Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 080
  • 66 800

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kolmen vuoden jälkeen ihan eläviin kuviin. Toivottavasti mulle on valittu hyvä leffa. Sit vielä hyvin syömään. Kelpaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olitko myös 21.9 1994 Nordiksella? Tämä on meikäläisen ensimmäinen ja ainoa kerta siellä.
En päivämäärän perusteella osannut vastata mutta Excel kertoi että siellä olin mukana
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Helsinki ilmeisesti taas hakenut säästöjä mielenterveyspalveluista. Äsken sporaan hypättyä ihmettelin, miksi porukka on sulloutunut etuosiin ja takana istuu vain yksi, ulkoisesti ihan siisti ja rauhallinen tyyppi. Menin istumaan hänen taakseen kuulokkeet päässä ja huomasin, että kaveri höpisee jotain itsekseen, laitoin musiikin pois ja kuulin kaverin puhuvan täydellisellä suomella "olen kertonut sinulle jo tämän: leikkaan sinun kaulasi auki, laitan sinut roskikseen..." -mantraa. Tää on kyllä toden totta kaikenlaisen kansan kaupunki: toivottavasti kaveri saa apua ja jutut jäävät – ja ovat jääneet – puheen tasolle.
Tämän vuoksi pyrin välttämään julkisia, joskus kännissä lipsahdan tästä(kin).
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka välillä vituttaakin tää viranomaisvalvonta ja sääntö-Suomi, niin tää Tahkolla tapahtunut kahden ihmisen, ilmeisesti häkämyrkytyksestä johtunut, kuolema osoittaa, etteivät ne viranomaiset aina ihan turhasta nillitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kännissä mennään aina taksilla, vaikka matka olis 200 metriä
Joskus 80-luvulla Lieksan syrjäkylillä asuva ukkeli voitti lotossa. Ei nyt ihan pääpottia, mutta kymppitonneja kuitenkin. Päätti sitten lähteä kylille ryyppäämään ja tilasi kolme taksia. Ensimmäiseen meni itse, toiseen laittoi rukkaset ja kolmanteen vesurin, ”siltä varalta jos joku pummii tai vittuilee”.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En voi käsittää millaista jääkiekon seuraaminen olisi ilman paikallisvastustajaa. Ihan vitun tylsää jos kaikki vaan kannustaisi samaa seuraa. Vähän kateellisena olen Tapparan CHL-voitosta mutta toisaalta ihan helvetin hienoa että meillä on tuon tason seura samassa kaupungissa joka pitää lyödä että oltaisiin edes kaupungin paras seura.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Miulle @pettter on todellinen legenda ja todella mystinen hahmo nobelaler reppuineen. Toissa kesänä sain kunnian tavata ihan persoonakohtaisesti.

Eilen sain kuvaviestin palstaveljeltä, jossa hän poseerasi pettterin kanssa. Että että pisti suun hymyyn. Oikeasti hän on mahtava seuramies.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on siis laskiaissunnuntai. Rokan keitto jää tiistaille mutta tänään pyöräytin meille pienet laskiaispullat.
 

Liitteet

  • IMG_20230219_183543_HDR.jpg
    IMG_20230219_183543_HDR.jpg
    934,5 KB · kertaa luettu: 45

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Leo Komarovin ja Veli-Matti Savinaisen kuiskuttelut CHL-finaalissa.... Kaksi oman osaamisalueensa kärkinimeä joiden ura valitettavasti loppuu piakkoin.... Tykkään kummastakin joista toisen otteita näen ainakin vielä monta kertaa
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tästä taitaa tulla melko pitkä viikko kun työhaastattelussa sanoivat, että ens viikolla ilmoittavat miten kävi. Noh, kattoo hiihdon MM-kisoja,lukee ja käy lenkillä, niin eiköhän se tämäkin viikko ole kohta jo sunnuntaissa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tästä taitaa tulla melko pitkä viikko kun työhaastattelussa sanoivat, että ens viikolla ilmoittavat miten kävi. Noh, kattoo hiihdon MM-kisoja,lukee ja käy lenkillä, niin eiköhän se tämäkin viikko ole kohta jo sunnuntaissa.

Tuohon kun vielä lisää olutta, pizzaa, kebabbia ja lonkeroo niin virkeänä sitten ens viikolla.
 

Glove

Jäsen
Kebua voisi kyllä syödä vaikka joka päivä. Ehkäpä onkin ajankohtaista tekaista parin kilon kebabpötkö ja siitähän saa sitten jonkun päivän syödä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
Minä puolestaan olen niin vilukissa että pitkät kalsarit on jalassa suurin piirtein lokakuusta huhtikuuhun.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
En minäkään. Tosin en pidä pitkiä kalsareita juuri koskaan.

Täällä Kainuussa on tänään ollut paikoin -30 asteen lukemia (omassa mittarissa vain -20).
 

Glove

Jäsen
En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
-26 oli mittarissa aamulla kun ajelin töihin. Minulla kun on kesälläkin kylmä niin tällä kelillä on kalsarit jalassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
Mulla oli tänään n. tunnin aamulenkillä alinpana bokserit ja t-paita, sen päällä kerrasto ja lämpimät sukat. Lisäksi vielä polvipituiset kalsarit ja korkeakauluksinen fleece-pusero ja koko kattauksen kruunasi toppavuorinen tuulen ja sateen pitävä (pilkki-)haalari sekä vuorellinen pipo + huppu ja nahkarukkaset sekä liukuestekengät.
Pakkasta oli lähtiessä n. -25 astetta, mutta lämmin, suorastaan hiki, tuli tarpoessani koirien kanssa itse auraamaani metsäautotienpätkää muutamia kilometrejä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meillä oli työporukan saunailta eilen. Kattelin sit aamulla kun sähköpostissa oli tilausvahvistus tilaamastani Donald Trump -mallin peruukista. Se oli sellanen ilta sitten se.

Pitäsköhän tää performanssi vetäistä sillä tavalla sitten loppuun asti että alan käyttämään itseruskettavaa (oranssia) ja hankin vielä MAGA-lippiksen?
Tämä tuli tänään. On kyllä ihan helvetin hieno. Ainut vaan että en ole nyt ihan varma pitäisikö sen näyttää Trumpilta vai joltain kadonneelta Weasleyn veljekseltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös