Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 870
  • 66 865

Glove

Jäsen
Vaikka vapaapäivä onkin työpaikalta, niin kyllä on saanut töitä tehdä puhelimen välityksellä. Uutta työntekijää yrittänyt rekytoida lähtevän tilalle. Sitten pohjustanut suunnitelmaa b ja c... Ei sillä että olisi epämieluisaa.
Pitäskö mun tulla vaikka oppisopimuksella kouluttautumaan keittiöhommiin? Kun tuo ylempänä kirjoittanutkin sitä on joskus sanonut, että sinne vaan kokkaamaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulee mieleen se, kun joskus teininä kossupullo hinnalla kaveri ajoi miun pitkät hiukset pois, jättäen vain kaljun. Vieläkin harmittaa.

Hiton pitkään miulla ollut sama tukkatyyli. Sivuilta ja takaa lyhyt, mutta päältä pitkä, joka ponnarilla kiinni pikku myymäisesti. Hyvin harvoin annan vapaana tukan olla.
Mulla oli aikoinaan ponnari, joka (ilmeisesti) aiheutti sen, että miehet hakivat tanssimaan usein kapakoissa - sukupuolestani ei silti voinut erehtyä eli...
Kun leikkautin sen pois erään julkisen lupauksen ja ao. ehdon täyttymisen vuoksi, eipä ollut enää vientiäkään...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mulla oli aikoinaan ponnari, joka (ilmeisesti) aiheutti sen, että miehet hakivat tanssimaan usein kapakoissa - sukupuolestani ei silti voinut erehtyä eli...
Kun leikkautin sen pois erään julkisen lupauksen ja ao. ehdon täyttymisen vuoksi, eipä ollut enää vientiäkään...
Tarkoitatko että vientiä ei ole ollut ollenkaan, vai että naisten suhteen ei ole ollut?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä olen tässä yrittänyt kuunnella Euroviisuja, kun Suvi käski. Mä en edelleenkään ymmärrä mikä tässä on se juttu.
Ruotsi oli Ruotsi, hyvä show, mitäänsanomaton biisi. Ranska on kielen puolesta se joka laittaa puntin tutisemaan. Vantaan käärijä on taas se joka on haistattaa eurolavalla ettei kiinnosta mitä muut ajattelee.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tarkoitatko että vientiä ei ole ollut ollenkaan, vai että naisten suhteen ei ole ollut?
Noh... tarkoitin niitä miehiä pääasiassa. Tosin, kyllä se vaikutti hieman naistenkin käytökseen, ainakin "valikoima" muuttui tavanomaisemmaksi.
Mutta - minähän olin silloin(kin) naimisissa, joten...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kahvin kanssa käyttämäni kaurajuoman korkki oli muutettu "haista vittu" -malliseksi, mutta tämä on ilmeisesti jonkin uuden säännöksen vaatimuksen syytä.

Joo äläpä, kaikissa vauvan maidonkorvikkeissa ja valmispuuroissa sama homma. Onneksi nuo saa aina helposti repäistyä irti, mutta ärsyttää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Chachachachachachaa. Niin kerta.

PS. Alkaispa jo mm-kisat.
 

Glove

Jäsen
Taidan mennä kohta nukkumaan niin en erehdykesessäkään näe pätkääkään euroviisuista. Voin sitten vaan aamulla lukea netistä, kuinka se tuli seitsemänneksi. Se riittää mun euroviisuannokseksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Taidan mennä kohta nukkumaan niin en erehdykesessäkään näe pätkääkään euroviisuista. Voin sitten vaan aamulla lukea netistä, kuinka se tuli seitsemänneksi. Se riittää mun euroviisuannokseksi.

Eli voisiko tulkita kuten Aravirta aikoinaan: Torilla tavataan.

Ei tavattu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Se on taas sitä aikaa... Niin mitäkö?
No sitä, kun meidän jyhkeän uhkea tyttömme (pystiffi) kävelee hitain määrätietoisin askelein kohti venevalkamaa ja jatkaa niin kauan, kunnes jalat vaivoin yltävät enää pohjaan. Siinä sitten järviveden eka puraisu, pari hidasta pyörähdystä ja hieman lisää vettä koneeseen ja yhtä arvokkaasti nousu kuivalle maalle, muutama ravistus ja katse minuun: NÄLKÄ!
Mainttakoon, että jäät poistuivat luotamme (hetkeksi) vasta viime viikon lopulla, joten kyyti (= kylpy) on kylmää...
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Aika mitäänsanomaton päivä takana, mutta jos jotain positiivista täytyy hakea, niin Sanna Marinin ja Markus Räikkösen ero on sellainen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aika mitäänsanomaton päivä takana, mutta jos jotain positiivista täytyy hakea, niin Sanna Marinin ja Markus Räikkösen ero on sellainen.
I see what you did there.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aika mitäänsanomaton päivä takana, mutta jos jotain positiivista täytyy hakea, niin Sanna Marinin ja Markus Räikkösen ero on sellainen.

Olavi Uusivirta taitaa tykätä tästä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
 

Glove

Jäsen
Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
En ole minäkään euroviisuhuumassa ja aika hyvin olen onnistunut välttämään viisu- ja Käärijä-aiheiset asiat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole minäkään euroviisuhuumassa ja aika hyvin olen onnistunut välttämään viisu- ja Käärijä-aiheiset asiat.
Mä nyt kanssa mietin että kyllä tuolta voi ihan suht hyvin rauhassa olla jos vaan haluaa. Olin esim. kuullut sen viisubiisin ennen eilistä tasan yhden kerran, ja senkin silloin kun Radio Rock soitti sen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mä nyt kanssa mietin että kyllä tuolta voi ihan suht hyvin rauhassa olla jos vaan haluaa. Olin esim. kuullut sen viisubiisin ennen eilistä tasan yhden kerran, ja senkin silloin kun Radio Rock soitti sen.

Mutta kyllä meistä kaikki tietää miltä se näyttää. Sekin on jo liikaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.
Sama oli itselläni vielä muutamia viikkoja sitten. On kuitenkin myönnettävä, että nyt pidän Käärijää erittäin sympaattisena tyyppinä. Jotenkin teeskentelemätön, innostunut, konstailematon. Musiikkityylihän ei meikäläiseen uppoa pätkääkään (sama pätee Euroviisuihin, yleensä), mutta jotenkin nyt vain symppaan ja kannustan häntä.

Ostin jopa Piña Colada -ainekset viikonlopuksi. Ja toki olutta on!

Olen (lähes) fani.

Tietenkin lätkän MM-kisat ovat edelleen se lähiaikojen odotetuin tapahtuma, en minä sentään mikään Viisu-fani ole.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lisättäköön vielä edelliseen tekstiini, että viimeksi olen kokenut vastaavaa fiilistä Euroviisujen tiimoilta vuonna 2006.

Onko tämä enne?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritän olla kaikin keinoin seuraamatta "Käärijää". Ei ole mistään henkilöön kohdistuvasta inhosta tai muusta kyse, mutta ei vaan nappaa kiinni mistään välistä. Joka helvetin tuutista tulee nyt tätä kamaa. Alkaa jo ahdistaa, koska, anteeksi nyt vain, tuo koko hahmo on hyvin epämiellyttävän, raskaan ja jopa hyvin ruman oloinen. Lapsille tarkoitettu? Ehkä he eivät tajua miksi esimerkiksi klovnifobia (tästä voi halukkaat googlettaa lisää) on olemassa.

Kuulostat god vähän siltä, että sulla on rankka viikko ja paljon pitkii päivii takana. Mutta älä huoli, koska ilta on vielä nuori ja aikaa kumota.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hahaa, minulla on uusi etunimi. Viimeiset pari päivää on ollut hankalaa, mutta nyt menee jo paremmin!
Pidä kaksin käsin kiinni tuopista niinku. Mä tiiän että haluut olla sekaisin ja vapaa huolista niinku, mutta jatka vaan kunnes et enää pysy tuolissa niinku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös