Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.
Saattoi myös vanhentua jo Putous-ketjussa jossa aihetta käytiin läpi.
Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.
Ainahan jotakin vituttaa, oli asia sitten mikä tahansa.Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.
Ainahan jotakin vituttaa, oli asia sitten mikä tahansa.
Varsinkin, jos sekin olisi jäänyt vain ajatuksen asteelle...Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.
Ei hajuakaan kuka on kyseessä, mutta toi pelkkä nimi velvottaa siihen että sillä on pakko olla hyvä perse.Oona Havana. Hyvä nimi.
Jääkiekkoilija se on.Ei hajuakaan kuka on kyseessä, mutta toi pelkkä nimi velvottaa siihen että sillä on pakko olla hyvä perse.
Tässähän sulla on vaihdantataloudellinen etulyöntiasema: "En lainaa, mutta voin halutessani vaihtaa satasen johonkin... tarjoa!"Menis kyllä tuonne vitutusketjuunki mutta legendaarinen sunnuntai kun ex-akka huutaa satasta lainaan ja toinen exä että voisinko maksaa elarit ennakkoon. Meni fileet.
Pitäskö mulla kilpailuttaa tämä?Tässähän sulla on vaihdantataloudellinen etulyöntiasema: "En lainaa, mutta voin halutessani vaihtaa satasen johonkin... tarjoa!"
Elatusmaksuissa sää oot jo vaihtos tehnyt... valitettavasti?
Niin - tietysti helpointa olisi, jos saisit heidät keskustelemaan keskenään rahasta ja jäitisivät sinut ja rahasi rauhaan, mutta älä kysy, miten....Pitäskö mulla kilpailuttaa tämä?
Suosittelen myös katsomaan Discoverylta hienon dokumentin Great White Open Ocean. Tämä uskomaton jamppa tulee melkein syödyksi läpinäkyvässä laatikossaan ja saa sen jälkeen aivoinfarktin kesken kuvausten.Kirjoitan tämän nyt tänne.
Katsoin äsken Uutiset ja Urheiluruudun. Ruudun lopuksi oli haastattelu Joonas Pylsystä. Aihe käsitteli hänen saamaa aivoinfraktia ennen Salibandyn MM-kisojen ottelua Suomi-Norja. Tai ei hän sitä silloin tiennyt. Se mitä sen jälkeen tapahtui...en spoilaa. En osaa sitä sanoin selittää. Mutta tilanne on se, että vielä ei tiedä, pelaako tämä yksi aikakautensa parhaista pelaajista enää. Hän sanoi, että ehkä pelaa, mutta on jo asennoitunut siihen, että ura on ohi. Hän myös sanoi, että todennäköisesti maajoukkueura on ohi. Miksi sitten kirjoitin tästä? Noh, tämä haastattelu on ensimmäinen, joka saa minut herkistymään ihan kunnolla elämäni aikana. Pylsy on aina ollut niin saatanan kova äijä ja pelaaja, että tuo tilannekin tuli myös minulle ihan puskista. Kannattaa katsoa tuo haastattelu ja miettiä, kuinka elämä on pienistä asioista kiinni ja missä järjestyksessä elämän arvot menevät. Tuosta haastattelusta tuli väkisinkin Krister Savonen flashback meikäläiselle
Älä ota kaikkea tosissasi, motoristejä on sellaiset 1/4 miljoona tässäkin maassa? Se ei ole kovin kummoista kuitenkaan lopulta. Tuolla mopoilee kaikenlaista teineistä seniorikansalaisiin ja jokainen mittaa maailmaa omilla standardeillaan.Juu - miten vaan...
Näin vanhana motoristina tuommoiset sun lapselliset öyhötykset vain pistävät pahasti silmään... Ja usko poju huvikses, olen nähnyt paikan päältä muutamankin tuommoisen lähtevän maata kiertävälle, kun se "rytkönen" ei sitten oikein pysynytkään näpeissä - sitä luonnon valintaa aidoimmillaan, sano...
Mulla ei muuta tähän hätään, mutta voisit mennä vaikka vit... no, jonnekin muualle täältä öyhötyksinesi ja palata sitten, kun on taas jotain asiaakin...
Puhu pojalle vähän pesäpallosta, niin luulot karisee.Tyttäreni poikakaveri on täällä toista kertaa. Vaikuttaa todella fiksulta jätkältä, vaikka nostaako penkistä yli 130kg ja pelaa lätkää ja eliprospecrin mukaan, jopa kohtalaisen hyvin, mutta enää ei kiekko kiinnosta kuin kuin harrastemielessä.
Arvaa vaan. :D Saatettiin löytää yhteys. Hieno mies, ainakin vielä.Puhu pojalle vähän pesäpallosta, niin luulot karisee.