Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 333
  • 66 806

Glove

Jäsen
Nyt on naulakko asennettu seinään. Projekti eteni hyvin siihen asti kun tulin naulakon kanssa kaupasta. Sitten tuli takapakkia kun akkuporakoneen akku oli tyhjä. Piti siis pitää lataustauko. Nyt on naulakko seinässä ja siihen mahtuu muidenkin takit kuin vaan minun. Entiseen ei mahtunut kun se oli mallia kaksi ruuvia seinässä ja minulla on kaksi takkia mitä tähän vuodenaikaan tulee käytettyä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on naulakko asennettu seinään. Projekti eteni hyvin siihen asti kun tulin naulakon kanssa kaupasta. Sitten tuli takapakkia kun akkuporakoneen akku oli tyhjä. Piti siis pitää lataustauko. Nyt on naulakko seinässä ja siihen mahtuu muidenkin takit kuin vaan minun. Entiseen ei mahtunut kun se oli mallia kaksi ruuvia seinässä ja minulla on kaksi takkia mitä tähän vuodenaikaan tulee käytettyä.
Pitää ollakin kunnon naulakko, kun arvovieraita tulee käymään ensi viikolla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katselin noin viiden ja puolen minuutin ajan Rihannan Super Bowlin väliaikaesitystä. Joitain biisejä tunnistin, mutta eipä tuo pahemmin positiivisia viboja minussa aiheuttanut. Muistelen joskus vuosituhannen alussa kuunnelleeni häntä kohtalaisen paljon, mutta sen jälkeen hurahdin muuhun musiikkiin ja Rihannan ja muiden vastaavien poppiprinsessojen kuuntelu jäi vähiin tai loppui kokonaan. Noh, nyt on uteliaisuus tyydytetty ja voin jatkaa elämääni.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Katsottiin äitin kanssa tuo Shawshank / Rita Hayworth kun äiti ei ollut sitä aiemmin nähnyt. Sanoin jo alussa että kannattaa sitten katsoa loppuun asti ja kyllähän hän katsoi ja tykkäsi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mun kamera väsää liian hyviä kuvia, ei pysty laittaa. Ois tullu kuva naku kißta.
Joo joo, ping Johnny, rip
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kai on pakko todeta, että en enää ole teini. Poika muutti omilleen lokakuussa ja tytär muuttaa omilleen ensi keskiviikkona.
Ensimmäinen muutto oli helpotus, kun joka saatanan asiasta joutui vänkäämään. Tuleva muutto ei niinkään, koska hyvin harvoin on joutunut tyttären kanssa vääntää mistään, koska asiat menneet aina hyvin kalloon.
Mahdunkohan yksin egoni kanssa tähän neliöön?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hauska kuunnella kun joku pyramidihuijari pitää teamsin kautta myyntipuhetta äidilleni. InCruises niminen kusetus tällä kertaa, käsittääkseni äitini sama tutun tuttu joku vuosi sitten kaupitteli jotain eri kusetusta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies on tänään ylityövapailla joten voidaan viettää laatuaikaa yhdessä. On syöty hyvin, käyty hiihtämässä ja nyt on tulet takassa.
 

Liitteet

  • IMG_20230224_121714_HDR.jpg
    IMG_20230224_121714_HDR.jpg
    918,3 KB · kertaa luettu: 56

Glove

Jäsen
Kai on pakko todeta, että en enää ole teini. Poika muutti omilleen lokakuussa ja tytär muuttaa omilleen ensi keskiviikkona.
Ensimmäinen muutto oli helpotus, kun joka saatanan asiasta joutui vänkäämään. Tuleva muutto ei niinkään, koska hyvin harvoin on joutunut tyttären kanssa vääntää mistään, koska asiat menneet aina hyvin kalloon.
Mahdunkohan yksin egoni kanssa tähän neliöön?
Hommaa nyt ihmeessä isompi kämppä. Joku 600-700 neliömetriä voisi nippa nappa riittää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vein kaverin Kouvolaan mökkimatkalla keskiviikkona ja tiesin että hän vaihtaa osoitetta perjantaina. Tänään sain uuden osoitteen, josta hänet sunnuntaina otan kyytiin paluumatkalla. Osoite oli tieX 5. Tuli täysin absurdi fiilis kun serkkuni asui lapsuutensa osoitteessa tieX 6 ja olen viettänyt siellä varmaan puolet lapsuuteni kesistä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tästä taitaa tulla melko pitkä viikko kun työhaastattelussa sanoivat, että ens viikolla ilmoittavat miten kävi. Noh, kattoo hiihdon MM-kisoja,lukee ja käy lenkillä, niin eiköhän se tämäkin viikko ole kohta jo sunnuntaissa.
Noniin, näinhän tässä kävi, että nyt ollaan jo sunnuntaissa. Nyt alkaa jo jännittämään, että miten tuon kanssa oikein käy. Jos ei natsaa, niin Jutin sanoin: "Mennään eteenpäin".
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kai on pakko todeta, että en enää ole teini. Poika muutti omilleen lokakuussa ja tytär muuttaa omilleen ensi keskiviikkona.
Ensimmäinen muutto oli helpotus, kun joka saatanan asiasta joutui vänkäämään. Tuleva muutto ei niinkään, koska hyvin harvoin on joutunut tyttären kanssa vääntää mistään, koska asiat menneet aina hyvin kalloon.
Mahdunkohan yksin egoni kanssa tähän neliöön?
Kaksi on jo mennyt omilleen, yksi vielä syö mun ruokiani ja paljon syökin. Olen antanut itseni ymmärtää, että tämä on normaalia kiertoa. Rupeisi kai jurppimaan, jos lapsi loisisi peräkammarissa yliajalla. Jotenkin tämä viiminen on tullut kuitenkin läheisimmäksi, johtuu kai siitä, että olen enempi ollut kotona. Ei ole enää niintä viikkojen ja kuukausien työkomennuksia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tapasin tässä loman aikana naisen lapsen, lapsen isän (exä hyvin kaukaa menneisyydestä) ja lapsenlapsen. Naisen tytär soitti äsken ja hänestä on kivempaa että hänen äitinsä on minun kanssa kuin hänen isänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös