Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 704
  • 68 361

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tilasin Backstage Rock Shopista vitunmoisen läjän Tehiksen fanikamaa. Oli miinus viiskyt.

Vielä ehditte tilata!

Tehis on minulle kuitenkin Daven ohella niitä suurimpia suomalaisia, tapahtui Lahdessa mitä tahansa.

What happens in Lahti stays in Lahti.

Tilatkaa!

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Miten tää on mahdollista? Eikö vuoden vanhat setit näytä jo aika myyntikelvottomilta, voisi kuvitella.

Epäilisin kovasti, että pakkauslinjalla on painettu tuotteisiin väärä päivämäärä ja kyseessä on oikeasti ihan syömäkelpoinen, suht tuore tavara.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mukavia pääsiäispyhiä teille kaikille.
Täällä paistaa aurinko. Tänään mennään veljen (perheen) luokse perinteiselle pääsiäiskinkulle. He ostavat joulun jälkeen kinkun tarjouksesta ja sitten pääsiäisenä paistavat sen.

Liitteet

• -5870572050379291648_121.jpg
    -5870572050379291648_121.jpg
    121,4 KB · kertaa luettu: 32

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mulla tärähti Spotifyn parin tuhannen biisin soittolistalta Michael Jacksonia soimaan. Kyllähän tuosta miehestä voi yksityishenkilönä montaa mieltä olla, mutta se nyt on lienee melko kiistatonta että suhteellisen kova ukkeli tuo oli musiikkia tekemään.
Samaa mieltä. Varsinkin junnuna ennen metalliheräämistäni MJ kuului niihin suurimpiin suosikkeihin.

Tätä on aika hankala lyödä laudalta. Viimeistään Eddie Van Halenin mukanaolo tekee biisistä täydellisen.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
"Olen oppositiossa sekä hallitusta että oppositiota vastaan." - Paavo

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Alakertaan muutti viime kesänä iäkkäämpi mustalais pariskunta ja tokihan se pisti miettimään mitähän tuleman pitää, varsin kun kesäisinhän nuo tykkäävät sukuloida jne. Nothing happend.
Äsken kun käytin karvalastani pisukalla (pissalla ja kakalla) niin oli tuo pariskunta lähössä autollaan, ja normaaliin tyyliin käteni nousi pystyyn että heippa vaan. Isäntä sieltä apparin puolelta avas oven, ja huikkas että "taitaa tulla meille kesä", johon totesin että valitettavasti. Kaikkee hyvää siinä sitten toki näin pääsiäisenä myös toivottelimme toisillemme.

Tänään tuosta tuli jotenkin poikkeuksellisen hyvä mieli, sillä ennakkoasennehan oli todellakin olemassa, kun havaitsin aikanaan heidän muuttaneen alakertaani. Tuntuu vaan niin hyvältä, ikäänkuin olisin saanut mualiman parhaat mustalaiset naapurikseni.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänä vuonna American Car Show jää väliin, koska en vaan jaksa lähteä kuvaamaan ryysiksen keskelle. Sitä paitsi suunnitelmissani on käydä Espoon automuseossa tulevana suvena, joten tämän pääsiäisen otan ihan lunkisti auringonpaisteesta nauttien.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla tärähti Spotifyn parin tuhannen biisin soittolistalta Michael Jacksonia soimaan. Kyllähän tuosta miehestä voi yksityishenkilönä montaa mieltä olla, mutta se nyt on lienee melko kiistatonta että suhteellisen kova ukkeli tuo oli musiikkia tekemään.

Ei kuitenkaan ihan niin kova kuin Prince.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Silleen kyllä mielenkiintoinen tämä pääsiäisen aika, kyseessä on kuitenkin vähän näkökulmasta riippuen toiseksi tärkein tai jopa tärkein kristillinen juhlapyhä, niin siitä huolimatta moni asia kuin tavallisena viikonloppuna. Joo toki tässä on pidemmät vapaat useilla, mutta muuten aika tavallista meininkiä. SM-Liigaakin pelataan läpi pääsiäisen, hankala olisi nähdä että esim. jouluaattona tai joulupäivänä paljon liigapelejä tahkottaisiin.

Itsellähän on mukavasti viikon verran lomaa tässä, seuraava työpäivä on ensi perjantai ja siinä onkin sitten heti viikonloppu. Miten sattuikaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä Pekka Myllykosken veljen haastattelua ja kirjoittamaansa kirjaa Jeesuksen viimeisistä päivistä suosittelen:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä komppaan banskua. Oon aina tykännyt Wiener nougateista yli kaiken. Mignon lienee masssan osalta liki samaa tavaraa, mutta ähky iskee ennen puolta väliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy