Oon nähnyt viimeisen vuoden aikana pari-kolme kertaa sellaista eroottisesti latautunutta unta entisestä tyttöystävästäni. Eihän siinä muuten mitään, mutta hän oli tyttöystäväni vitos-kutosluokalla ja hetken aikaa seiskallakin. Ja ennen kuin kukaan soittaa poliisille niin täsmennetään, että hän on ollut näissä unissa kyllä ihan nykypäivän aikuinen versio itsestään.
Ainut mikä näissä unissa vaan on aavistuksen erikoista on se, että emme ole olleet käytännössä missään yhteydessä yläasteen jälkeen eli noin 17:ään vuoteen. Hän lähti lukioon ja minä lähdin opiskelemaan merkonomiksi, sen jälkeen hänen tiensä vei Hessaan ja minun Kuopioon. Ehkä jonkun kerran nähtiin siinä kun tultiin täysi-ikäsiksi ja oli jotain baarikäyntejä, mutta ihan hirveästi en valehtele jos sanon että viimeksi on juteltu ihan ajan kanssa joskus yläasteella.
Facebookissa kyllä ollaan kavereita ja näin, mutta en nyt ihan kamalasti ole hänen touhujaan seuraillut somenkaan kautta. Sanotaanko että yksi kerta tällaisesta unesta menisi varmaan vielä jotenkin, mutta kun näitä on nyt toistunut useamman kerran niin tavallaan ihan mielenkiintoista. Jostain alitajunnastahan nämäkin kai kumpuaa, mutta erittäin syvältä kyllä muistin lokeroita kyllä kaivellaan nyt.