Hommaa nyt ihmeessä isompi kämppä. Joku 600-700 neliömetriä voisi nippa nappa riittää.Kai on pakko todeta, että en enää ole teini. Poika muutti omilleen lokakuussa ja tytär muuttaa omilleen ensi keskiviikkona.
Ensimmäinen muutto oli helpotus, kun joka saatanan asiasta joutui vänkäämään. Tuleva muutto ei niinkään, koska hyvin harvoin on joutunut tyttären kanssa vääntää mistään, koska asiat menneet aina hyvin kalloon.
Mahdunkohan yksin egoni kanssa tähän neliöön?
Käy pöntöllä... löytyy!!!Ketä tietää mistä löytyis ihmelääkettä?
...
Noniin, näinhän tässä kävi, että nyt ollaan jo sunnuntaissa. Nyt alkaa jo jännittämään, että miten tuon kanssa oikein käy. Jos ei natsaa, niin Jutin sanoin: "Mennään eteenpäin".Tästä taitaa tulla melko pitkä viikko kun työhaastattelussa sanoivat, että ens viikolla ilmoittavat miten kävi. Noh, kattoo hiihdon MM-kisoja,lukee ja käy lenkillä, niin eiköhän se tämäkin viikko ole kohta jo sunnuntaissa.
Taisin olla itsekin siellä. Oliko kärpänen seinällä tuolloin?Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Siellähän se oli.Taisin olla itsekin siellä. Oliko kärpänen seinällä tuolloin?
Kaksi on jo mennyt omilleen, yksi vielä syö mun ruokiani ja paljon syökin. Olen antanut itseni ymmärtää, että tämä on normaalia kiertoa. Rupeisi kai jurppimaan, jos lapsi loisisi peräkammarissa yliajalla. Jotenkin tämä viiminen on tullut kuitenkin läheisimmäksi, johtuu kai siitä, että olen enempi ollut kotona. Ei ole enää niintä viikkojen ja kuukausien työkomennuksia.Kai on pakko todeta, että en enää ole teini. Poika muutti omilleen lokakuussa ja tytär muuttaa omilleen ensi keskiviikkona.
Ensimmäinen muutto oli helpotus, kun joka saatanan asiasta joutui vänkäämään. Tuleva muutto ei niinkään, koska hyvin harvoin on joutunut tyttären kanssa vääntää mistään, koska asiat menneet aina hyvin kalloon.
Mahdunkohan yksin egoni kanssa tähän neliöön?
Tapasin tässä loman aikana naisen lapsen, lapsen isän (exä hyvin kaukaa menneisyydestä) ja lapsenlapsen. Naisen tytär soitti äsken ja hänestä on kivempaa että hänen äitinsä on minun kanssa kuin hänen isänsä.
Hyvä Suomi, Onnea persut. Kukaan ei halua tänne. Ei Lotto -voitto kiinnosta...
Venäjän hyökkäys | Ukrainalaisten tulo Tallinnaan hiipui, ja harva tarttui tarjoukseen jatkaa Suomeen
Monelle Ukrainasta Viroon tulleelle oleellista on se, että Virossa voi pärjätä venäjän kielellä.www.hs.fi
”En tiedä Suomesta yhtään mitään: minkälaisia mahdollisuuksia siellä on tai minkälainen on mentaliteetti”, Bakhmet sanoo.
Yllättävän helposti se menee kunhan pitää huolen että kaikki laskevat suurin piirtein samaa tahtia. Pari kertaa moiseen joutunut.Millanen homma tuo hauta-arkun kanto oikein on? Ukki siirtyi viikonloppuna paremmille kentille ja arkun kantohommiin pyydettiin. Aikaisemmat hautajaiset ovat olleet uurnan laskuja, joten tämmöset arkkuhommat on täysin uutta maaperää.
Lähinnä se arkun lasku mietityttää.
Tuohan se homman juju on. @HollantiYllättävän helposti se menee kunhan pitää huolen että kaikki laskevat suurin piirtein samaa tahtia. Pari kertaa moiseen joutunut.
Tuolla toisaalla luultiin että Tina olisi vaihtanut hiippakuntaa. Ei vielä, mutta olisin hänet livenä halunnut ehdottomasti nähdä. Ei onnistu enää.
Pari helmeä
Ja @Roger Moore