Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 371 222
  • 66 927

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lentokoneissa on usein niissä lehdissä American Tourister -laukkujen mainos. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen tuosta merkistä. No sellaisen repun ostin tänään.

En muuten, mutta noi vetoketjun värit tai ei mitään unohtakaa.
 

Liitteet

  • reppu.jpg
    reppu.jpg
    480 KB · kertaa luettu: 93

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joopa joo, oli sen verran ikimuistoinen loppuratkaisu tässä ensimmäisessä ihanan K-Espoon live-ottelussa vuosikausiin että nyt aukesi korkki la-myöhäisillan ratoksi. Voin aika rinta rottingilla todeta, että te muut ette ole suosikkinne peleissä vastaavaa varmasti nähneet.
 

redpecka

Jäsen
Lentokoneissa on usein niissä lehdissä American Tourister -laukkujen mainos. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen tuosta merkistä. No sellaisen repun ostin tänään.

En muuten, mutta noi vetoketjun värit tai ei mitään unohtakaa.
Näyttää tuo esikuvake kuin siinä auinkolasinen tyyppi oksentaisi kettinkiä.

Ihan miekenkiinnosta: monta nobelaaria mahtuu uuteen reppuun?
 

redpecka

Jäsen
Sympatiat tästä Itkuisesta kuvasta Ellenille (ks kuva). Noh, ehkä siellä olisi ollut joku itkuisempikin kuva kuin tuo jos olisi klikannut.

Tykkään, että ihminen on luonnon lapsi ja hymy on aito. Olihan se silti aika irvokasta kun zunamistudiossa otettiin lahjoituksia vastaan ja sidekick-juontaja hymyilee kuin aurinko. Siinä oli siis määrittelemätön ristitiita päässäni.
 

Liitteet

  • ellen-kunnas1.PNG
    ellen-kunnas1.PNG
    494,9 KB · kertaa luettu: 111

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan miekenkiinnosta: monta nobelaaria mahtuu uuteen reppuun?
Aika pieneltä vaikuttaa, mitä vähän hainkin. Hitusen kettutyttöjen Kånkenia isompi kuitenkin. Itse asiassa edellisessäkin repussa on vielä laput kiinni. Joku teinien skeittimerkki ja nyt eikö toi ole juppien käyttämän Samsoniten omistama merkki. Ai näin nopeastiko tää muuten menee. Seuraavaksi alan varmaan lipittelemään viiniä. Tai vastahan mä joinkin.

Silloin tuli ihmeteltyä että miksihän Alkossa myydään viiniä niissä 0.75 litran miniatyyri pulloissa kun sellainen kolmen litran hanapakkaus on sopivampi kerta-annos yhdelle hengelle, kunhan on ensin vetänyt sopivasti kaljaa pohjille.
 

redpecka

Jäsen
Aika pieneltä vaikuttaa, mitä vähän hainkin. Hitusen kettutyttöjen Kånkenia isompi kuitenkin. Itse asiassa edellisessäkin repussa on vielä laput kiinni. Joku teinien skeittimerkki ja nyt eikö toi ole juppien käyttämän Samsoniten omistama merkki. Ai näin nopeastiko tää muuten menee. Seuraavaksi alan varmaan lipittelemään viiniä. Tai vastahan mä joinkin.

Silloin tuli ihmeteltyä että miksihän Alkossa myydään viiniä niissä 0.75 litran miniatyyri pulloissa kun sellainen kolmen litran hanapakkaus on sopivampi kerta-annos yhdelle hengelle, kunhan on ensin vetänyt sopivasti kaljaa pohjille.
Kettutytöttöjä maailmassa tarvitaan. Ei muuten voi tuntea itseään vastuulliseksi aikuiseksi jos ei siis olisi kettutyttöä mihin verrata. Kettutyttö on puhtaus, toivo ja rakkaus - usko, tulevaisuus ja pelastus.

Mitä viininlipittämiseen tulee niin itte olen aina juonut sitä pahvilaatikosta enkä aio muuttaa tottumuksiani. Litran brikkin saa eurolla.
 

redpecka

Jäsen
Pimeys, haluttomuus ja välinpitämättömyys - pessimismi, menneisyys ja kadotus.

Joo, ei toi käänteisenäkään kovin kauniilta kuulosta. Toisaalta ei sitä kettutyttöyttäkään kaipaa. Naivius, kornius ja sargofagi - unelma, lampi ja ruuvimeisseli.

Kohta, jos jatkais, voisi ehkä tavoittaa jotain.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joopa joo, oli sen verran ikimuistoinen loppuratkaisu tässä ensimmäisessä ihanan K-Espoon live-ottelussa vuosikausiin että nyt aukesi korkki la-myöhäisillan ratoksi. Voin aika rinta rottingilla todeta, että te muut ette ole suosikkinne peleissä vastaavaa varmasti nähneet.

Kieltämättä aika harvoin tiukka finaaliottelu jatkoajalla noin päättyy. Osanotot.

Vaikka näin ei espoofanina itse kyllä naurahdin ääneen kun tuon näin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on tällä viikolla ohjelmassa kaksi teatterinäytöstä. Toinen oli jo torstaina, olimme Hämeenlinnan kaupunginteatterissa katselemassa klubitalolaisten kanssa sen nimistä näytelmää kuin Hullu. Tämä Hullu perustuu tosielämään kun tällainen kirjailija kuin Juha Hurme oikeasti sairastui psykoosiin ja näytelmä kertoo siitä. Lääkäreiden mukaan Hurmeen ei pitänyt edes toipua kuntoon tuosta sairaudesta mutta toisin onneksi kävi.

Ja toinen näytelmä minkä menen tällä viikolla katselemaan on sitten tänään. Menen tuonne Hämeenlinnan naapuripitäjään katselemaan erään harrastajateatterin näytelmän Liian paksu perhoseksl. Oma siskoni on yksi näytelmän näyttelijöistä niin pääsen tähän teatteriin ilmaiseksi.

Jo jonkun verran olen elämäni varrella teatterinäytöksiä ollut katselemassa ja sekaan on mahtunut sekä hyviä näytöksiä että myös tylsiä ja huonoja näytöksiä. Ja oikeastaan etukäteen en ole oikein osannut sanoa millainen näytelmä on edessä, tykkäänkö just minä siitä. Se on vähän tuurikauppaakin. Sellaisenkin näytelmän kaupunginteatterissa kuin Dream Team piti olla hyvä ja siinä näytteli oikein Anu Sinisalokin mutta pettymyshän se oli ja varsin tylsä.

Tuo Hullu-näytelmä oli sen sijaan kyllä hyvä mielestäni. Siinä oli hyvin onnistuttu kertomaan siitä psykoosi-sairaudesta ja mielenterveydestä. Minullakin hieman omaa kokemusta noista sairauksista niin pystyin samaistumaan. Tuo Hullu näytelmä esitettiin vain kerran täällä.

Tästä harrastajateatterin näytelmästä Liian paksu perhoseksl minulla on ihan hyvät odotukset. Olen tuon telkkarista joskus nähnyt ja siinä se on ollut tosi hyvä näytelmä.

Paljoahan minun ei tarvitse maksaa näistä teatteriesityksistä. Tuonne harrastajateatterin näytökseen pääsen ilmaislipulla ja tuolla Hullu-näytelmässäkin olin muiden klubitalolaisten kanssa. Näissä Klubitalon tapahtumissa on mukavan pienet omavastuuhinnat aina, tähänkin näytelmään taisi omavastuu olla jotain 11 euroa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kätevää kun halpalentoyhtiöissäkin reppu mahtuu joka rakoon. Ei mun tarvii kanniskella mitään golfbägejä eikä avaruusteleskooppeja mukana. Tavarat menee Pernistyyliin melkeinpä taskuunkin tai tarvittaessa peräsuoleen.

Ennen meni rahat matkusteluun, nyt ternimaitoon ja tyrnimehuun. Kerran kuussa Tallinnan risteily on mun kaukomatka. Ai niin varaanpa tänään ens viikolle yhden.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli lapsuudenkaverini kuolinilmoitus lehdessä. Vaimonsa on vielä parempi lapsuudenkaverini. Ikää 41 vuotta, lapsia ja labradorinnoutaja siskoni koiran pentueesta. Miten vitussa näitä tulee nyt näin paljon..
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulipa yliannostus englantia kun tyttö kävi kaverinsa kanssa kyläilemässä. Flaamia kun en osaa niin piti sitten puhua englantia.

Oisko kannattaa opettaa tyttö aikoinaan puhumaan suomea?

[oli pakko kirjoittaa, vaikka ei oikeasti ollutkaan mitään asiaa]
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
Kun eräs palstaveli soitti ja kysyi niin kaikki kolme tietävät toisistaan (eivät tunne toisiaan) ja kaikkien kanssa olen ollut tänäänkin yhteyksissä. Elämä on jännää.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kolme perättäistä viikonloppua ja kolme eri naista, joiden kanssa molemminpuolista kiinnostusta. Kivaa aikaa tämä kevät. Onneksi olen realisti etten varmaan kenenkään kanssa päädy suhteeseen, mutta eipä sillä niin väliä. Kuivien vuosien jälkeen kivaa silti.
Ajatko Civicillä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Illanistuaisia ystävien kanssa terassilla. Vähän juustoja ja viiniä... Ja mukavaa yhdessäoloa.
 

Liitteet

  • IMG_20230423_181756_HDR.jpg
    IMG_20230423_181756_HDR.jpg
    478,4 KB · kertaa luettu: 57
  • IMG_20230423_181057_HDR~2.jpg
    IMG_20230423_181057_HDR~2.jpg
    595,4 KB · kertaa luettu: 56

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olin töissä uudella antajalla to-su, kun kutsu kävi ja aikaa oli. Ja tykkäsinpä vielä yllätykseksein niinku se hullu siitä puurostaan.
Tovi sitten soitettiin perään, ja menin lupautumaan olevani käytössä aina kun on vapaata, ja että koitan ottaa muualle luvattuja kesän vuorojani mahdollisimman vähän.
Parempi palkka ja töitä tarjolla niin paljo kun haluaa, mutta olen luvannut palvella muitakin niin sillä mennään tämä kesä. Vaikkakin houkutus iso kun syyskuun loppuun hommia.

Eli seuraava vapaapäivä lienee lokakuussa. Lienen vähemmistön oletettu kun pidän vapaata mielelläni talvella ja hikoilen kesän töissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös