalkapalloa tai lentopalloa, mutta naisjääkiekkoilua en oikein tajua. Siinä on niin paljon varusteita ja suojia päällä, että joutuu käyttämään kaiken energiansa ja mielikuvituksena pohtiessaan, miltä kysyinen jääkiekkoileva neitokainen näyttäisi ilman noita varusteita päällään! Niin tämä sotii mielestäni kaikkea sitä vastaan, minkä vuoksi on aikoinaan keksitty naisurheilu.
Olen siis tässä vain tarjoamassa näkökulmaa, enkä vielä kieltämässä naisten jääkiekon peluuta. Hämmästelen vain tätä pakotusta ja se aiheutti tällaisen purkautumisen.
Mullakin meni ne joskus melko nopeasti. En niitä telkkarista katsonut, niin tuli sitten ahmittua jostain Viaplaysta. "Pikkuisen" puudutti kyllä loppua kohden kuunnella Jack Bauerin huutavan "Tell me who it is!".Perkeleellinen on tahti kyllä, mutta toisaalta uskotko kotona, että katsoin aikanaan 24-sarjaa kaksi tuotantokautta kolmeen vuorokauteen. Mutta silloin olinkin nuori ja vetreä.
Mullakin meni ne joskus melko nopeasti. En niitä telkkarista katsonut, niin tuli sitten ahmittua jostain Viaplaysta. "Pikkuisen" puudutti kyllä loppua kohden kuunnella Jack Bauerin huutavan "Tell me who it is!".
Mikä tuossa @Oopi kirjoituksessa teitä ihmetyttää? Tuollaisia ihmisiä on tosi elämässä Suomessa todella paljon (lätkäfaneissakin). Onneksi harva heistä osaa kirjoittaa sen vertaa että tänne saa tunnukset. Ja onneksi ei ole koviin moneen tullut törmättyä, mutta ihan liian moneen silti.
Mikä tuossa @Oopi kirjoituksessa teitä ihmetyttää? Tuollaisia ihmisiä on tosi elämässä Suomessa todella paljon (lätkäfaneissakin). Onneksi harva heistä osaa kirjoittaa sen vertaa että tänne saa tunnukset. Ja onneksi ei ole koviin moneen tullut törmättyä, mutta ihan liian moneen silti.
Onhan toi nyt todella misogyyninen ja muutenkin todella naisia aliarvoistava. Ei he ole esineitä. Urheilua harrastavat naiset ihania, mutta ei niitä pidä esineellistää. Pysytään siellä xhamsterissa ja big tits.Ei siinä mikään ihmetytä. Tuolla perustelullasi voidaan toisaalta laittaa aika monet kirjoitukset siihen kategoriaan, että näitä kun vaan on.
En ole ennen ollut jalkapallo-ottelussa joka on ennen puoliaikaa lukemissa 0 - 8.
No joo, ehkä vähän saatoin kärjistää tuossa liikaa asioita. Tekstin oli tarkoitus lähinnä olla hauska samalla tavalla kuin Pulttibois tai Monty Python on. Ja pääpointti oli se huomio, että tänä vuonna on ollut paljon enemmän naisten jääkiekosta uutisointia kuin vaikka 50-luvulla. Niin sitä vain yritin pohtia kepeästi ketään loukkaamatta. Ja sen lisäksi olin aikamoisessa humalassa helatorstain kunniaksi. Se on puolustukseni!Mikä tuossa @Oopi kirjoituksessa teitä ihmetyttää? Tuollaisia ihmisiä on tosi elämässä Suomessa todella paljon (lätkäfaneissakin). Onneksi harva heistä osaa kirjoittaa sen vertaa että tänne saa tunnukset. Ja onneksi ei ole koviin moneen tullut törmättyä, mutta ihan liian moneen silti.
Toki naisten kiekosta on "liikaa" juttuja siihen nähden, kuinka paljon sitä seurataan. Media yrittää varmaankin tasa-arvon vuoksi pakottaa meitä seuraamaan naislätkää. Jatkoaika hyvä esimerkki tästä, koskaan jutun otsikossa ei mainita, että se koskee naisten lätkää. Sitten me auotaan juttuja joita emme edes halua lukea. Tämä on yksi syy, miksi en enää lue Jatkoajan juttuja vaan surffaan suoraan keskusteluun.No joo, ehkä vähän saatoin kärjistää tuossa liikaa asioita. Tekstin oli tarkoitus lähinnä olla hauska samalla tavalla kuin Pulttibois tai Monty Python on. Ja pääpointti oli se huomio, että tänä vuonna on ollut paljon enemmän naisten jääkiekosta uutisointia kuin vaikka 50-luvulla. Niin sitä vain yritin pohtia kepeästi ketään loukkaamatta. Ja sen lisäksi olin aikamoisessa humalassa helatorstain kunniaksi. Se on puolustukseni!
No joo, ehkä vähän saatoin kärjistää tuossa liikaa asioita. Tekstin oli tarkoitus lähinnä olla hauska samalla tavalla kuin Pulttibois tai Monty Python on. Ja pääpointti oli se huomio, että tänä vuonna on ollut paljon enemmän naisten jääkiekosta uutisointia kuin vaikka 50-luvulla. Niin sitä vain yritin pohtia kepeästi ketään loukkaamatta. Ja sen lisäksi olin aikamoisessa humalassa helatorstain kunniaksi. Se on puolustukseni!
No joo, ehkä vähän saatoin kärjistää tuossa liikaa asioita. Tekstin oli tarkoitus lähinnä olla hauska samalla tavalla kuin Pulttibois tai Monty Python on. Ja pääpointti oli se huomio, että tänä vuonna on ollut paljon enemmän naisten jääkiekosta uutisointia kuin vaikka 50-luvulla. Niin sitä vain yritin pohtia kepeästi ketään loukkaamatta. Ja sen lisäksi olin aikamoisessa humalassa helatorstain kunniaksi. Se on puolustukseni!
Jos ei uni meinaa tulla, niin tuijota hetki Bob Rossin maalausvideoita kuulokkeiden kanssa. Ole hyvä.
Jos ei uni meinaa tulla, niin tuijota hetki Bob Rossin maalausvideoita kuulokkeiden kanssa. Ole hyvä.
Lions liiton vuosikokous.Kertokaas joku mikä tapahtuma on Joensuussa 9.-11.6 viikonloppuna, kun silloin siellä on lähes kaikki majoitukset loppuunmyytyjä ja harvat jäljellä olevat about tuplahinnoilla. Itse en googlettamalla löytänyt vastausta eikä muutama tuttukaan siellä päässä tiennyt mitään. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, vaikka en varmaan sen takia yöuniani menetäkkään.
Mennään sitten edellisenä viikonloppuna, kun samahan tuo on.
Eikös se ole Otaniemessä Espoossa kyseisenä viikonloppuna? Ainakin mun ATK kertoo niin.Lions liiton vuosikokous.
Kappas perkele, ollut samoilla päivämäärillä Joensuussa 2017. Pitäs lukee tarkemmin.Eikös se ole Otaniemessä Espoossa kyseisenä viikonloppuna? Ainakin mun ATK kertoo niin.