Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 067
  • 66 796

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti




Joo, tämä on sellaista kultaa että oksat pois. Huomaa kyllä reaktioista, kenelllä on jotakin salattavaa ja kenellä ei. Mätähän se Hollywood- maailma on, ja tässä sitä paskaa lyötiin vasten kasvoja oikein kunnolla.


Selvästi myös Gervaisilta tarkoituksella tuollainen "piuhat seinästä" -setti missä teki selväksi etteivät nuo tekopyhät jeesustelijat tiedä oikeasta elämästä mitään. Monet näyttelijät sulkevat silmänsä hirveyksiltä joita alalla tapahtuu kun haluavat edistää uraa. Ja silti ollaan heti platformin osuessa eteen jeesustelemassa taas.

Ja tosiaan tuon Gervaisin verbaalilöylytyksen yksi upeus on nuo kauhistuneet ja pelonsekaiset ilmeet Hollywood-jengin osalta.

Saattoi tosiaan olla Gervaisin viimeinen kerta hostina. Vaikka aiemmin pyydetty useita kertoja takaisin tylystä roastaamisesta huolimatta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat




Joo, tämä on sellaista kultaa että oksat pois. Huomaa kyllä reaktioista, kenelllä on jotakin salattavaa ja kenellä ei. Mätähän se Hollywood- maailma on, ja tässä sitä paskaa lyötiin vasten kasvoja oikein kunnolla.


"Thank your agent, your agent, and fuck off."

"Sort of like working with Harvey Weinstein."

Tää oli niin hieno. Tätä varten on kannattanut elää.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Thank your agent, your agent, and fuck off."

"Sort of like working with Harvey Weinstein."

Tää oli niin hieno. Tätä varten on kannattanut elää.

"If ISIS started a streaming service, you'd call your agent, wouldnt you".

Aiheutti myös hyvää tärinää ja kaapissa olevien luurankojen pelkoa kun Gervais mainitsi että paikalla on Hollywoodin kirkkaimpia tähtiä, mutta kaikki pelkäävät samaa asiaa. Ronan Farrowta, hän nappaa vielä teidät.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Opetetaanko kouluissa enää lapsille Föhn -tuulen syntyä?

Taas kerran sekä YLE että maikkari "uutisoivat" tästä ihmeestä (joka sentään tapahtuu lähes joka vuosi vähintään muutaman kerran talvessa) kuin se olisi maailman ihmeellisin asia, jota ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Voi sun perkele, kun ottaa päähän tällainen nollauutisointi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Opetetaanko kouluissa enää lapsille Föhn -tuulen syntyä?

Taas kerran sekä YLE että maikkari "uutisoivat" tästä ihmeestä (joka sentään tapahtuu lähes joka vuosi vähintään muutaman kerran talvessa) kuin se olisi maailman ihmeellisin asia, jota ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Voi sun perkele, kun ottaa päähän tällainen nollauutisointi.
Varmaan opetetaan, mutta kuka sellaista muistaisi. Itse kuuntelin musiikkia kuulokkeilla jos sinne viitsin raahautua ylipäätään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli eilen käytyä katsomassa ekaa kertaa kaveripariskunnan vauvaa. Samalla pyysivät kummiksi. Ei nyt tuon kaverin kanssa niin hirmu herkkiä asioita jutella, mutta tavallaan rivien välistä osasin lukea jotain kun tämä sanoi "Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".

Myönnän, olen otettu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".

Ei tietysti poista vielä automaattisesti sitä vaihtoehtoa, että kilpailu / draftin yleistaso olisi muilta osin ollut kuin vuonna 2012. Tai 1995, kun Aki-Petteri varattiin numerolla 3.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tietysti poista vielä automaattisesti sitä vaihtoehtoa, että kilpailu / draftin yleistaso olisi muilta osin ollut kuin vuonna 2012. Tai 1995, kun Aki-Petteri varattiin numerolla 3.
Joo toki itekin heitin vastauksena vaan "Alexandre Daigle".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuli eilen käytyä katsomassa ekaa kertaa kaveripariskunnan vauvaa. Samalla pyysivät kummiksi. Ei nyt tuon kaverin kanssa niin hirmu herkkiä asioita jutella, mutta tavallaan rivien välistä osasin lukea jotain kun tämä sanoi "Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".

Myönnän, olen otettu.
Onnittelut!
Kristillinen kasvatus on sitten vastuullasi.
Kovin kristillistä kasvatusta ei 3 kummilastani ole saaneet, ovat olleet mukana elämässä koko ajan siitä huolimatta.

Vanhin lähti yliopistoon, nuorin mennee luokioon. Välimalli tanssi vanhoja.
Oikein hyvin ovat pärjänneet, kummisedästään huolimatta. Toki toivon ja oletan minullakin on ollut positiivinen vaikutus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onnittelut!
Kristillinen kasvatus on sitten vastuullasi.
Kovin kristillistä kasvatusta ei 3 kummilastani ole saaneet, ovat olleet mukana elämässä koko ajan siitä huolimatta.

Vanhin lähti yliopistoon, nuorin mennee luokioon. Välimalli tanssi vanhoja.
Oikein hyvin ovat pärjänneet, kummisedästään huolimatta. Toki toivon ja oletan minullakin on ollut positiivinen vaikutus.
Juu on minullakin kolme kummilasta ennestään. Vanhin on pian 17, toiseksi vanhin täyttää kohta 13 ja kolmantena reilut 2-vuotias. Ja nyt siis tämä nuorin tulokas on viisiviikkoinen. Kai sitä jotain on osannut oikein tehdä kun kummiksi pyydetään. Kivaahan se on.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulle sanoo aina tutut ja sukulaiset, että "Oot niin Jason Bonsignore, että ei sinusta kummiksi ole."
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Muksusta asti olen kovasti pitänyt Star Warsista, ja juurikin siitä syystä olen jättänyt katsomatta kaksi viimeistä osaa Skywalker -saagasta. En pidä niitä osana kaanonia. Nyt sieltä näyttäis tulevan The Last Jedi telkkarista. Tämä taitaa olla se hetki kun se tulee (ainakin alku) katsottua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.
Katsoa saa, muttei koskea... ainakaan ilman lupaa...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.
Katsominen on sallittua. Tuijottaminen… ei suotavaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muksusta asti olen kovasti pitänyt Star Warsista, ja juurikin siitä syystä olen jättänyt katsomatta kaksi viimeistä osaa Skywalker -saagasta. En pidä niitä osana kaanonia. Nyt sieltä näyttäis tulevan The Last Jedi telkkarista. Tämä taitaa olla se hetki kun se tulee (ainakin alku) katsottua.
Älä lähre shinne…
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on siis ystävänpäivä. Amerikkalaista hapatusta mutta silti...
Mukavaa Ystävänpäivää!
 

Liitteet

  • IMG_20230203_113233_HDR~2.jpg
    IMG_20230203_113233_HDR~2.jpg
    285,5 KB · kertaa luettu: 45

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltasanomissa oli juttua pariskunnasta, joka aikoo ajaa sähköautolla Pohjoisnavalta Etelämantereelle. Ei varmaan ihan kirjaimellisesti, mutta kyllä siitä tulee vahvat Kummeli-mielikuvat.

Silvennoinen ja Kahilainen selittämässä: "Etelämantereella on usein hyvin liukasta, joten vaihdamme kitkat alle jo Tulimaan puolella ennen kuin ajamme lossiin."
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös