Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 684
  • 66 797

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain juuri soiton faijalta. Hän meni ja kaatui liukkaalla jalkakäytävällä vain muutaman kymmenen metrin päässä kotiovestaan ja lensi kasvot edellä asfalttiin. Kuulemma hammasimplantit ovat saattaneet murtua ja vertakin on kasvoissa, joten hän käy terkkarilla varmuuden vuoksi. Toivon, ettei pahemmin ole käynyt.
Mahtava alku viikonlopulle ja kun vielä tuossa parin tunnin päästä napsahtaa tuomiokin minulle, niin mikäs on tässä ollessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole aiemmin ostanut mitään käytettyä tavaraa netin kautta, paitsi autoja ja koteja. No nyt ostin, kun myyjä oli "tuttu". Kävin sitten tällä viikolla Suvi Teräsniskan luona 20 e kaupan vuoksi. Käytettyä huulipunaa en ostanut, vaikka sellaistakin on lehtitietojen mukaan ollut kaupan.
 

Glove

Jäsen
Eilen tuli negatiivinen päätös edellisestä työpaikasta mihin olin haastattelussa ja heti tänään sitten tuli sähköpostiin uuteen paikkaan haastattelukutsu. That is how it's done!
Olisipa itselläkin noin paljon kysyntää työmarkkinoilla. Ei kyllä ole tarjontakaan täällä kovin hääviä, lähin koulutusta vastaava paikka taisi olla kesätyöntekijä paikalliseen Alkoon.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
Janohan siinä tulee, kun katselee toisen valmistautumista ja itse on lähes valmis. Pohjanmaan kautta!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.

Kukapa nainen nyt ei @pettter in tapaamista varten laittautuisi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu.
Mitäs sitä vierestä katsomaan kun voi osallistuakin... ;-)
Niin ainakin meillä tehdään. Ei nyt aina mutta välillä. Mieheni on ihan hyvä puuterin tupsuttelija, peitevoiteen levittelijä ja huulikiillon sivelijä. Ja yksinkertaiset silmämeikitkin luonnistuu. Ja joskus hän kyllä innostuu vetelemään liian lavealla pensselillä ja joutuu pesemään naaman. Ja sitten nauretaan ja aloitan taas alusta... Nämä nyt on näitä pikkuisia "elämän suola"- juttuja ettei mene elämä liian ryppyotsaiseksi. Kaksin on kivaa...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaksin on kivaa...
Tästä olen samaa mieltä vaikka jopa palstaveli on kehoittannut minua pysymään erossa tuosta naisesta (taustoja on joita en rupea täällä kertomaan). En vain pysty (eikä hänkään näköjään minusta).
 

Glove

Jäsen
Kannatti laittatua. @pettter kävi kolmannessa erässä näyttämässä hänelle nordista (minä olin tylsästi SaiPa katsomossa).
Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Ollaan oltu ainakin kerran samaan aikaan samassa paikassa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Mää oon käyny kaks kertaa. Hifk-Tappara Vip-aitiossa ja sit Hifk-Ilves joka oli Raipen viimeinen peli sielä (vahingossa päädyin sinne)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Minä käväisin rokkiasioissa samassa paikassa pari kuukautta myöhemmin. 14.4.1986 siellä esiintyi Dio. Näin ihan livenä kun 46-vuotias mies tökkii muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Upeaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä käväisin rokkiasioissa samassa paikassa pari kuukautta myöhemmin. 14.4.1986 siellä esiintyi Dio. Näin ihan livenä kun 46-vuotias mies tökkii muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Upeaa.
Dion näin jo syksyllä 1984. Oli kova se Last in line kiertueen keikka, vaikken muista miekkailua siellä tapahtuneen, mutta samoihin aikoihin Manowarilla oli lavalla oikeat miekat. Kauniisti jäivät lavalle pystyyn kun ne siihen iskettiin. Death to false metal!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisipa itselläkin noin paljon kysyntää työmarkkinoilla. Ei kyllä ole tarjontakaan täällä kovin hääviä, lähin koulutusta vastaava paikka taisi olla kesätyöntekijä paikalliseen Alkoon.
Älä sano, Alko on vissiin aika hyvä työnantaja. Henkilöstöstä pidetään hyvää huolta, mikä on valtiolla aika harvinaista nykyään. Koulutusta yms. työhyvinvointijuttuja järjestetään mukavasti ja etenemismahdollisuudet hyvälle tyypille ovat vähintään kohtuulliset. Palkka ei varmaan oo mikään järkyttävä ja rikastumaan tuolla ei pääse, mutta kuitenkin siisti sisätyö suhteellisen säännöllisillä työajoilla.
Siskontyttö tosta ties kertoa, kun oli siellä joskus joulunajan ruuhka-apulaisena ja piti kokemusta hyvinkin positiivisena.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miettinyt tuota työtä Alkossa. Siellä oppisi juomista. Vaan tuo palkka tosiaan takuulla huonompi, mitä minulle aon nyt hoitajana.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Älä sano, Alko on vissiin aika hyvä työnantaja. Henkilöstöstä pidetään hyvää huolta, mikä on valtiolla aika harvinaista nykyään. Koulutusta yms. työhyvinvointijuttuja järjestetään mukavasti ja etenemismahdollisuudet hyvälle tyypille ovat vähintään kohtuulliset. Palkka ei varmaan oo mikään järkyttävä ja rikastumaan tuolla ei pääse, mutta kuitenkin siisti sisätyö suhteellisen säännöllisillä työajoilla.
Siskontyttö tosta ties kertoa, kun oli siellä joskus joulunajan ruuhka-apulaisena ja piti kokemusta hyvinkin positiivisena.
Mulla oli molemmat(!) tyttäret Alkossa töissä eikä kyllä pahaa sanaa. Firma järjesti säännöllisesti nk. maistiaisia eli henkilökunta pääsi tutustumaan uutuutuotteisiin, lisäksi muitä kökkiäisiä jonkin verran...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillähän on täällä Lahess ihan kunnon kapinallisjohtaja, Simon Ekpa.... Tai ainakin sen kuvan hän haluaa antaa. Koska kyseessä on Suomen kansalainen niin asialle ei voi juuri mitään (vaikka Nigeria toivoo että kaveri hiljennettäisiin e. siis netissä).

Ekpa johtaa Suomesta käsin Nigeriassa toimivaa separatistiryhmää, joka pyrkii muodostamaan maan kaakkoisosaan itsenäisen Biafran valtion.Hän kertoo määräävänsä IPOB-separatistiryhmää ja sen aseellista siipeä Eastern Security Networkia, jota hän kutsuu itsepuolustusjoukoksi.
En tiedä Suomea parempaa paikkaa. Täällä kaikki osallistuvat yhteiskuntaan ja laki on kaiken perusta. Nämä asiat pitäisi nyt tuoda Biafraan, oikeusapua tarjoava yrittäjä jatkaa.

Edit. Tuo linkattu juttu oli mielenkiintoinen. Kannattaa lukea jos vähänkään kiinnostaa...
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jännää joskus tämä ihmisten kanssa oleminen.

Tiedättekö kun aina välillä törmää semmoisiin ihmisiin, joiden kanssa ei ole minkäänlaista yhteistä säveltä? Ei sitä kuuluisaa kemiaa? Enkä nyt siis tarkoita mitään seksuaalista kemiaa, vaan ihan ylipäätänsä sitä että ei ole ollenkaan toisen ihmisen kanssa samalla aaltopituudella. On semmoinen olo, että ei pysty yhtään olemaan oma itsensä.

Todella ahdistavaa jos/kun joutuu ikään kuin olosuhteiden pakosta (minun tapauksessani nyt siis työasiat) olemaan tämmöisen ihmisen kanssa tekemisissä. Oikein mitään yhteistä puhuttavaa ei ole, kuin korkeintaan ne päivänpolttavat työasiat, joista pystyy hetken niitä näitä rupattelemaan ja väistelemään vaivaannuttavaa hiljaisuutta. Mutta siinä se sitten onkin.

Sitten joidenkin toisten kollegojen kanssa juttua riittää ja sitä tulee täysin vaivattomasti vaikka kuinka paljon. Juttu jatkuu luonnollisesti siitä, mihin se edellisellä kerralla on jäänyt. Huumorintajut kohtaavat, ja nauretaan samoille asioille.

Eikä tuossa aluksi mainitsemassani ihmisessä siis mitään sillä tavalla vikaa ole. Ei ole mitään supervaikeita luonteenpiirteitä, ja hän on ihan tavan tallaaja. Mutta kun ne kemiat eivät vaan kohtaa, niin ne eivät vaan kohtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös