Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 003
  • 66 848

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hampaasta lohkesi palanen. Ei mikään iso. Itse asiassa neljä hammasta on vähän isommin murtunut, mutta ajattelin odottaa viidettä ennen kuin varaan ajan hammaslääkärille. Ei viitsisi pienistä valitella. Ja tietty aina on se 10+ reikääkin.
 

Glove

Jäsen
Tyttö lähti Vantaan koulujen hiihtokisoihin. Ei ole varmaan hiihtänyt kertaakaan tänä talvena, mutta saapahan olla päivän pois koulusta. Fiksu likka.
Joo tätä tuli itsekin tehtyä aina kun se oli mahdollista. Pelasin jopa lukion koripallojoukkueessa, vaikka tällainen 174 cm pätkä olenkin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika mitäänsanomaton päivä, mutta pääsin sentään näkemään suosikkikuskini tänään matkatessani Tikkurilasta kotio päin. Hän on Savonlinjoilla ajeleva virolainen blondi, joka on suunnilleen 30 - 35 -vuotias ja persoonallisella tavalla viehkeä. Kyllä kelpaisi tuohon viereen.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hampaasta lohkesi palanen. Ei mikään iso. Itse asiassa neljä hammasta on vähän isommin murtunut, mutta ajattelin odottaa viidettä ennen kuin varaan ajan hammaslääkärille. Ei viitsisi pienistä valitella. Ja tietty aina on se 10+ reikääkin.
Samat fiilikset. Tonneja mennyt kaakeleihin mutta legot murenee itsestään. Seuraavaksi revitään pari pois.
Hampaat pesen aamuin illoin, enkä syö karkkia.
 

Glove

Jäsen
Mä kävin suunnistamassa koulujen välisissä. Parhaat ohitti mut joka rastin välillä ja hävisin silti vartin.
Hyvin suoriuduttu. Tuli tästä mieleen semmoinen kerta, jolloin oli pakko osallistua. Nimittäin aliupseerikoulun hiihtokilpailut. Tokihan minä olin jo silloin kunnanmestari hiihdossa sarjassa pojat 6 v ja matka 400 m. Mutta tuohon AUKin kilpailuun. SIjoituin muistaakseni sijalle 273, osallistujia taisi olla noin 300. Ei se silloin luista kun ei tahdo. Ei meillä oikein koko linjaa ko. kisa kiinnostanut, tykistöhän kulkee autolla eikä suksilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Intissä oli suunnistusta, ainakin kerran, ehkä muutamankin, en nyt muista. Mutta mulle oli etua kun tunsin ne maastot jo lapsuudesta. Hiihtoa oli mun aikaan vaan kerran ja silloin oli jotain ongelmia niiden suksien ja siteiden kanssa. Jätin ne sitten siihen ja menin yksin takaisin tupaan pötköttelee. Ei kukaan sanonut myöhemmin mitään, paitsi ehkä tupakaverit.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siellä on raati taas ollut tärkean asian äärellä ja halpis olusia ovat maistelleet. Omista suosikeista näköjään ovat saanet kaksi kärkeen ja nelosena vielä yksi. Mikä heövetti tää k-menu bisse on?
Ja mitä sanoo nobukan surullisesta saipailusta palstan virallinen olut aficionado @pettter

 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Siellä on raati taas ollut tärkean asian äärellä ja halpis olusia ovat maistelleet. Omista suosikeista näköjään ovat saanet kaksi kärkeen ja nelosena vielä yksi. Mikä heövetti tää k-menu bisse on?
Ja mitä sanoo nobukan surullisesta saipailusta palstan virallinen olut aficionado @pettter

@pettter lemppareita. Pistäppä oma ranking.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on raati taas ollut tärkean asian äärellä ja halpis olusia ovat maistelleet. Omista suosikeista näköjään ovat saanet kaksi kärkeen ja nelosena vielä yksi. Mikä heövetti tää k-menu bisse on?
Ja mitä sanoo nobukan surullisesta saipailusta palstan virallinen olut aficionado @pettter

K-menu tuli Cittareihin tänä talvena. Olvin tekemää kuten Lidlin punainen.

Tänään ostin aamupäivällä Malmin Prismasta ja Cittarista. Päivällä sitten Itiksen Cittarista (Urho muuten 0.99e) ja nyt illalla vielä Malmin Lidlistä. Aamupalaksi oli himassa 6-päkki neloslonkeroa, mitä en useinkaan juo.

Niin siis mä en sentään mitä tahansa kaljaa juo, vaan halvinta mitä rahalla saa!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
K-menu tuli Cittareihin tänä talvena. Olvin tekemää kuten Lidlin punainen.

Tänään ostin aamupäivällä Malmin Prismasta ja Cittarista. Päivällä sitten Itiksen Cittarista (Urho muuten 0.99e) ja nyt illalla vielä Malmin Lidlistä. Aamupalaksi oli himassa 6-päkki neloslonkeroa, mitä en useinkaan juo.

Niin siis mä en sentään mitä tahansa kaljaa juo, vaan halvinta mitä rahalla saa!
Urho ei itelle maistu, mut nyt ois tosiaan hinta kohillaan. Pitääpä tosiaan laittaa testiin toi k-meemi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa Cittarissa oli viime viikolla pariakin jotain erikoisempaa kaljaa hintaan 0.99. Parasta ennen loppukuusta. Muutamankin repullisen ehdin hakea. Harvoin sillä kaljahyllyn snobipuolella kyllä käyn.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Urho on kamalinta kuraa Karjalan kera.

Kotimaista, Kotimainen & A.Le Coq parhaat, vaikka viimeksi mainittu aika vetinen välillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urho on kamalinta kuraa Karjalan kera.
Vähän tummempaa joo. Panimosiirappia mukana.

Kirkasta olis loota. Ja erilaisia glögejä kymmenkunta pulloa kun joulun jälkeen sai poistohintaan. Toi Ville Haapasalon tervaglögi ainut prosenteilla, tai oli niitä enemmänkin, mutta join pois. Mut mustaherukasta jne. mä saan vitamiinit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oluista puheenollen totean, että Pirkka IPA on hinta-laatusuhteeltaan aivan järkyttävän hyvää. Joskus syksyllä HS teki suuren IPA-testin ja Pirkka IPA taisi sijottautua kolmanneksi ja sen perusteella uskalsin testata ja nykyisin kun olutta ostan, niin lähes joka kerta tätä tulee ostoskoriin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitänee huomenna nordiksella tehdä sokkotesti asiantuntijalle. Ostan siis kaksi tuoppia, @pettter saa maistaa ja sokkona arvioida kumpi on saipafanin ja kumpi hifkiläisen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Meillä juodaan nykyisin pelkästään rapakaljaa, siis alkoholitonta Rainbow Lageria, minä tummaa ja vaimo vaaleaa... ja sitäkin vain pääsääntöisesti saunajuomaksi...
Humaltumistarkoituksiin, jos sellaisia enää edes esiintyy, meillä on suppea kokoelma muita suosikkeja, etunenässä Bombey Saphire => talon lonkero...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo tätä tuli itsekin tehtyä aina kun se oli mahdollista. Pelasin jopa lukion koripallojoukkueessa, vaikka tällainen 174 cm pätkä olenkin.
Olin kutosluokalla koulujenvälisissä jo voittanut kaksikin paikkaa KLL:n isompiin yleisurheilukisoihin ja paras lajini oli vielä jäljellä. Olin erään toisen kanssa sen lajin varma voittajaparivaljakko. No vaan eräs rankingin nelonen tuli ja tarjosi meille kumpaisellekin 5 mk jos emme osallistukaan siihen lajiin, niin hän pääsisi sitä kautta lajissa kahden parhaan joukkoon ja saisi KLL:n kisoihin pääsyn ja näin ollen saisi olla päivän pois koulusta. Otimme rahat, hän pääsi kahden parhaan joukkoon ja näinpä me kaikki kolme saimme päivän vapaata koulusta.

Ammattilaisurani alkoi siis jo hyvin nuorena.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
On tosiaan kevään kovin vaaliohjelma!

 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hyvin suoriuduttu. Tuli tästä mieleen semmoinen kerta, jolloin oli pakko osallistua. Nimittäin aliupseerikoulun hiihtokilpailut. Tokihan minä olin jo silloin kunnanmestari hiihdossa sarjassa pojat 6 v ja matka 400 m. Mutta tuohon AUKin kilpailuun. SIjoituin muistaakseni sijalle 273, osallistujia taisi olla noin 300. Ei se silloin luista kun ei tahdo. Ei meillä oikein koko linjaa ko. kisa kiinnostanut, tykistöhän kulkee autolla eikä suksilla.
Itselle tulee mieleen ahkion kiskominen, jarrumies ei todellakaan ollut hiihtomiehiä ja meni alamäessä puun toiselta puolelta, eikä jäänyt yhteen kertaan. Pysähtyminen oli rivakan puoleista. Keskustelu, missä tapahtumaa purettiin, käytiin äänekkäästi, eikä niin sopuisasti. En voinut tajuta miksei häiskä pystynyt seuraamaan, epäilen vieläkin, että teki kälttäri tahallaan.
Voittolusikat hippo-hiihdoista onkin vissiin ainoat palkinnot, jotka on iloisesti urheilllen ansaittuja. "Kilpauralla" tulikin pääsääntöisesti selkään ja lopulta raajat oli niin paskana, ettei pysynyt tekemään mitään tosissaan tai ainakaan oikein/monipuolisesti.
Toisaalta onko sen ansiosta edelleen työkykyinen? Tiedä sitten.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Meillä juodaan nykyisin pelkästään rapakaljaa, siis alkoholitonta Rainbow Lageria, minä tummaa ja vaimo vaaleaa... ja sitäkin vain pääsääntöisesti saunajuomaksi...
Humaltumistarkoituksiin, jos sellaisia enää edes esiintyy, meillä on suppea kokoelma muita suosikkeja, etunenässä Bombey Saphire => talon lonkero...
Gini-hommat maistuu minullekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös