Tulipa yliannostus englantia kun tyttö kävi kaverinsa kanssa kyläilemässä. Flaamia kun en osaa niin piti sitten puhua englantia.
Kun eräs palstaveli soitti ja kysyi niin kaikki kolme tietävät toisistaan (eivät tunne toisiaan) ja kaikkien kanssa olen ollut tänäänkin yhteyksissä. Elämä on jännää.Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
Panomies on panomies, ei kai siinä sen kummempaa.Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
Ajatko Civicillä?Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
Mielelläni pidän lomani talvella jos vaan on varaa mennä lämpimään. Jos ei ole niin sitten on oikeastaan se ja sama millon ne on.Lienen vähemmistön oletettu kun pidän vapaata mielelläni talvella ja hikoilen kesän töissä.
Astralla :)Ajatko Civicillä?
En ole muuten ihan varma tästä enää.Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen
Kuka on kaikkien aikojen paras laulaja ja miksi juuri Ronnie James Dio?
Tuli pitkästä aikaa kuunneltua tuota Heaven & Hell -nimellä julkaistua levyä, ja olihan tuo pieni suuri mies vielä varttuneemmallakin iällä melkoisen kova ukko noissa lauluhommissa.
Panet ensin kaikkia kaikkiin reikiin ja valitset sitten. Ei siitä muuten mitään tuu.En ole muuten ihan varma tästä enää.
Vastasin whatsuppiin kun ei tähän kaikkea voi kertoa.Panet ensin kaikkia kaikkiin reikiin ja valitset sitten. Ei siitä muuten mitään tuu.
Nyt on paikka, mikset sarjalaukoisi.
Kyllä niin mielelläni asuisin yläpuolellasi, kun talvesta elän.Mielelläni pidän lomani talvella jos vaan on varaa mennä lämpimään. Jos ei ole niin sitten on oikeastaan se ja sama millon ne on.
Voisi tuossa katolla telttaillessa tulla kylmä talvipakkasilla. Eikä ole talvi näköjään tältäkään talvelta loppunut kun lunta tippuu maahan koko ajan.Kyllä niin mielelläni asuisin yläpuolellasi, kun talvesta elän.
Nostetaas esiin. Kuun alussa soitin kaverin perään poliisit ja lopputuloksena ajokielto kun näin rekkarinkin.Soittaisitko/oletko soittanut poliisille, jos näet/olet nähnyt ystäväsi tai jonkun muun lähtevän päissään rattiin?
Itse soitan satavarmasti.