Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 575
  • 68 333

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tänään on Jimi Hendrixin syntymäpäivä. Kaikkien aikojen kovimman kitaristin 80-vuotispäivän kunniaksi:
...
Tiedän, on sillä hienoja biisejä ihan järjetön kasa, mutta tähän uppoaa kuin johonkin pumpulipilveen. Se soolo, joka voisi jatkua loputtomiin... tämän ei pitäisi ikinä loppua. Tämä on juuri se biisi, joka todistaa Jimin suuruuden.
Veli todistaa vahvasti, niin vahvasti...

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään on Jimi Hendrixin syntymäpäivä. Kaikkien aikojen kovimman kitaristin 80-vuotispäivän kunniaksi:

Tiedän, on sillä hienoja biisejä ihan järjetön kasa, mutta tähän uppoaa kuin johonkin pumpulipilveen. Se soolo, joka voisi jatkua loputtomiin... tämän ei pitäisi ikinä loppua. Tämä on juuri se biisi, joka todistaa Jimin suuruuden.

Bob Dylania. Jee.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bob Dylania. Jee.
Kyllä, Hendrix ja myös vaikka Byrds ovat tulkinneet paljon Dylania. Mutta kun nämä ovat tehneet sitä ihan helvetin paljon paremmin kuin Dylan itse. Ne biisit ovat tietysti Dylanin tekemiä, mutta ei niitä hänen tulkitseminaan oikein kukaan kuuntele. Porukka on jopa unohtanut, että ne ovat Dylanin biisejä. Luulen että useimpien mielessä nämäkin esimerkit ovat Hendrixin ja Byrdsin biisejä.

Suosikkijoukkue
Tuo toinen kommentti räjäyttää pankin.

Liitteet

• FB_IMG_1669582356035.jpg
    FB_IMG_1669582356035.jpg
    43,3 KB · kertaa luettu: 137

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Etkö meinaa tulla ensi keväänä Kaijaa katsomaan? Minä ja @Czescku mennään ainakin ja ajateltiin että sinäkin tulisit ilman muuta mukaan.
Ja sörkän kierroksella tavattiin myös nainen, joka olisi lähdössä mukaan. Ei ollut edes pahan näköinen, banskulle saattaisi sopia hyvin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli muuten meikäläisellä hauska ja varsin kostea perjantai toissapäivänä. Hyvää seuraa, Aliasta ja vitusti (liikaa :D) alkoholia. Olin jo aivan umpikännissä, mutta silti piti vielä mennä myöhäisillasta kavereiden matkassa yksille baariin.

Aamuyöstä täytyi mennä vielä keittiöön keittämään spagettia koska jostain syystä humalassa mun alkaa aina tehdä mieli spagettia.

Sen jälkeen tölläsin hyvän tovin verran änäriä viaplaysta ja puoli kuuden maissa aamulla yritin vihdoin mennä nukkumaan, mutta vietävä hedari venytti unia vielä parilla tunnilla eteenpäin.

Nukuinkin sitten aika myöhään..... mutta hauskaa oli!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Manowar olisi kohta Suomessa. Sitä pitää ehkä mennä väijymään, jos vielä lippuja ja kohtuuhintaisia.
No sitä pitää mennä myös katsomaan. Olen sen muutaman kerran nähnyt, ja onhan se todella hauska.

Jossain taannoisella keikalla kertoivat fanipalautteesta. Joku brasilialainen 15-vuotias Manowar-fani oli saanut kuulla, että kaveri ei tykkää Manowarista, koska se on liian äänekästä. Oli sitten lyönyt arvostelijaa turpaan. Tälle taputettiin.

Joskus 20 vuotta sitten Turussa keikalla otettiin yleisöstä lavalle naisia, jotka paljastivat lavalla rintansa. Ehkä ei nykyään enää onnistuisi.

Ovat myös ajelleet oikeasti moottoripyörillä lavalle. On näitä muistoja muitakin, kun jaksaa muistella.

Jos noita näkisi vielä nytkin, olisi aika kova. Harvalla keikalla olen niin paljon nauranut kuin Manowarin keikalla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niinpä - onnea sinne jonnekin...

Myös minulle ko. kappale on se kaunein helmi hänen helminauhassaan. Olen sitä ikäluokkaa, että sain kokea 60-luvun ihan omakohtaisesti.
Miten kateellinen sinulle olenkaan! Synnyin vasta seuraavalla vuosikymmenellä ja yli puolenvälin, joten en olisi voinut olla lähelläkään 60-luvun kokemista. Mutta olen kyllä aika nuoresta saakka kysellyt ihmisiltä, millaista siellä oli. Kun olin pikkupoika, kysymyksiä ei vielä ymmärretty tai noteerattu. Kysyin, että kertokaa millaista siellä 60-luvulla oli, mutta sitä vain ihmeteltiin, miksi poika tuollaisia kyselee. Mutta kyllä niitä myöhemmin alettiin ymmärtää. En tiedä, tajusiko kukaan, että näin pienenä todella paljon kaikkia 60-lukudokumentteja ja kuulin paljon sen ajan musiikkia ihan sattumalta. Se oli meillä erittäin läsnä. Vanhemmat eivät koskaan kuitenkaan huomanneet sitä, että tämä vaikutti ihan valtavasti, kun ajattelivat ettei se Mötleyn ja Hanoin kuunteleminen poikaa varmaan pilaa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Breeze Harbour kun nyt vedellyt pieniä humaltumisia viime aikoina niin joko uskalstautuisit jatkis miittiin parin viikon päästä?

ja @nummenkallio minä arvostan monia muusikoita joita sinä diggaat hulluna, mutta en niistä erityisemmin välitä. no joo @Surukuku tähän myös. Minä ymmärrän täysin miksi Jimi on monille tärkeä, mutta ei ole minulle ollut ikinä eikä ole. Tämä ei millään pahalla. Arvostan kuitenkin hänen musiikillisia ansioitaan. Makuasioista voi kiistellä ja oikea vastaus on jokaisella keskusteluun osallistuvalla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Breeze Harbour kun nyt vedellyt pieniä humaltumisia viime aikoina niin joko uskalstautuisit jatkis miittiin parin viikon päästä?

ja @nummenkallio minä arvostan monia muusikoita joita sinä diggaat hulluna, mutta en niistä erityisemmin välitä. no joo @Surukuku tähän myös. Minä ymmärrän täysin miksi Jimi on monille tärkeä, mutta ei ole minulle ollut ikinä eikä ole. Tämä ei millään pahalla. Arvostan kuitenkin hänen musiikillisia ansioitaan. Makuasioista voi kiistellä ja oikea vastaus on jokaisella keskusteluun osallistuvalla.
Jos ei vittu Hendrix maistu, niin...

Yritin lainata kommenttia tunnetusta Black Metal-dokumentista, jota katsoessani nauran ja hirnun aina ihan hulluna.

Itse asiassa olen sitä mieltä, että tämän Jatkiksen huumorintajuisen osaston pitäisi tutustua joihinkin musiikin ääri-ilmiöihin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies tahtoisi että hakiutuisin jo hoitoon tän yskän kanssa kun se kuulostaa niin pahalta. Ja yskin niin paljon että hän tulee "hulluksi" kuunnellessaan kun yskin päivin öin keuhkojani pihalle. No eipä nyt tartte kuunnella kun on töissä. Mutta kaikki aikanaan... En ole vielä ollut pahassa yskässä kuin 3-4 päivää. Eilen ei voinut kyllä sanoa että kuulostaa pahemmalta kuin on kun eilen kyllä olin tosi kipeä. Nyt on jo vähän parempi olo eikä kurkku ole enää niin kipeä eikä yskitä enää niin "syvältä". Nukuin myös paremmin kuin toissa yönä. Kyllä tämä tästä varmaan ilman lääkäriäkin hoituu. Kodesaanipitoista yskänlääkettä olisi kyllä kiva saada mutta en kyllä nyt lähtisi sen takia päivystykseen köhimään. Lepäilen vaan... Olen sitä jo tässä harjoitellut viime viikkoina... tai jopa kuukausina.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
... Kodesaanipitoista yskänlääkettä olisi kyllä kiva saada mutta en kyllä nyt lähtisi sen takia päivystykseen köhimään. Lepäilen vaan... Olen sitä jo tässä harjoitellut viime viikkoina... tai jopa kuukausina.
Hae tai pyydä miestäsi hakemaan sitä Mustaparran yskänlääkettä - se on reseptivapaata ja takaan, että auttaa...

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä ei apteekit myy. Ekassa sanottiin että kysy toisesta, ja siellä sitten että ei ole, mutta jotkut muutkin on kuulemma kysellyt.
Ok - no, täällä landella sitä kyllä saa, tiskin alta, eli ei oo hyllyssä kuitenkaan...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Antoivat mulle tänään taas lisää töitä. Eihän siinä mitään, mä tykkään duunistani. Tuossa vuodenvaihteen tietämillä (ja kuukauden verran sen jälkeen) tosin saattaa olla aika turhan kortilla. Tietenkin kysyivät mahtuuko kalenteriin, ei olis ollut pakko jos ei tahdo.
Mitäs läksin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään suoritin kolme puuttuvaa kurssia ja vielä pitää tällä viikolla joku valinnainen pakollinen kurssi suorittaa, niin saan vihdoin ne kokin paperit. Vamos.
Sitten yrittäjäkurssille ja ei muuta kun El Cocinero Puto -niminen lafka pystyyn. Siinä mättölässä muuten listalta löytyvät "Boston Creampie", "Cincinnati Three-Way", sekä "Nut Butter" tarkottaa inasen muuta kun siinä tiän toisella pualen sijaittevassa kilpailevassa lafkassa. Aiii prrrrrkkele.

Suosikkijoukkue
Sitten yrittäjäkurssille ja ei muuta kun El Cocinero Puto -niminen lafka pystyyn. Siinä mättölässä muuten listalta löytyvät "Boston Creampie", "Cincinnati Three-Way", sekä "Nut Butter" tarkottaa inasen muuta kun siinä tiän toisella pualen sijaittevassa kilpailevassa lafkassa. Aiii prrrrrkkele.
Yrittäjyyskurssista sain tänään arvosanaksi nelosen (1-5).

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään suoritin kolme puuttuvaa kurssia ja vielä pitää tällä viikolla joku valinnainen pakollinen kurssi suorittaa, niin saan vihdoin ne kokin paperit. Vamos.
Hyvä Bansku!

Mun pitäis keksiä joku lopputyön aihe. Sit oisin ekonomin lisäks isännöitsijä. Ei mun pakko ole, mut jos yhden tittelin sais lisäksi.

E. Niin kait se pitäisi kirjoittaa aiheen lisäksi. Mut ei viitsisi kirjoittaa vaan kirjoittamisen vuoksi. Toki sekin onnistuu.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Puto. Putita. Luego montar un restaurante llamado @Krepo es mio putita. Sit siellä ei soi kun Teuvo. Ja ei siis Teräväväinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy