Minulle, vanhalle ohjelmistosuunnittelijalle, kaikki Excelin makrot ja kaavat olivat nannaa - tein niitä silloinkin, kun ei olisi niin tarvinnutkaan... eli ilm. juuri niin kuin sinäkin yritit...Käytin äsken reilu tunnin verran aikaa excel macron tekemiseen mikä säästäisi minulta noin minuutin työaikaa kerran viikossa.
Macro ei lähtenyt toimimaan.
Ai että. Pivotit on kivoja. Saan miljoonia pieniä ajatuksestakin.Minulle, vanhalle ohjelmistosuunnittelijalle, kaikki Excelin makrot ja kaavat olivat nannaa - tein niitä silloinkin, kun ei olisi niin tarvinnutkaan... eli ilm. juuri niin kuin sinäkin yritit...
Lisäksi, rakastin valtavien taulukoiden (max. yli miljoona rivia ja kymmeniä sarakkeita) pivotointia ja niistä jos jonkinmoisten korrelaatioiden hakemista.
Lisäksi, rakastin valtavien taulukoiden (max. yli miljoona rivia ja kymmeniä sarakkeita) pivotointia ja niistä jos jonkinmoisten korrelaatioiden hakemista.
Get a room, you two!Ai että. Pivotit on kivoja. Saan miljoonia pieniä ajatuksestakin.
Mä vähän luulen tietäväni että @Surukuku on hyvin onnellinen ilman minuakin.Get a room, you two!
Siä ne veljet esittelis keskenään luamiaan taulukoita ja listauksia sekä kehittelis kimpassa uusia. Kahvia kuluu ja taustalla pyärii Yle Areenasta Halt & Catch Fire. Molempien kumppanit huutaa oven takana että "Tuu ny pitään muaki vähän hyvänä...!" Yhteen ääneen veljet karjasee että "Mee ny siältä. Einy kerkee!"Get a room, you two!
Toki ja varmasti sinäkin yhtä lailla.Mä vähän luulen tietäväni että @Surukuku on hyvin onnellinen ilman minuakin.
Mä asiasta enempää tietämättä luulen etten näillä spekseillä tässä vertailussa pärjää. Hyvät on aihiot, mutta ei riitä. Ei koko vaan riitä. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.Toki ja varmasti sinäkin yhtä lailla.
Mutta olisihan se varmaan kiva verrata kummalla on isompi pi...vot.
Tismalleen näin mullakin!Mä asiasta enempää tietämättä luulen etten näillä spekseillä tässä vertailussa pärjää. Hyvät on aihiot, mutta ei riitä. Ei koko vaan riitä. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.
Mä asiasta enempää tietämättä luulen etten näillä spekseillä tässä vertailussa pärjää. Hyvät on aihiot, mutta ei riitä. Ei koko vaan riitä. Mutta maasta se pienikin ponnistaa.
Mää jourun meneen mahalleni makuulle että saan pivot'ni ponnistaan maasta.Tismalleen näin mullakin!
Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Ja tapasit minun kaverin siellä, joka on baarin kyyppari, vaan oli eilen vapaalla ja laittoi kyseisen viisun soimaan ja tällä kertaa kummankaan ei tarvinnut maksaa sitä tuhatta euroa, joka vaaditaan, jos pyydetään tuon tyylistä musiikkia.Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
No, kyllä näistäkin saisi tuntitolkulla "nukkuvaa" kuvaa tai videota...Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.