Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 508
  • 68 332

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Amos Rexiin olis tänään päässyt ilmaiseksi, mutta en kehdannut mennä. Eikö se ole joku hipsteripaikka. Onneks sentään Kontulaan avataan huomenna Tokmanni niin pääsee jonottaa ilmaisia ämpäreitä. Se on mun juttu!

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kova tarve kirjoittaa Hesarin päätoimittajan rattijuopumus-ketjuun se väsynyt vitsi siitä, että rattijuopumuksessa on se vika, että se päätös tehdään kännissä. Kirjoitankin sen tänne.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Käytin äsken reilu tunnin verran aikaa excel macron tekemiseen mikä säästäisi minulta noin minuutin työaikaa kerran viikossa.

Macro ei lähtenyt toimimaan.
Minulle, vanhalle ohjelmistosuunnittelijalle, kaikki Excelin makrot ja kaavat olivat nannaa - tein niitä silloinkin, kun ei olisi niin tarvinnutkaan... eli ilm. juuri niin kuin sinäkin yritit...
Lisäksi, rakastin valtavien taulukoiden (max. yli miljoona rivia ja kymmeniä sarakkeita) pivotointia ja niistä jos jonkinmoisten korrelaatioiden hakemista.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulle, vanhalle ohjelmistosuunnittelijalle, kaikki Excelin makrot ja kaavat olivat nannaa - tein niitä silloinkin, kun ei olisi niin tarvinnutkaan... eli ilm. juuri niin kuin sinäkin yritit...
Lisäksi, rakastin valtavien taulukoiden (max. yli miljoona rivia ja kymmeniä sarakkeita) pivotointia ja niistä jos jonkinmoisten korrelaatioiden hakemista.
Ai että. Pivotit on kivoja. Saan miljoonia pieniä ajatuksestakin.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Get a room, you two!
Siä ne veljet esittelis keskenään luamiaan taulukoita ja listauksia sekä kehittelis kimpassa uusia. Kahvia kuluu ja taustalla pyärii Yle Areenasta Halt & Catch Fire. Molempien kumppanit huutaa oven takana että "Tuu ny pitään muaki vähän hyvänä...!" Yhteen ääneen veljet karjasee että "Mee ny siältä. Einy kerkee!"

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä vähän luulen tietäväni että @Surukuku on hyvin onnellinen ilman minuakin.
Toki ja varmasti sinäkin yhtä lailla.

Mutta olisihan se varmaan kiva verrata kummalla on isompi pi...vot.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toki ja varmasti sinäkin yhtä lailla.

Mutta olisihan se varmaan kiva verrata kummalla on isompi pi...vot.
Mä asiasta enempää tietämättä luulen etten näillä spekseillä tässä vertailussa pärjää. Hyvät on aihiot, mutta ei riitä. Ei koko vaan riitä. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä asiasta enempää tietämättä luulen etten näillä spekseillä tässä vertailussa pärjää. Hyvät on aihiot, mutta ei riitä. Ei koko vaan riitä. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.
Tismalleen näin mullakin!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Postmoderni maailmamme on moniarvoinen. Jotkut saavat kicksit taulukoista, minulle tuo olisi taas tehokas tapa lässäyttää tunnelma kesken seksin. Inhoan taulukoita.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK:n kausikortilla saa jäähallin ravintolasta lounaan alennetulla hinnalla. Lounaan hinta on muistaakseni 11 euroa mutta kausikorttilaisille se on 9 euroa. Kausikortin mukana sai läpyskän missä oli muitakin etuja kausikorttilaisille. Läpyskällä saa myös tuon lounaan alennetulla hinnalla yhdeksän kertaa.

Minäkin käyn välillä lounaalla tuolla jäähallilla. Mielestäni tuo 9 euroa tuosta lounaasta on ihan ok hinta, suht edullinen. Jäähallin ravintolan sapuskat on yleensä tosi hyviä kuitenkin. Koitan käydä sellaisella kerran kuukaudessa tahdilla syömässä tuolla.

Tänään oli sitten se päivä kun kävin syömässä tuolla jäähallin ravintolassa. Halusin nimenomaan tänään käydä tuolla syömässä kun siellä oli tarjolla lasagnea. Olin aiemminkin saanut syödä tuota kyseisen ravintolan lasagnea ja tiesin sen etukäteen melko hyväksi, maukkaaksi. Tänään onkin sitten ollut täysinäinen olo koko päivän. Söin tuhdisti tuota lasagnea ja se täytti hyvin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lievästi sanottuna hävettää lukea äitini taloyhtiöltään saamaa huomautusta. Hän on kuulemma seuraillut ihmisiä talon käytävillä, huudellut ikkunastaan kellonajasta riippumatta ohikulkijoille kaikenlaisia törkeyksiä, valokuvannut kaikkia talossa liikkuvia ihmisiä (lapsiakin) sekä käynyt levittelemässä alumiinifolioita pihassa olevien autojen ikkunoihin. Kaikki tämä on tapahtunut ilmeisesti viimeisen vuoden aikana ja tilanne on vain mennyt huonommaksi, sillä seuraavaksi vuorossa on varoitus.

Kun äiskä jossain vaiheessa pääsee kotoutumaan osastolta, niin veikkaan hänen vuokrasuhteensa jäävän hyvin lyhyeksi tuossa talossa, koska hän ei sairautensa vuoksi tajua, minkälaisia seurauksia hänen toimintansa aiheuttaa. Omaan kotiini en tule häntä majoittamaan, koska tämä kämppä on rekisteröity vain minulle eikä täällä edes ole tilaa hänelle.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli nyt kotona puhetta kielistä. Lapset sanoivat että puhuivat huomaamattaan keskenään englantia joku 5h ennen kuin minä tulin kotiin. Totesin ettei minua haittaa, äitiänne voi haitata kun ei ymmärrä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.

Ja niin Teuvo oli sitten vetänyt "Helsinki City Boyn" jonkun 10 kertaa putkeen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Ja tapasit minun kaverin siellä, joka on baarin kyyppari, vaan oli eilen vapaalla ja laittoi kyseisen viisun soimaan ja tällä kertaa kummankaan ei tarvinnut maksaa sitä tuhatta euroa, joka vaaditaan, jos pyydetään tuon tyylistä musiikkia.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.
No, kyllä näistäkin saisi tuntitolkulla "nukkuvaa" kuvaa tai videota...

Liitteet

• Unessa.jpg
    Unessa.jpg
    674,3 KB · kertaa luettu: 82

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tunnin päästä tulisi taas yksi matsi korruptiokisoja. Toisena vaihtoehtona olisi oikea elokuvataiteen klassikko, Emmanuelle 2. Vaikea valinta, vaikea valinta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy